PRZEPROSINY:
Jan Truś przeprasza Marka Bzdeka za to, że w dniu 15 marca 2024 r. podczas konferencji prasowej przekazał nieprawdziwe informacje, co do kwoty wydatkowanej z budżetu Gminy Bochnia na wynagrodzenia wójta, zastępcy, skarbnika i sekretarza Gminy Bochnia, zarzucając przy tym Wójtowi Gminy Bochnia Markowi Bzdekowi rozrzutność, podczas gdy przekazane podczas konferencji dane dotyczące zarobków w/w osób obejmowały również wynagrodzenia współmałżonków zastępcy wójta oraz skarbnika, niezatrudnionych w Gminie Bochnia, czym wprowadził wyborców w błąd oraz naruszył dobra osobiste Wójta Gminy Bochnia Marka Bzdeka.

- REKLAMA -
- REKLAMA -
Wydarzenia

Borzęcin. Prokurator Sienicki: Mnie też to dziwi, że nie ma jeszcze wyników sekcji zwłok G. Kuliszewskiej

- REKLAMA -

Prokuratura Okręgowa w Tarnowie, która prowadzi sprawę 34-latki, nadal oczekuje na wyniki sekcji zwłok. Mają je opracować biegli z Zakładu Medycyny Sądowej przy Collegium Medicum w Krakowie. – Dziwi mnie, że jeszcze ich nie ma, zwykle trwa to krócej. Musimy jednak pamiętać, że w tym przypadku zleciliśmy duży zakres badań: to między innymi pełna toksykologia – mówi prokurator Mieczysław Sienicki, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Tarnowie.

34-letnia kobieta zaginęła z 3 na 4 stycznia tego roku. Przyjechała do Polski, gdzie od dwóch tygodni przebywał jej mąż i syn, by załatwić sprawy notarialne związane ze wspólnym domem małżonków w Borzęcinie. Według męża w zamian za 50 tys. zł miała się zrzec prawa do tego budynku. Kobieta od kilku lat była związana z Kurdem. Romans ukrywała.

W nocy z 3 na 4 stycznia miała się położyć, spać z synem i mężem. Rano już jej nie było.

Prowadzone na szeroką skalę poszukiwania przez wiele tygodni nic nie wyjaśniały. Dopiero dwa miesiące od zniknięcia kobiety dokonano makabrycznego odkrycia. Ciało Grażyny Kuliszewskiej wyłowiono z Uszwicy w Bielczy oddalonej o kilka kilometrów od Borzęcina. Znajdowało się w tak mocno posuniętym rozkładzie, że trudno było ustalić, czy to kobieta, czy mężczyzna. Wątpliwości zostały rozwiane dopiero podczas okazania ciała bliskim Kuliszewskiej. Rozpoznali ją po tatuażu i biżuterii oraz ubraniu.

Prokuratura zleciła wykonanie sekcji zwłok. Jej wyniki miały być znane już pod koniec marca. Do tej pory jednak nie dotarły do prokuratury.

Śledczy nie wykluczają, że ich treść może nie być podana do publicznej wiadomości. Być może ograniczą się do ujawnienia szczątkowych informacji ze względu na dobro prowadzonego śledztwa.

Wbrew pojawiającym się spekulacjom do tej pory nie postawiono nikomu żadnych zarzutów, nikogo też nie aresztowano, choć śledczy nie wykluczają, że ze sprawą tajemniczego zniknięcia Grażyny Kuliszewskiej może mieć związek najbliższa rodzina. Może to być nie tylko jedna osoba.




