PRZEPROSINY:
Jan Truś przeprasza Marka Bzdeka za to, że w dniu 15 marca 2024 r. podczas konferencji prasowej przekazał nieprawdziwe informacje, co do kwoty wydatkowanej z budżetu Gminy Bochnia na wynagrodzenia wójta, zastępcy, skarbnika i sekretarza Gminy Bochnia, zarzucając przy tym Wójtowi Gminy Bochnia Markowi Bzdekowi rozrzutność, podczas gdy przekazane podczas konferencji dane dotyczące zarobków w/w osób obejmowały również wynagrodzenia współmałżonków zastępcy wójta oraz skarbnika, niezatrudnionych w Gminie Bochnia, czym wprowadził wyborców w błąd oraz naruszył dobra osobiste Wójta Gminy Bochnia Marka Bzdeka.

- REKLAMA -
- REKLAMA -
Sprawa Grażyny Kuliszewskiej

Londyn-Borzęcin. Czesław K. stracił adwokata. Reprezentująca go prawniczka wypowiedziała mu pełnomocnictwo

- REKLAMA -
sąd

Przyczyną decyzji mecenas Anny Karoliny Malinowskiej jest utrata zaufania do klienta. Współpracę z Czesławem K. definitywnie zakończył też detektyw Bartosz Weremczuk.

Nieoficjalnie ustaliliśmy, że biuro detektywa przez cały czas prowadziło jakieś czynności, gdyż pełnomocnictwo Czesława K. było w mocy.

– Przekazaliśmy policji nasze ustalenia. Ostatni raz na kilka dni przed wydaniem postanowienia o postawieniu zarzutów – potwierdza Bartosz Weremczuk.

Mąż Grażyny Kuliszewskiej obecnie przebywa w brytyjskim areszcie. Na wtorek zaplanowano posiedzenie tamtejszego sądu w sprawie jego ekstradycji. Mężczyzna został zatrzymany w poniedziałek na podstawie Europejskiego Nakazu Aresztowania wydanego przez tarnowski sąd. Nieoficjalnie ustaliliśmy, że ma usłyszeć zarzut zabójstwa. Informacji tej nie potwierdza prokuratura. Śledczy nie ujawniają także wyników sekcji zwłok Grażyny Kuliszewskiej.

Czesław K. wielokrotnie udzielał wywiadu portalowi Bochnia Brzesko z bliska, przekonując, że to nie on zabił żonę.

Zatrzymanie Czesława K. jest przełomem w sprawie Grażyny Kuliszewskiej. Kobieta zaginęła w nocy z 3 na 4 stycznia po tym, jak przyleciała do Polski, gdzie od dwóch tygodni przebywał już jej mąż i syn. Małżonkowie mieszkali w Londynie, w Borzęcinie mieli wybudowany dom.

To w nim po raz ostatni Grażyna Kuliszewska była widziana żywa. Wieczorem razem z mężem i synem miała położyć się spać. Czesław K. twierdził, że gdy obudził się rano, kobiety nie było. Zapewniał, że zniknęły też pieniądze (15 tys. funtów), które miał żonie przekazać w zamian za zrzeczenie się prawa do domu w Borzęcinie.

Kobieta miała kilkuletni romans z Kurdem mieszkającym w Londynie. Planowała z nim spędzić resztę życia.

Po zaginięciu 34-latki rozpoczęły się jej poszukiwania. Policja, wsparta przez OSP, a także mieszkańców Borzęcina przeszukiwała pola i lasy.

Ciało kobiety odnaleziono dopiero pod koniec lutego w Uszwicy. Było w stanie mocno posuniętego rozkładu. Prokuratura nie ujawnia, w jaki sposób zginęła Grażyna Kuliszewska.

132 komentarze

132 Comments

  1. Avatar

    Xoxoxo

    25 lipca 2019 godzina 07:36

    Nic dziwnego, że straciła zaufanie jak Czesio klamal na każdym kroku. Miałem z nim styczność, więc wiem, że niezły manipulant. Ciekawe czy ktokolwiek zechce to bronić. 😉

    • Avatar

      ziomek

      25 lipca 2019 godzina 08:33

      Gdyby miała stracić zaufanie to chyba wcześniej musiała by uznać że chłopina kłamał bo niby w czym ją mógł okłamać kiedy już siedział za kratami. Ty naiwna dopóki płacił dobrze to był adwokat i był detektyw takie życie i zaufanie nie ma nic do rzeczy, teraz go zamknęli więc nie będzie zarabiać źródełko wyschło kasy nie będzie to i nie ma adwokata i nie ma detektywa bo widać że uznali że więcej się już na nim nie zarobi. Takie życie. To raczej wskazuje że ten chłopina to żaden manipulant tylko zbyt ufny gość dawał doić się żonie, a teraz innym.

      • Avatar

        do ziomek

        25 lipca 2019 godzina 11:23

        Robi zmieniasz nicki na zawołanie ty ”ziomku”zafajdany,sam nie wierzysz w to co bazgrolisz!Beka z ciebie tylko buahabuahaa…

        • Avatar

          hihi

          25 lipca 2019 godzina 21:38

          Ty z tym Robim to już chyba w obłęd jakiś popadłaś biedna facebookowa niunio wszędzie go wodzisz 🙂

          • Avatar

            hmm

            26 lipca 2019 godzina 12:37

            Ciekawe skoro ten Czesław niby jest winny i jest taki sprytny to czemu NIE UCIEKŁ ? Wiedział, że jest głównym podejrzanym, wiedział że po niego w końcu przyjdą wcześniej czy później, miał ponad pół roku , mógł się poruszać po świecie bez żadnych ograniczeń, mieć paszport nie stosowano wobec niego żadnego zabezpieczenia, mógł sobie zorganizować bilet w jedną stronę do ciepłych krajów, gdzie nie ma ekstradycji do Polski i być pewnym bezkarność a jednak NIE UCIEKŁ ? Czemu ? Jak podaje detektyw jeszcze pod koniec czerwca był przesłuchiwany w Polsce , mogli go zatrzymać aresztować a mimo to się stawiał i nigdzie nie uciekał ? Dziwne

          • Avatar

            cynik

            27 lipca 2019 godzina 12:57

            Wszystko zależy od dowodów. Ale gdyby na Czesława były mocne dowody to zamknęliby go już pół roku temu kiedy był w Polsce, a nie dopiero teraz. Widać więc że przez pół roku zebrali co się dało pasujące do obciążenia i pod ciśnieniem występują o zatrzymanie zarzuty będą stawiać. Ostatnia nadzieja zapewne w tym że jak Czesław posiedzi w areszcie to im się do wszystkiego przyzna ale jak pokazuje sprawa Tylman to też nie gwarantuje skazania w sądzie. To nie będzie łatwy proces raczej poszlakowy i zapewne jeśli Czesław sam się do winy nie przyzna to raczej marne szanse na wyrok.

          • Avatar

            werwtrw

            27 lipca 2019 godzina 23:58

            FESTIWAL TO SIĘ DOPIERO ZACZNIE JAK SIĘ SPRAWA SĄDOWA ZACZNIE. TO SIĘ BĘDZIE WTEDY DZIAŁO NA GRUPACH

          • Avatar

            Anonim

            28 lipca 2019 godzina 08:14

            Rozczarujesz sie ale ta sprawa jest prosta a sledczy maja teraz takie techniki, ze nie przechytrzy ich byle kto a cz po ty swoich wystapieniach w TV sie tylko pograzyl. Mogl siedziec cicho i sie nie nie wychylac, a tu teraz kazdy widzi po jego zachowaniu, ze ma nieczyste sumienie.

          • Avatar

            do werwtrw

            28 lipca 2019 godzina 13:04

            i bardzo dobrze ,niech mowia na grupach,takie sprawy nalezy rozpowszechniac nie zatajac,narod powinien wiedziec,nalezy przestrzegac innych przed takimi osobnikami!!!

          • Avatar

            ulala

            28 lipca 2019 godzina 21:43

            Przed jakimi osobnikami ma ostrzegać. Przed chłopem który nigdy nie karany nigdy nikomu krzywdy nie zrobił co najwyżej w najgorszym razie jeśli mu udowodnią to się okaże że w emocjach afekcie w czasie kłótni jakie jak wynika z nagrań przedstawianych w mediach żona często prowokowała po prostu puściły mu raz w życiu nerwy za popchnął za mocno to swoją niewierną żonę i się tragedia stała. To ma być zagrożenie ? Dla kogo ? Dla niewiernych prowokacyjnych wrednych żon ? No więcej żon to on sam już chyba pewnie nie będzie chciał mieć bo takich doświadczeniach jakie mu ta ostatnia dostarczyła wiec dla nikogo zagrożeniem nie jest

          • Avatar

            ciekawe

            28 lipca 2019 godzina 22:14

            Kobieca logika jest ciekawa , piszą zwykle że jeśli kobieta krzywdzi faceta to widocznie ma powód i jest to usprawiedliwione, w drugą stronę można uznać taką samą retorykę jeśli facet krzywdzi kobietę to chyba tez jakiś powód mieć musiał. Czyż nie ?

          • Avatar

            Anonim

            29 lipca 2019 godzina 19:01

            Do hmm, czesio nie uciekl bo myslal ze przechytrzyl krakowskich sledczych a to oni przechytrzyli jego tym ze uspili jego czujnosc. Myslal ze mu sie upieklo lol

          • Avatar

            hmm

            29 lipca 2019 godzina 22:02

            Pytanie ciągle aktualne po co ryzykował skoro mógł po prostu wyjechać poza strefę i żaden europejski nakaz nie byłby mu groźny ani ekstradycja do Polski. Przecież to proste rozwiązanie dające mu 100% pewność że nigdy by go nikt przed sądem nie postawił bez względu na to czy winny czy nie ? Po co ryzykować jak można mieć pewność. A Czesio przecież doskonale wiedział co się dzieje, wiedział że po uzyskaniu wyników sekcji komuś będą musieli jakieś zarzuty postawić i że on jest zapewne najbardziej przez nich typowany. Co go miało uspokoić ? Przecież wiedział że śledztwo się toczy , nic nie zostało umorzone ani zawieszone. Doskonale widział że w końcu zawitają a mimo to NIE UCIEKŁ. Tylko czekał spokojnie aż po niego przyjdą. Dziwne

          • Avatar

            Anonim

            31 lipca 2019 godzina 20:18

            Nie uciekl bo wybral opcje ze nie ma dowodow, nic mu nie udowodnia, powiedzial zreszta do swojego ojca ‚badz spokojny’. On myslal ze nikt go nie podejrzewa i zachowywal sie jak gdyby nigdy nic. Detektyw mu tam tez pewnie dodawal otuchy i w ten sposob zadecydowal ze mu sie upiecze. To jest proste. Dlatego nie uciekl.

      • Avatar

        @ziomek

        25 lipca 2019 godzina 17:34

        Absolutnie się z Tobą zgadzam.Dopiero teraz wielce wykształceni i doświadczeni zorientowali się ze klient nie był szczery????Tak samo i ja uważam,kasa się skończyła i udają wielce zaskoczonych.Co za świat.