54 komentarze

54 Comments

  1. Avatar

    obserwator

    25 kwietnia 2019 godzina 20:00

    Ostatnio wysyp jest spraw takich jak Komendy, Kraśki, Kowalczyka ludzi którzy po kilkadziesiąt lat spędzili za kratami skazani niesłusznie zwykle bez żadnych dowodów na podstawie pomówień i oszczerstw i presji aby kgoś skazać i jednocześnie zatuszować prawdziwych sprawców. Oby w tej sprawie nie poddano się presji tłumu i opierano się na twardych dowodach a nie pomówieniach i oszczerstwach jakich jak widać wiele wobec choćby męża choć nie ma on żadnych zarzutów, ale babski ludowy trybunał fejsbookowy już go skazał i by mu stos chętnie rozpalił na podstawie plot, pomówień i oszczerstw jakie sami namiętnie produkują aby zlinczować go w sferze publicznej. Taki Komenda został skazany niewinnie na podstawie pomówień i oszczerstw podrzędnej prostytyutki która w złości przeciwko jego rodzinie poddała jego trop organom które jednocześnie mozolnie tuszowały obecność w sprawie pradzziwych sprawców jacy znani byli od początku, ale widocznie mieli własne układy i interesy w policji że ich postanowiono ze sprawy wyretuszować. W tej sprawie też można dostrzec takich którzy kierowani rządzą nienawiści za wszelką cene chcielby tropy skierować na męża i wymusić poszukiwanie na niego jakichkolwiek dowodów. Ciekawe że ci mieniący się poszukiwaczami prawdy mają takie opory przed przyjmowaniem prawd na temat podwójnego życia żony prowadzonego całymi latami i innych jej intryg i manipulacji które mogą wskazywać na zupelne inne tło tej tragedii niż to jakie chce się mozolnie narzucić z góry. Czemu niektórzy mieniący sie poszukwiaczami prawdy mają trakie opory ze zmierzeniem sie z prawdą na temat żony i jej kurdyjskiego kochanka ? I czemu z takim mozołem w tej sprawie wszystko stara się nakręcić na winę męża i jednocześnie niemal wściękłym atakiem zasłaniać wszelkie próby ujawniania innych tropów. Czemu zaszczuwa się detektywa który ujawnia niewygodne fakty, czemu ujawnia się personalia osob które chciały być anonimowe i obnażać prawdziwe oblicze kochanka kurda, czemu zaszczuwa sie każdego kto podważa oszczerstwa na męża i jego rodzinę ? Oto jest pytanie komu zależy żeby ta sprawa toczyła się tylko w jednym narzuconym kierunku i żeby nie zadawać pytań w sprawie innych wątpliwych postaci w tej historii ? Oby w tej sprawie opierano się na dowodach a nie pustych kłamliwych oszczerstwach tak jak w sprawie Komendy i jemu podobnych skazywanych na podstawie oszczerstw

    • Avatar

      Anonim

      26 kwietnia 2019 godzina 08:30

      Bo to G nie zyje, bo kochanek byl za morzem, bo Cz nie jest winny ale nikt nie udowodnil rowniez ze jego niewinnosci. Jako ostatni widzial ofiare i skoro tyle nienawisci z powodu podwojnego zycia ofiary w twoim komentarzu to co dopiero maz? I tu jest silny motyw. Aresztowan nie bylo ale morderstwo bylo i ktos to zrobil. Nie ma wskazanych innych podejrzanych wiec naturalnie podejrzany jest maz, bo ktorz inny? I przestan juz najezdzac na rodzine tej biednej kobiety, bo jedno to samo walkujesz pod kazdym artykulem a nikogo to nie obchodzi. Nas tylko interesuje czy Cz jest morderca czy moze komus to zlecil. Mam nadzieje ze prokuratura sie wezmie w garsc i nastapi jakis przelom bo jako place na nich podatki a morderca dalej na wolnosci i to nie jest ok.

      • Avatar

        do Anonim 26 kwietnia godzina 08:30

        26 kwietnia 2019 godzina 12:31

        To Prawda,jedno i to samo wałkuje w kółko,najeżdża na rodzinę P.Grazyny,zieje nienawiscia i pluje jadem i to pod kazdym artykulem po kilka a nawet kilkanascie razy,i wiecznie tylko ”kochanek kurd” kochanek kurd…kochanek kurd…i tak do znudzenia.Wczesniej tak nadawał na grupach na facebooku jako ROBI KWINTO ,ale odkad został wyrzucony to tu sie przeniosł.Człowieku daj juz spokoj nie przynudzaj bo to juz żałosne jest,jak mantra w kółko to samo!

        • Avatar

          hihihe

          27 kwietnia 2019 godzina 07:35

          Żałosne to są twoje namiętne poszukiwania Robiego jakiego z takim utęsknieniem wypatrujesz pod każdym artykułem , na zmianę w wypatrywaniem jakiegoś Bartosza, Pitera , Artura i innych twoich niespełnionych nadziei 🙂 Gdzie w tym w tym komentarzu do jakiego się odnosisz widzisz nienawiść i jad ? To raczej na tych waszych grupach wielbicielek Serdelka pełno jadu i nienawiści tobie podobnych 🙂

        • Avatar

          hihihe

          27 kwietnia 2019 godzina 07:41

          Pusta lala grupowa zobaczyła słowo kurd w komentarzu więc uznaje że to już musiał być jakiś Robi który razi jej wielkie uczucia do tegoż Serdelka 🙂 Śmiech na sali

      • Avatar

        Stary Młyn

        26 kwietnia 2019 godzina 19:37

        A ty kto Graszka , Bea Gov,Frej czy inna ges od kurda?

        • Avatar

          Anonim

          27 kwietnia 2019 godzina 07:16

          @Stary młyn to raczej z tej drugiej grupy sekty Ahmada jakaś nawiedzona wyznawczyni alergiczne reaguje na każde słowo kurd i obsesję ma na punkcie tego Robiego już od kilku artykułów.

        • Avatar

          Ja

          27 kwietnia 2019 godzina 22:45

          Tak te gąski od Kurda,mają nowego Guru jest nim niejaki Pitter,pociska im kit i ma z tego niezły ubaw.A one naiwne we wszystko wierzą,a te całe adminki,to beznadziejne przypadki,żadna nie nadaje się na prowadzenie grupy-zwykłe przekupki,zero inteligencji i kultury.Właściwie to można się z ich komentarzy pośmiać,produkują się i tworzą głupie bezsensowne teorie,co jedna to mądrzejsza.

          • Avatar

            on

            28 kwietnia 2019 godzina 10:22

            Do Ja,zgadzam się z Tobą,zajrzałem na grupę i rzeczywiście jaja jak berety,Piter im wciska banialuki że, niby Czesław stał pod zakładem fryzjerskim tego całego Serdara i robił mu zdjęcie,a kurd na niego patrzył.A te mądre baby połknęły haczyk i wypisują na Cześka,wiesz co mnie dziwi,jakim trzeba być bezmózgowcem żeby w to wierzyć,że Czesiek foto robił.Piter sobie jajca z nich robi i ma niezły ubaw.Nawet nie potrafią się zastanowić czy to prawda,czy blef.Ale co zrobić na głupotę nie ma rady,więc je traktuje tak jak sobie na to zasługują 🙂

          • Avatar

            ????

            28 kwietnia 2019 godzina 15:11

            Który to ten Piter na grupie bo go nigdzie nie widzę ??