        • Avatar

          Jolakuś

          27 lipca 2019 godzina 20:58

          Nawet ksiądz się modli za pieniądze.
          Nie raz się słyszy,że ateistom pogrzebu nie zrobią ,niech ich rodziny wyprawiają pogrzeby świeckie.Ale naprawdę to jak się zapłaci dobrze ,to i pogrzeb z mszą zrobią ateiście i na cmentarz odprowadzą po Bożemu.

          • Avatar

            Ateista

            28 lipca 2019 godzina 16:58

            A czy ateista chce pogrzebu ”po Bozemu”?

      • Avatar

        Anna

        26 lipca 2019 godzina 12:12

        No i prawidlowo! To sa platni obroncy i pomocnicy. Nikt nie bedzie bronil mordercy z Bog Zaplac

    • Avatar

      pytanko

      25 lipca 2019 godzina 09:31

      Jak można żałować takiej hmmm, kobiety, jaką była ta Grazia?
      Leniwa, niewierna, oszukująca, pozbawiona uroku i intelektu, pozbawiona instynktu macierzyńskiego. Żeby jej dosadniej nie określać, bo nie żyje.
      A nie żyje, bo była chciwa i na pewno nie była w porządku.

      • Avatar

        Anonim

        25 lipca 2019 godzina 14:04

        Cham i idiota to Ty .

      • Avatar

        Wiesław

        25 lipca 2019 godzina 18:21

        Ale na śmierć nie zasługiwała. „pytanko”- różne są powody rozstań, ale tu jest coś, co nie powinno mieć miejsca. Mnie zastanawia fakt, że śpiąc w jednym łóżku nie wiedział bym, że wyszła z niego moja żona. Bzdura totalna! Czesław coś musi wiedzieć na ten temat, bo chodziło o kasę, dom i kochanka. Mnie to jakoś śmierdzi z daleka. A jaka była Grażyna, to nie wspominaj, bo jest mnóstwo takich kobiet, a żyją. Pamiętaj, że jak w domu nie ma Boga, to miłości nie znajdziesz i pierdoł nie pisz!

        • Avatar

          Jolakuś

          27 lipca 2019 godzina 21:28

          Mogła spać w innym pokoju z synkiem, bo podobno ,ten fryzjer przyjaciel nalegał ,aby nie spała w domu u męża tylko szła do ojca domu.Bowiem był bardzo zazdrosny o Grażynkę.Ona mu odpisywała ,że tylko uśpi syna ,to pójdzie na noc do ojca. Mąż móg nie zauważyć ,że po cichu wyszła. Ojciec ponoć mówił ,że u niego na noc nie była.Z swojego domu wczesnym rankiem miała udać się na lotnisko.Być może fryzjer przyleciał i śledził ją z zazdrości. Poczuł się oszukany i zdradzony.Z Turdami w takich sprawach sercowych jest nie bespiecznie , nawet kłamać przez pomyłkę.Przysneła przy dziecku ,nie poszła do ojca ,a ten fanatyk czekał na nią za domem z młotkiem.
          Naprawdę szkoda pięknej kobiety i Cześka też sxkoda.

          • Avatar

            do Jolakuś

            28 lipca 2019 godzina 13:12

            Podono to …ty masz urojenia , wyobraz sobie ze ”ten fryzjer” ma niepodwazalne alibii,zostalo to juz dawno sprawdzone i nie ma ze zbrodnia Grazyny nic wspolnego,skad masz taka pewnosc ze to Ona pisała ze pojdzie spac do ojca?! a nie przyszło ci do głowy ze to mogł napisac zabojca Grazynki?!Nie wychylaj sie z tymi swoimi bzdurami bo mozna sądzic ze jestes jednak ograniczony buraczku

          • Avatar

            J

            28 lipca 2019 godzina 21:48

            Chyba żart fryzjera nikt nigdy nie sprawdzał ani jego alibi. To jego własne bajki przyjmowane za fakt na grupach jego wielbicielek. Policja w UK żadnych czynności w tej sprawie poza zabezpieczeniem narzędzie telekomunikacyjnych w mieszkaniu w UK po zgłoszeniu męża nie prowadziła. Fryzjerem nikt się nigdy nie interesował taka szemrana postać … bo wszystko od początku było nakrecone na męża również przez fryzjera. Więc burczaka szukaj wśród takich jak ty

          • Avatar

            @Jolakiś

            29 lipca 2019 godzina 01:42

            Sardar nie jest Turdem,tylko Tudorem z dynastii Ming!

      • Avatar

        Jolakuś

        27 lipca 2019 godzina 21:11

        Nawet ksiądz się modli za pieniądze.
        Nie raz się słyszy,że ateistom pogrzebu nie zrobią ,niech ich rodziny wyprawiają pogrzeby świeckie.Ale naprawdę to jak się zapłaci dobrze ,to i pogrzeb z mszą zrobią ateiście i na cmentarz odprowadzą po Bożemu.

      • Avatar

        Anonim

        28 lipca 2019 godzina 13:41

        To jest twoje zdanie. Dla mnie byla piekna, madra i sympatyczna. Dzialka byla jej a chciwy byl czesio i chcial jej to odebrac. Nie ma wiekszej hanby niz morderstwo! Ktokolwiek to zrobil hanba na niego i jego rodzine! Tchorz i nikczemnik. Nie umial uszczesliwic kobiety to odeszla do innego mezczyzny ktory ja dowartosciowal. To 100% wina czesia ze nie potrafi byc prawdziwym mezczyzna, mezem i ojcem. Zruinowal wiele zyc, grazyny, swoje, dzuecka, jego rodzicow, jej rodziny i to ma byc czlowiek? Facet? Teraz wychodzi na swiatlo dzienne jaki on naprawde jest. Wstyd i hanba!