      • Avatar

        do Anonim 26 kwietnia godzina 08:30

        26 kwietnia 2019 godzina 23:17

        A jaki to argument, że kochanek był za morzem ? Czy to epoka kamienia łupanego że musiałby się najpierw na łupince przeprawiać przez morze a potem na osiołku mykać przez całą Europę czy też raczej kwestia paru godzin lotu ? Czy ktokolwiek to sprawdzał gdzie on był, z kim się kontaktował? Skoro w twojej opinii można było cokolwiek zlecać to chyba mógł to każdy a nie tylko ten na którego ty chciałabyś wskazać. Czyż nie ? Niewinności nikt dowodzić nie musi to winę trzeba dowieść jeśli tego nie rozumiesz jesteś głupsza niż ustawa przewiduje. Skąd ty możesz wiedzieć kto ostatni widział ją widział ? Był ostatnim o jakim wiesz a skąd możesz wiedzieć że nie jest ktoś kto widział ją jeszcze potem ? I gdzie ta nienawiść w moim komentarzu ? To tylko twoje manipulacje jego treścią nic więcej. Gdzie niby ten „silny motyw” ? Skąd ty możesz wiedzieć jaki był motyw i ile osób w tej pokręconej historii mogło mięć motywy w tajemniczym życiu tej kobiety ? Nikt nie ma zarzutów , nie ma aresztowanych i jak na razie nie ma żadnego morderstwa bo nie ma żadnego komunikatu prokuratury aby doszło do morderstwa. Skoro nie ma winnych ty usilnie chciałabyś wskazać męża w imię własnych urojeń jakie projektujesz na tą historię i przypisać mu jakieś podejrzenia ale prokuratura żadnych podejrzanych nie wskazuje to tylko twoje brednie. Nikt bardziej nie najeżdża niż tacy jak ty na człowieka który nie ma żadnych zarzutów i na jego rodzinę. Ciebie interesuje tylko przypisanie winy komuś na kogo własne frustracje chciałabyś projektować.

        • Avatar

          Anonim

          27 kwietnia 2019 godzina 15:00

          To ze prokuratura nie wskazala winnego to kwestia czasu. Ja nie potrzebuje prokuratury zeby sie zorientowac kto za tym morderstwem stoi, bo to ze morderstwo bylo to jest wiadome. Glupi to ty jestes jesli po tych wszystkich klamstwach czeska jeszcze go tak ochoczo bronisz bo jesli niewinny to prawda sie sama obroni. Jesli ktos kto jest matka mojego ukochanego synna i bez wzgledu na to dzialo sie w malzenstwie jednego dnia byla ze mna w jednym domu, nastepnego dnia zaginala bez sladu z moja kasa i brama byla jeszcze otwarta a nastepnie jej cialo wylowiono z rzeki to bylbym w ciezkim szoku i zrobilbym WSZYSTKO zeby znalezc sprawce. A tu wystep w TV, klamstwo za klamstwem, jakies upozorowane wlamania do domu, samochodu, szkalowanie dobrego imienia zmarlej. Czy tak postepuje Polak gentleman? Chyba ty glupi jestes jak myslisz ze ludzie kupuja te bzdury ze maz niewinny! Nie ludz sie ze ludzie sa glupi. Wszyscy naokolo u mnie w miescie, w sasiedztwie, w pracy mysla ze to czesiek za tym stoi i tego nie zmienisz swoimi atakami na rodzine G.

          • Avatar

            O kurcze

            01 maja 2019 godzina 15:22

            To u ciebie w mieście wszyscy chorzy na umyśle? Hahahahahahaha

    • Avatar

      Anonim

      26 kwietnia 2019 godzina 08:31

      Innych tropow? A mianowicie jakich?

    • Avatar

      uff

      26 kwietnia 2019 godzina 09:47

      Robi ze tez chce ci sie te listy bazgrolic…ciagle to samo powielasz,do znudzenia!

      • Avatar

        ubaw

        26 kwietnia 2019 godzina 22:49

        A ty nadal jeszcze tego Robiego szukasz i nie znalazłaś 🙂 Ty to dopiero zdesperowana jesteś i się zafiksowałaś

    • Avatar

      @obserwator

      26 kwietnia 2019 godzina 12:35

      świetny komentarz!
      Syntetyczny, rzeczowy i mądry.

    • Avatar

      Anonim

      26 kwietnia 2019 godzina 12:38

      Nie ma zleceń dla detektywa, że dalej się pruje? Ciekawe dlaczego nikt go już nie chce zatrudnić? XD

      • Avatar

        hihihe

        27 kwietnia 2019 godzina 07:42

        To już nie Robi tylko detektyw … albo inny Arturo czy Piter … ty się biedna zdecyduj biedna zakompleksiona poszukiwaczka wielkiej miłości na grupie 🙂

        • Avatar

          Anonim

          27 kwietnia 2019 godzina 13:59

          Zacinasz się jak stary winyl. Zmień płytę. Te twoje pseudobłyskotliwe riposty przejadły się jeszcze zanim napisałeś je po raz pierwszy. Wioskowy ksenofobie

          • Avatar

            hihie

            27 kwietnia 2019 godzina 22:05

            Przejadły to się twoje przewidywalne jak flaki z olejem poszukiwania detektywa albo innych twoich schizofrenicznych urojeń na forach wszelakich 🙂

    • Avatar

      Troll hunter

      16 maja 2019 godzina 17:45

      Brawo!

  2. Avatar

    mili

    25 kwietnia 2019 godzina 22:02

    oby to wszystko jak najszybciej się wyjasniło

  3. Avatar

    Obserwator

    26 kwietnia 2019 godzina 09:53

    Ta sprawa ma drugie dno. Jeśli gra toczy się o spadek i duże pieniądze, ludzie mogą posunąć się do wszystkiego. I wcale nie mówię tu o mężu pani Grażyny. Bo nie tylko on mógł mieć interes w tym co się stało. Nie patrzy się tylko na to co kto mówi i jak się zachowuje, bo ludzie potrafią dobrze grać. Ale tu się liczą fakty. Dlatego to tak długo trwa. Mogę tu podać przykład z własnych przeżyć, gdzie osoby z najbliższej rodziny wykończyli psychicznie własną córkę i siostrę, bo ciągle była zazdrość o spadek, nowy dom itp. Doszło nawet do tego, że chcieli odebrać ten dom sądownie. Dom, który nie został wybudowany przez nich. Ludzie potrafią być tak otumanieni kasą i chciwi. Dlatego nie osądzajmy nikogo, póki nie ma twardych dowodów.

    • Avatar

      zgadza się

      26 kwietnia 2019 godzina 12:31

      dlatego rodzina Grażyny dokonała linczu na jej mężu.Wyłącznie dla kasy przecież.

    • Avatar

      tu i tam

      26 kwietnia 2019 godzina 15:21

      Tylko że,na grupach osądzają i nie patrzą na to że może komuś złamią życie,dopóki sami tego nie doświadczą,nie obchodzi ich nic,czyjaś krzywda nie boli.Jest na grupach parę takich tępych Dzid,które rękami i nogami bronią Kurda i Grażyny,a Cześka jak by mogły to by w łyżce wody utopiły.Potrafią powiedzieć,że po oczach widzą ze to on zabił.W tych ludziach jest tyle nienawiści do człowieka.

      • Avatar

        do tu i tam

        27 kwietnia 2019 godzina 09:19

        Mowisz ze ”Cześka jak by mogły to by w łyżce wody utopiły” Tylko ze w tej łyzce wody to została zatopiona S.P,Grazyna!Wiec twoje paplanie pozbawione jest sensu i logicznego myslenia

      • Avatar

        z pierwszym mężem do konca

        27 kwietnia 2019 godzina 13:19

        tam jest spora czesc (tych atakujacych P.Czesława ) ze zwichrowanym swoim zyciem uczuciowym/małzenskim

  4. Avatar

    Anonim

    26 kwietnia 2019 godzina 11:44

    „babski ludowy trybunał fejsbookowy już go skazał i by mu stos chętnie rozpalił na podstawie plot, pomówień i oszczerstw jakie sami namiętnie produkują”

    To są proste i prostackie kobiety, które odreagowują własne nieudane związki lub nieudane związki swoich rodziców, bo dużo tez młodych, wolnych kobiet.
    Z takich elementów składa się społeczeństwo polskie. Na szczęscie NIE TYLKO takich.