        • Avatar

          hihi

          28 lipca 2019 godzina 21:52

          To długo tej Grazi zajęło żeby dojść że ten Czesio ją „nie uszczęśliwa” jak się kilkanaście lat namyślała, dziecko z nim miała i do ostatniego dnia swojego życia z nim mieszkała. Ech te faceookowe niunie i jej opowieści na miare harlekina zawitaly ponownie jak widać na grupy 🙂 Śmiech na sali. Taka nieszcześliwa ta Grazia i się z tym Czesławem „umartwiała” przez 15 lat i nigdy się nie wyprowadziła do ostatniego dnia nawet kiedy pojawił sie arab na horyzoncie i naiwnej Grazi nawijał makaron na uszy o pięknej świetlane przyszłości 🙂

    • Avatar

      Anonim

      25 lipca 2019 godzina 10:22

      I co z tego, że stracił adwokata. Nie ten, to inny!!! I

  2. Avatar

    ixi

    25 lipca 2019 godzina 07:48

    Dostanie adwokata z urzędu pewnie. Mnie tylko zastanawia jeden fakt; Jak sobie spojrzy detektyw w oczy w lustrze, przecież wszystko wskazywało na to , że pomagał zatrzeć ślady zbrodni. Mylę się?

    • Avatar

      do ixi

      25 lipca 2019 godzina 11:25

      Moze i masz racje Małgosiu

    • Avatar

      gxxcv

      26 lipca 2019 godzina 10:24

      I tu sie mylisz „detektyw” juz smiga kolejny wywiad: tym razem o tym jak to on od poczatku wspolpracowal z policja, zdobywal zaufanie Czeslawa i wysluchiwal jego zwierzen. Mozna odniesc wrazenie ze cale to zarzymanie to wylacznie jego czyli detektywa z bozej laski zasluga.

      • Avatar

        Kaśka

        26 lipca 2019 godzina 12:18

        Fakt detektyw to już się zakiwał na amen w tej historii i sam nie wie jak wycofywać się rakiem gdyby chociaż trzymał fason ale już takie opowieści sadzi ?

      • Avatar

        Anonim

        26 lipca 2019 godzina 15:34

        No przeciez gdyby detektyw nie zyskal zaufania Czesia i Czesio nie zaczal popelniac bledow policja nigdy by nie wpadla na jego trop. NIGDY

    • Avatar

      xyz

      30 lipca 2019 godzina 07:50

      To była podpucha w celu uśpienia czujności Czesława,żeby popełnił błędy.Detektywi mają swoje sposoby.
      Został wynajęty w celu odsunięcia podejrzeń.Ludzie w takiej sytuacji zachowują się irracjonalnie.Celem pracy detektywa jest dojście do prawdy a nie krycie sprawcy.Chyba ,że jest nieetyczny.

  3. Avatar

    Znany

    25 lipca 2019 godzina 07:58

    To wyjątkowo perfidny typ! Zemstę i złość ma wpisana na twarzy. Mam nadzieję że teraz już nikogo w pole nie wyprowadzi, bo prokuratura zebrała takie dowody, które go pogrąża całkowicie,.. Dość już tych kłamstw z jego strony!!!!! Nie żyje młoda piękna kobieta, Matka, a zbrodniarz wszystkim śmieje się w twarz!!!!

    • Avatar

      hahaaa

      25 lipca 2019 godzina 11:27

      no juz chyba zniknał ten usmiech z jego twarzy,teraz ny sie posmiejmy 😉 😉

      • Avatar

        xyz

        25 lipca 2019 godzina 15:52

        Z czego tu się śmiać.Dziecko bez rodziców.Urządzacie sobie cyrk.Co z was za ludzie?Tylko pogoń za sensacją.

    • Avatar

      xyz

      25 lipca 2019 godzina 15:45

      Myślę,że jemu raczej nie do śmiechu.Mógł pozwolić żonie odejść .Dziecko by miało obydwoje rodziców.Idylli by nie było ,ale to jest do przeżycia.Tyle ludzi się rozwodzi i jakoś dają radę.

    • Avatar

      Anonim

      25 lipca 2019 godzina 17:03

      Czy piękna? Nie powiedziałabym.Nie o piękno tutaj chodzi lecz o sposób w jaki postępowała. Brak słów.

      • Avatar

        Do Anonima

        25 lipca 2019 godzina 17:46

        Marzenka ty tez uroda nie grzeszysz, widać ze zmarszczki przykrywasz toną pudru, No ale fakt jestes juz jednak w podeszłym wieku wiec masz prawo tak wyglądać..A co do Grazyny , to fakt ze ładna z niej kobieta była tylko powinna żyć dalej tym bardziej ze na dziecko małe

      • Avatar

        Anna

        26 lipca 2019 godzina 12:17

        Byla piekna! A jej styl zycia moze gowno cie obchodzic torbo

        • Avatar

          ?

          28 lipca 2019 godzina 21:54

          Piękno kwestia gustu jednym się Czesio nie podoba innym się może Grazia nie podobać 🙂 Czyż nie ? Wolność mamy

    • Avatar

      ??

      28 lipca 2019 godzina 22:17

      a gdzie ty niby widziałaś żeby on się śmiał , to takie jak ty się w kółko śmieją z tej targedii , z niego jego losu , u niego nigdy nie widać było cienia uśmiechu

  4. Avatar

    Zuza

    25 lipca 2019 godzina 08:58

    Ma adwokata już!!! I będzie go bronił, bo jest niewinny!!

    • Avatar

      Anonim

      25 lipca 2019 godzina 11:29

      Zuzkka nie płeć głupot!

  5. Avatar

    Borzecin

    25 lipca 2019 godzina 09:04

    I bardzo dobrze!! Niech zgnije w więzieniu. Powinien dostać klatkę 2na 2 metalowe łóżko i sracz!! Nic więcej!! I powinien mieć zakaz wychodzenia z celi. Zwyrodnialec!!!
    Nic dosłownie nic nie tlumaczy jego czynu!!!!
    Za wszystko teraz ponosić karę będzie nikt inny jak Syn Patryk!!! On będzie nosił brzemie do końca swojego życia!!! Rzygać mi się chce jak o nim myślę!!

    • Avatar

      Haha

      26 lipca 2019 godzina 05:51

      A mnie się chce rzygać jak pomyślę jaki los mamusia chciała zgotować synowi i mężowi, od niej wszystko się zaczelo

      • Avatar

        Anonim

        28 lipca 2019 godzina 21:14

        Ty chyba sie zle czujesz ze takie bzdury wypisujesz.

      • Avatar

        Anonim

        28 lipca 2019 godzina 21:26

        A jaki los zgotowal czesio grazynie, wlasnemu synowi, swoim rodzicom, ojcu grazyny? Ile ludzi skrzywdzil bo nie potrafil przyjac malzenskiej porazki jak prawdziwy mezczyzna tylko dopuscil sie czegos tak podlego. Co to za czlowiek ze uwaza ze mizna zycie odebrac innemu czlowiekowi bo mu sie cos nie podoba. Ironicznie takie przestepstwa sa czeste w krajach trzeciego swiata np Pakistanie czy Bangladeszu. Chyba czesio sie zainspirowal takimi tradycjami po tylu latach w multikulturalnym londynie. Ironicznie

        • Avatar

          hmm

          29 lipca 2019 godzina 08:07

          Ludzie w emocjach różne głupie rzeczy robią pod wpływem impulsu w wyniku kłótni. Nie tylko faceci zabijają w takich okolicznościach także w Polsce to że kobiety rzadziej stosują przemoc fizyczną a częściej psychiczną nie zmienia faktu że im się też zdarza i też wiele takich siedzi za kratami.

          • Avatar

            Anonim

            31 lipca 2019 godzina 20:13

            Siedzi i czesio za kratami.

  6. Avatar

    Gość

    25 lipca 2019 godzina 09:27

    Trzymaj się Czesiek! Będzie dobrze.

    • Avatar

      do Gość

      25 lipca 2019 godzina 11:32

      powinienes isc pod areszt i warowac,dac mu wsparcie bo on teraz ciebie potrzebuje, ON NIE MA MOIZLIWOSCI PRZECZYTANIA TEGO CO PISZESZ TU DO NIEGO…dostał bana na internet ,hehehe

    • Avatar

      Anonim

      25 lipca 2019 godzina 14:05

      Dozywocie a nie trzyaj.

      • Avatar

        MaJa

        26 lipca 2019 godzina 15:09

        a moze go wypuszcza i zaaresztuja kogos innego

  7. Avatar

    ot i co

    25 lipca 2019 godzina 09:49

    Straciła wiare w udowodnienie mu niewinnosci to zrezygnowała jak sa mocne dowody ze jest winny

    • Avatar

      Padne ze smiechu

      25 lipca 2019 godzina 12:07

      Czesiek klamal i mataczyl, moze i probowal sprowadzic sledztwo na inne tory, a kto mu w tym pomagal jak nie te ciolki z fejsbukowych grup. Kto na jego polecenie pisal te „konkretne” komentarze na BB i posty na grupach? Czy to sie nie nazywa WSPOLUDZIAL?

      • Avatar

        Anonim

        25 lipca 2019 godzina 18:39

        Trzymaj się Czesław. Nikt by nie chciał takiej żony!!!!

      • Avatar

        buhaha

        29 lipca 2019 godzina 08:35

        Największym ciołkiem fejsbukowym to jest taki który uważa że jakiś komentarz na jakiejkolwiek grupie był w stanie sprowadzić śledztwo na jakiekolwiek inne tory. A jeszcze większym taki który sądzi że Czesław był w stanie wydawać jakieś polecenia w tej kwestii. Sądy opierają się na dowodach i faktach a nie twoich fejsbukowych grupach i plotach. Kolejny głupi który sądzi że policja nic nie robi tylko czyta wypociny na facebookach i komentarze na BB

  8. Avatar

    Anonim

    25 lipca 2019 godzina 20:45

    Nikt by nie chciał takiej żony!!! Nie ta adwokat to inna. I tak go wybroni!!!! Zmarrnowala mu życie Grażyna!!

    • Avatar

      JA

      01 sierpnia 2019 godzina 07:02

      Sam sobie taka zone wybrał , wstyd teraz narzekać . Widac nie dbał o zwiazek , skoro chciala odejsc …

      • Avatar

        ?

        01 sierpnia 2019 godzina 19:13

        A ona takiego meza też sobie sama wybrała to nie wstyd potem sobie na boku i to jeszcze z kim ?

        • Avatar

          Anonim

          08 sierpnia 2019 godzina 22:02

          Z kims o wiele lepszym i wartosciiwym niz ten podly klamliwy smiec

  9. Avatar

    wstyd

    26 lipca 2019 godzina 07:02

    A to wieśniak!! Narobił wstydu rodzinie(rozsławił nazwisko)na całą Europe.Cytuję jego słowa” ja bym mordercy wybaczył, syn nigdy nie wybaczy”.Jeszcze wyniki sekcji nie były znane, a ten…wiedział, że żona zamordowana.