  5. Avatar

    pati

    26 kwietnia 2019 godzina 14:04

    Dużo osób uważa że Czesław jest winny,Ja mam inne zdanie na ten temat,uważam że,Grażyna wyszła z domu do domu swojego ojca bo miała tam spać i może z kimś się spotkać.Tam stało się nieszczęście o tym mogą świadczyć te niebieskie buty,które miała na nogach.Te buty były cały czas u ojca w domu i jak się znalazły na nogach G,Uważam,że Grażyna przyszła do domu ojca,ściągła te czarne buty które znaleziono później zakopane za stacją benzynową.Ubrała wygodniejsze buty które były cały czas u ojca w domu,może nie miała kapci,Stało się nieszczęście,może nieszczęśliwy wypadek i spanikowali.Pani Mariola zabiera ojca do Włoch,żeby się nie wygadał i zaczęli zwalać winę na Cześka,bo kogo będą podejrzewać w pierwszej kolejności zdradzonego męża.

    • Avatar

      @@@

      27 kwietnia 2019 godzina 11:56

      Wiesz co Pati i tu może być wszystko możliwe analizując to wszystko po kolei tata Grażyny podobno popijał i w ten dzień co ona go odwiedziła też kupował alkohol mogło tak być że ona póznym wieczorem tam poszła mogło być tam też inne towarzystwo i coś się wydarzyło nie dobrego ktoś spanikował posunol się do tego najgorszego a pod wpływem alkoholu to różnie bywa , może był ktoś z rodziny doszło do kłótni itd . .tata mógł coś widzieć mimo że był pewno pijany podobno na drugi dzień byli u niego mężczyźni co Grażyna ich znała poco byli ? Także różne wersje są możliwe nawet i ta że Czesław może nie ma z tym nic wspólnego ale poczekajmy zobaczymy jak ktoś napisał na początku że może to być duże zdziwienie !!!

    • Avatar

      Anonim

      29 kwietnia 2019 godzina 16:46

      Albo wlasnie KTOS zdobyl te buty zeby rzucic podejrzenie na ojca. A kto to kazdy normalnie myslacy wie.

  6. Avatar

    Anonim

    26 kwietnia 2019 godzina 14:25

    Pan Sardar ze zgloszeniem na Policje o zaginieciu Pani Grazyny wybieral sie jak sojka za morze. Jezeli tak sie o nia martwil i bal sie , ze maz jest taki niebezpieczny to dlaczego nie zglosil jako pierwszy jej zaginiecia? Poza tym Sardar nie zna meza Pani G a mimo to nazywa go dupkiem i go pomawia.

  7. Avatar

    ciekawy

    26 kwietnia 2019 godzina 19:40

    Co to za drugie dno?

    • Avatar

      N

      08 maja 2019 godzina 17:46

      Podobno kasa dzień ma sie wszystko wyjaśnić. Będzie to szok dla wszystkich.

  8. Avatar

    Interia

    27 kwietnia 2019 godzina 07:08

    Reakcje normalnych ludzi są pod artykułem na Interii. To, co klepią baby na fb to margines, patologia.

    • Avatar

      Anonim

      27 kwietnia 2019 godzina 07:20

      Na interia napisali że z ustaleń dziennikarzy wynika że kochanek twierdził że ta kobieta ukrywała rozwód przed mężem a tu wszedzie piszą że on musiał wiedzieć o rozwodzie coś to wszystko pogmatwane

      • Avatar

        dD

        29 kwietnia 2019 godzina 19:11

        Bliscy Grażyny wypowiadali się do mediów. Mąż, kochanek siostra, szwagierka. Grażyna im wszystkim mówiła co innego i okłamywała wszystkich. Dlatego teraz nie można się doszukać gdzie jest prawda.
        Uważam, że kobieta cierpiała na jakąś chorobę psychiczną, gdzie objawami są takie patologiczne kłamstwa. To trzeba umiec robić jednak, a chory robi to jakby z automatu.