  10. Avatar

    leon

    26 lipca 2019 godzina 08:18

    Szkoda tego Cześka wszyscy się od niego odwrócili został sam na tym świecie z ogromnymi problemami i to kobieta go do grobu wpędziła Ludzie musimy się za niego modlić żeby miał siłę powstać .

    • Avatar

      Kaśka

      26 lipca 2019 godzina 12:28

      W Komendę też wierzyła tylko jego matka wszyscy inni dawno go skreślili i skazali.

      • Avatar

        M

        26 lipca 2019 godzina 15:21

        No wlasnie. Dlatego oskarzony w sprawie Tylman zostal uniewinniony. Tak moze byc i w tym przypadku.

        • Avatar

          Anonim

          28 lipca 2019 godzina 08:16

          Twoja ostatnia nadzieja? Raczej nie przejdzie w tym przypadku. Tu jest oczywiste co sie wydarzylo

          • Avatar

            M do Anonim 8. 16

            28 lipca 2019 godzina 19:45

            Dlaczego moja ostatnia nadzieja? Nie znam ludzi , mieszkam daleko ale w takich sprawach wszystko sie moze wydarzyc. Dziecka mi zal ,jak moglo by wygladac jego zycie gdyby nie to wszystko co sie wydarzylo ? Smutne to.

  11. Avatar

    Pan Janusz

    26 lipca 2019 godzina 09:58

    Wszyscy Pana Czesława zostawili na lodzie Boże Wielki jak on musi czuć się podle,jak on musi teraz cierpieć , zabrali go od syna zamkneli w celi jaki On musi być załamany nawet żaden adwokat nie chce bronić tego biednego człowieka Dlaczego życie jest takie niesprawiedliwe Szkoda Pana Czesława

    • Avatar

      Anonim

      08 sierpnia 2019 godzina 22:07

      Sam sobie taki los zgotowal. To dopiero poczatek. Mogl sie zachowac jak czlowiek i prawdziwy mezczyzna i pozwolic zonie odejsc jak ja tak swinsko traktowal, ale on ma problem i coz niech placi za swoje czyny a dla innych ograniczonych mezow ktorzy nie moga zaakceptowac ze polka moze lubic faceta z innej kultury niech to bedzie przestroga.

      • Avatar

        jj

        27 sierpnia 2019 godzina 11:57

        Jedno zapłaciło za swoje czyny i drugie zapłaci jeśli jest winne. Mogła i ona zachować się jak człowiek i nie ośmieszać go zdradami tylko odejść wcześniej jak nie pasował a nie przez 15 lat z nim mieszkała do ostatniego dnia i sie do swojego araba jakoś nie wyprowadziła a takie nawiedzone przekonują jaki to ten m,aż był zły. Smiech na sali. Przestroga raczej dla niezbyt rozgarniętych kobiet że skutki ich głupoty najbardziej boleśnie mogą dotknąć ich samych jesli nie licza się cudzymi uczuciami. W końcu chyba nie będziesz sie upierać ze ona jakoś dobrze na tej historii wyszła, on winien czy nie sąd zdecyduje czy są dowody ale okoliczności łagodzące też będą , wiele nie dostanie jeśli nawet winien.

  12. Avatar

    Anonim

    26 lipca 2019 godzina 10:16

    Dla mnie istotne jest oficjalne stanowisko Prokuratury, która wypowiada się w sposób profesjonalnych . W przeciwieństwie do postaci z facebooka, które zajmują się prymitywnymi plotkami i sianiem fermentu.
    Ważna będzie decyzja Sądu w UK, najważniejszy będzie prawomocny wyrok Sądu w Polce- o ile do tego dojdzie. Tymczasem co kto komu wypowiedział pełnomocnictwo, czy jakie były ustalenia z klientem nie są dla mnie istotne. To kwestia tajemnicy zawodowej i kulisy tej współpracy mnie nie obchodzą.

    • Avatar

      Zz

      26 lipca 2019 godzina 13:45

      Jak mogą czuć się teraz rodzice Czeska. Coś strasznego.

  13. Avatar

    Krzysiek

    26 lipca 2019 godzina 11:21

    Niewiadomo czy sąd w UK zgodzi się na ekstradycje mogą jako okoliczność łagodzącą potraktować fakt że Czesiek był zdradzany i sam opiekował się synem podczas świąt i uniewinnić go bo brutalna proza życia zmusiła go do zrobienia tego o co jest oskarżany.

    • Avatar

      Leon

      26 lipca 2019 godzina 12:09

      Hahahaha

    • Avatar

      Anna

      26 lipca 2019 godzina 12:24

      Nie ma uniewinnenia za morderstwo. Nigdy!

    • Avatar

      Anonim

      28 lipca 2019 godzina 21:32

      Zdrada to nie wykroczenie, ani okolicznosc lagodzaca. Glupi komentarz

      • Avatar

        czyżby

        29 lipca 2019 godzina 08:38

        Oczywiście że zdrada jest okolicznością łagodzącą ujętą nawet w kodeksie paragrafami dotyczącymi działania w afekcie pod wpływem silnego wzburzenia i emocji. Od wieków już są takie zapisy a nagrania przedstawiane w mediach są dowodem że dochodziło tam do emocjonalnych kłótni.

        • Avatar

          Anonim

          29 lipca 2019 godzina 17:11

          Tylko ze w tym przypadku to bylo zaplanowane!

          • Avatar

            i tyle

            29 lipca 2019 godzina 22:09

            Chyba kpisz nikt by czegoś takiego nie zaplanował. Plan którego kluczowym punktem było porzucenie zwłok jak podawały media 6 km od miejsca zaginięcia w płytkiej rzece po kolana z prądem rzeki płynącej zpowrotem w stronę miejsca zaginięcia w same centrum głównej strefy poszukiwań niemal dające 100% pewności że wcześniej czy później zostaną odnalezione ? Plan który zakładał że wszystko będzie przemawiało przeciwko niemu ? Żart chyba kto by coś takiego niby zaplanował skoro bez trudu można zaplanować to było o niebo lepiej bez większego wysiłku. Gdzie tu jest plan ? Zaplanowałby by wszystko żeby przemawiało przeciwko niemu ? Naciągana teoria. Jeśli już to ewidentnie działania w afekcie tuszujące nagłe niespodziewane zdarzenie w panice mogły skutkować tak irracjonalnym „planem”

          • Avatar

            cynik

            29 lipca 2019 godzina 22:12

            Gdyby to było zaplanowane wcześniej i przygotowane to raczej oczywiste że ciała nigdy by nie znaleziono tak jak w przypadku Doroty Białowąs i innych takich historii i i raczej na pewno nie znalazło by się w płytkiej rzeczce niedaleko domu w jakim zaginęła.

          • Avatar

            Anonim

            31 lipca 2019 godzina 20:22

            Jesli nie zaplanowane to dlaczego tak namawial g zeby przyjechala a ja poszli do notariusza to podstawowych dokumentow nie mieli. To po co przyjechala? Po co ja namawial zeby przyjechala?

          • Avatar

            ?

            27 sierpnia 2019 godzina 11:53

            Lepsze pytanie po co ona przyjechała ? Skoro nic przepisywać nie chciała to w jakim celu przybyła ?

  14. Avatar

    Q

    26 lipca 2019 godzina 11:53

    Nad mordercą nikt nie powinien się litować. Nikt nie ma prawa odbierać życia. Każdy kto zabił poniesie za to karę wcześniej czy później.

  15. Avatar

    Anonim

    26 lipca 2019 godzina 13:00

    Jak Czesław będzie miał pieniądze to będzie miał adwokata to proste jak budowa cepa bo w życiu wszystko się wokół kasy kręci jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że o kasę.

  16. Avatar

    Bobo

    26 lipca 2019 godzina 15:35

    No przeciez gdyby detektyw nie zyskal zaufania Czesia i Czesio nie zaczal popelniac bledow policja nigdy by nie wpadla na jego trop. NIGDY

  17. Avatar

    Degust

    26 lipca 2019 godzina 18:17

    Jedno warte drugiego. Czysta PATOLOGIA ta rodzina Kuliszewskich, gdzie żona romansuje z połową Londynu za pieniądze, aby wylądować w uściasku jakiegoś araba, a mąż manipuluje połową Polski, a w tym detektywem czy prawnikiem, po drodze występując w kilku programach tv, że o plaplaniu w sieci z obcymi babami nie wspomnę.
    Ciekawe co wyrośnie z ich dziecka, ale już widać, że we własnej rodzinie nie miał żadnych zdrowych wzorców.

  18. Avatar

    Zz

    26 lipca 2019 godzina 20:14

    Zaraz zaczną się kolejne zatrzymania!!!

  19. Avatar

    Radek

    26 lipca 2019 godzina 22:33

    Koniec kłamstw Czesiek. Idziesz siedzieć. Zabiłeś żone z zazdrości oraz dla pieniędzy bo nie chciałą ci oddać domu i działki. Prawie wyprowdziłeś w pole telewizję i media. Ale noga się powineła. Dlaczego po zaginięciu żony uciekłeś na drugi dzień do Angli? Po to aby utrudnić śledztwo? Wioskowy głupek myślał że przechytrzy cały świat. Ale wioskowy głupek wpadł

    • Avatar

      buhaha

      27 lipca 2019 godzina 12:48

      „Uciekł” na drugi dzień po zaginięciu i wrócił potem kilka razy nawet na pogrzeb to niby gdzie uciekł jak ciągle było wiadomo gdzie jest ?

    • Avatar

      mazepa

      27 lipca 2019 godzina 12:52

      Wioskowa nowoczesna matka Polka, wioskowy arabskich Don Juan kochanek, wioskowy mąż, wioskowe zdrady niczym na wiosce w krzakach pod płotem, wioskowe dramaty , słowem banalna wioskowa historia z banalnym tragicznym zakończeniem …. nie tylko na wioskach. Wszędzie jest tak samo czy wioska czy miasto historia na miarę również wielkich oświeconych

  20. Avatar

    OJOJOJ

    27 lipca 2019 godzina 06:17

    Teraz czesio ma tyle wolnego czasu w areszcie,ma czas na rozmyslania,ciekawe jaki scenariusz sobie układa w główce,czy bedzie brnal dalej w te kłamstwa,czy powie w koncu prawde.Pewnie napiłby sie zimnego piwka,pograł w gry,obejrzał mecz…a tu ZONK!

    • Avatar

      ii

      27 lipca 2019 godzina 12:47

      w więzieniu to ma lepiej niż na wolności jak ma kasę to i tv objerzy i pogra i obiadek przyniosą do łóżeczka a i jakieś mocniejsze rzeczy się znajdą na lepsze samopoczucie o wiele mocniejsze od piwka 🙂

  21. Avatar

    w głowie się nie mieści

    27 lipca 2019 godzina 07:22

    Czytajcie Fakt! Detektyw ujawnił co Cz. K. robił po śmierci żony. Okrutny i bez skrupułów człowiek.