    • Avatar

      ija

      27 kwietnia 2019 godzina 12:46

      Tak zgadzam się z tym,że reakcje normalnych ludzi są pod artykułem interii.

    • Avatar

      Ola

      27 kwietnia 2019 godzina 19:22

      Albo osoby chore psychicznie jak Barbara Bara. Bo nikt mi nie powie, że to zdrowa psychicznie jest osoba. Nie wiadomo facet czy baba, bo konto fikcyjne. To, co ten osobnik wypisuje w grupie na fb kwalifikuje się do specjalisty.

  9. Avatar

    Patrycja

    29 kwietnia 2019 godzina 11:36

    Dlaczego żadna wiadomość od Czesława nie została tak na prawdę wysłana kiedy żona zwiała mu z zaoszczędzona ciężko kasą?
    Dlaczego podczas prowokowanej kłótni darł się „najpierw sprzedamy dom” jeśli nie miał w planach rozwodu?
    Dlaczego jego kuzyn przeszukiwał cały dom po wyjeździe Czesława do Londynu kiedy Grażyna zaginęła?
    Dlaczego kamery były wyłączone?
    Dlaczego żadna z kamer w pobliżu domu w Londynie nie zarejestrowała włamania do tego domu kiedy Czesław był w Polsce na przesłuchaniach?
    Dlaczego zapomniał na te przesłuchania telefonu, którego używał podczas pobytu w Polsce?
    Dlaczego właśnie ten telefon mu ukradziono?

    • Avatar

      hmm

      05 maja 2019 godzina 20:42

      Może dlatego że skoro dostał wiadomość od niej że spotkają się w Londynie to wiedział gdzie jej szukać i tam jechał jej szukać , więc zakładał że kasa jest tam gdzie ona. Proste ? Proste.

      Bo w prowokowanych kłótniach ludzie różne rzeczy wykrzykują, grożą sobie rozwodami, dzielą majątki co wcale nie znaczy że mają plany się rozwieść i często wcale się nie rozstaja. Jak kilkanaście lat będziesz małżeństwem może i tobie się taka kłótnia przydarzy i też wcale nie będzie znaczyć że po takiej kłótni się rozstaniesz ale może wtedy zrozumiesz że przez kilkanaście lat małżeństwa zdarzają się kryzysy w związkach, kłótnie fochy, wyjazdy do mamusi , groźby rozstaniem , czy groźby rozwodem ale nie zawsze są realizowane ani nie są żadnym realnym planem tylko częścią kłótni i tyle ?

      A skąd ty możesz wiedzieć kto i kiedy przeszukiwał dom ? Skoro była poszukiwana to może ktoś sprawdzał czy nie wróciła do domu i czy jej tam nie ma a ty zaraz urabiasz ideologie i przeszukiwaniu ? Może być wiele powodów dla których ktoś był w domu w końcu skoro media podają że kuzyn w Polsce zgłaszał zaginięcie to także ktoś z rodziny musiał udostępniać dom czy inne elementy infrastruktury do przeszukania przez policję.

      A skąd ty możesz wiedzieć czy kamery były wyłączone czy też nie skoro te informacje ma tylko policja i tylko ona wie co jest zarejestrowane czy też nie ? I co w całych Borzęcinach tyle kamer ponoć jest i wszystkie były wyłączone to kto według ciebie je wyłączył ?

      A skąd ty możesz wiedzieć co zarejestrowały kamery w pobliżu domu w Londynie i czy jakiekolwiek tam są, oraz czy zachował się jakikolwiek zapis ?

      A skąd ty możesz wiedzieć jaki telefon miał na przesłuchaniu a jaki nie ? I jakie to ma znaczenie ? W końcu wszelkie połączenia i wiadomości z tego telefonu są dostępne u dostawcy usług który na wezwanie organów je udostępni więc co niby miałoby dać jego zaginięcie no chyba że miało znaczenie dla kogoś poza organami ścigania kto chciał znać jego zawartość

  10. Avatar

    jaro

    30 kwietnia 2019 godzina 14:51

    mam nadzieję że Czesław robi screeny tych chorych komentarzy na grupach na fb i wykorzysta we właściwym czasie aby te fanatyczki zostały ukarane przykładnie, bo to co one tam wymyślaja to tylko do prokuratury sie nadaje, tak bezmyślnie oskarżać bez zadnych dowodów??? bezmózgowce wywalaja z grup kazdego kto analizuje na korzyść Cześka, wystarczy że ktos napisze ze niewinny i juz wypad administratorki lepiej sie opamiętajcie bo sie zdziwicie i wtedy gorzko zapłaczecie

    • Avatar

      GN

      01 maja 2019 godzina 10:13

      To nie Czesiek ma robić skreny i sledzić facebuka. Wynajął od tego firmę prawniczą i to ich działka. Jeśli mają z Cześkiem umowę na procent od zasądzonych kwot, a tak je się przeważnie konstruuje, to firma będzie tego pilnować.

      • Avatar

        int

        03 maja 2019 godzina 20:55

        Adminki na grupach na fb juz trzesa portkami

        • Avatar

          Anonim

          06 maja 2019 godzina 13:22

          Myślę, że Administratorki sobie po prostu nie zdają sprawy z odpowiedzialności za prowadzenie takiej grupy na której wielokrotnie łamane jest prawo. W najlepsze wtórują trollom. Ofiarą jest Pan Kuliszewski, który jak dotychczas zrobił najwięcej celem wyjaśnienia sprawy. Począwszy od współpracy z policją, poddanie się badaniu wariografem, jak również nagłośnieniu sprawy po wynajęciu medialnego detektywa. Rozsądni ludzie mają zaufanie do Policji i Prokuratury i nie nękają Pana Kuliszeskiego.

          • Avatar

            Nn

            14 maja 2019 godzina 20:36

            Podobno do końca tygodnia wszystko się wyjaśni.

          • Avatar

            To Ja

            16 maja 2019 godzina 10:56

            Jakim debilem trzeba byc, gamoniem i jeszce kim, zeby ofiare z Czesia robic???!!! To Grazyna nie zyje !

          • Avatar

            Anonim

            17 maja 2019 godzina 06:04

            Dokładnie potwierdzasz moje słowa ponieważ nie znając mnie sugerujesz, że jestem „debilem, gamoniem i jeszcze kim”. Tak samo z Panem Cz. nie znając sprawy na grupach odbywa się jego szykanowanie.

  11. Avatar

    detektyw

    04 maja 2019 godzina 21:11

    te głupie baby na grupach fb są święcie przekonane, że prokuratura nic nie robi a one pomagaja wykryc sprawców zabójstwa i wg nich tylko one cos robią bo wypisuja dyrdymały, hit ostatni wg tych niedociumanych dedektywek to to, że Cz. ma kogos na wysokich szczeblach w policji i dlatego nie siedzi a one nie moga tego przezyć, piter je robi w konia a fanatycznie mu wierzą

    • Avatar

      Nn

      15 maja 2019 godzina 14:51

      A jednak potwierdza się.

      • Avatar

        Anonim

        17 maja 2019 godzina 16:27

        Ale co się potwierdza

        • Avatar

          Do anonim

          20 maja 2019 godzina 20:19

          To z tymi butami co miała na nogach, które były z domu Ojca.

  12. Avatar

    Kasia

    15 maja 2019 godzina 19:39

    Do publicznej wiadomości nie będzie podane jednak

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

- REKLAMA -
Góra