    • Avatar

      Anonim

      27 lipca 2019 godzina 09:57

      Ja nie czytam faktu, ani innych tego typu gazet. Nie biore sobie tez do serca co pisza na facebooku czy mowia na targu lub pod kosciolem, czy sklepem. Stad mam pewnosc , ze nie ulegne zadnym manipulacja i nie bede jak stara plotkara klepac glupot.
      Wazne sa zarzuty Prokuratora, prawomocne Wyroki Sadu. Sledzac ta sprawe poglebiam wiedze z ksiazek, kodeksow (biblioteki sa gratis w Polsce)..ale ty oczywiscie mozesz opierac sie na faktach Faktu lol..

    • Avatar

      lol

      27 lipca 2019 godzina 12:45

      detektyw teraz sobie o tym przypomniał kiedy przestał dostawać kasę od Czesława … hm no niezłe źródło informacji teraz pewnie będzie ulubieńcem na grupach

  22. Avatar

    Anonim

    27 lipca 2019 godzina 08:04

    Ciekawe jak to się prawnie rozwiąże wszystko. Czesiek mógł zabić w afekcie, a powodów miał trochę i każdy sąd je widzi jak na dłoni. Jesli on zabił żonę, a dowody jakies na to są, bo zarzutów prokuratura nie stawia bez dowodów, to pytanie do psychiatrów o jego zachowanie po morderstwie, bo ono stawia go w bardzo złym świetle. Gdyby od razu po zabiciu Grażyny zadzwonił na policję, to mógłby nawet mówić o wypadku. Walnął, przydusił czy popchnął i uderzyła w coś. Ale ten cały cyrk, który odegrał z detektywem, gdzie manipulował opinią publiczną, to go stawia w bardzo złym świetle i sensu w tym nie ma żadnego.

  23. Avatar

    Anonim

    27 lipca 2019 godzina 10:55

    Teraz zalezy od Sądu w Westminster, który moze wykonac, bądź odmówić wykonania europejskiego nakazu.

  24. Avatar

    w głowie się nie mieści

    27 lipca 2019 godzina 11:18

    To nie było w afekcie. „każdy” widzi to co podał do wiadomości publicznej detektyw i Cz.K. Sąsiedzi przecież mówili, że nie miała z nim łatwego życia , dlatego chciała odejść. Miała prawo żyć po swojemu.”mąż” nawet po śmierci nie miał i nie ma szacunku do ś.p G.Do anonima z godz 09:57 miast śledzić cokolwiek, zajmij się swoim życiem.

    • Avatar

      Anonim

      27 lipca 2019 godzina 12:34

      Hej..ja sledze rozne sprawy i doszkalam sie bo to zwiazane z moja praca. Najpierw kazesz czytac fakt, a potem kazesz zajac sie swoim zyciem lol. Czy masz jeszcze jakies zyczenia? A jaka porade masz dla swojej osoby?

    • Avatar

      Anonim

      27 lipca 2019 godzina 13:08

      To hipokryzja z Twojej strony najpierw komentujesz stosunki malzenskie i sasiedzkie a potem innym kazesz sie zajac swoim zyciem. Nevermind
      Podejrzewam, ze jak kazdego poruszyla Cie ta historia. Dla mieszkancow Borzecina to pewnie stres. Najwazniejsze , zeby sprawiedliwosci stalo sie zadosc i bylo bezpiecznie, a sprawca zostal zlapany. Mysle ze Prokuratura rzetelnie prowadzi sprawe.

    • Avatar

      Grupowiczka

      27 lipca 2019 godzina 19:48

      Broniłam Cz. na grupach tych wszystkich SZCZEKACZEK i młodych i starych. Broniłam dlatego nie ze mu wierzyłam tylko dlatego ze zgodnie z moim sumieniem nigdy nie oskarżyłabym człowieka o zabójstwo ,szczególnie człowieka który nie miał wtedy postawionych żadnych zarzutów. Liczyłam się z tym ze taki będzie finał. I od początku było mi zal Patryka.

      Teraz SZCZEKACZKI szczekają dalej a wręcz ujadają ze miały racje.
      Ta radość…to „a nie mówiłam”
      Mówiłas! Tylko cóż ci z tej radości głupia babo.
      Czester pewnie wiedział ze prędzej czy później sprawa się rypnie grał na czas. Wiadomo ze morderca musi ponieść karę.
      Wiec z czego się cieszysz jedna z druga?
      Z nieszczęścia rodziny? A może z dziecka SIEROTY..?
      GŁUPIE BABSKA!!!!

      • Avatar

        Jolakuś

        27 lipca 2019 godzina 21:50

        Oj,oj ,oj ,oj! Już tak nie przezywaj tych bab ,że są głupie!bo głupie nie są i z pewnością nie cieszą się z tego strasznego nie szczęscia rodziny.Każda pisała i ja też ,że też tak myślała ,że to może być mąż.Nikt i żadna baba na 100 procent nie myślą że to mąż ,ale tak się w pierwszych chwilach przypuszcza.Mnie osobiście ,bardzo żal tej rodziny,bo mam kilka osób z rodziny w Angli Holanfii i boję się o nich,aby coś złego ich tam nie spotkało. Nie ubliżaj ludziom!!

      • Avatar

        do Grupowiczka

        28 lipca 2019 godzina 13:38

        Słuchaj Katarzyno,szczekaczka to ty bylas i wszyscy to wiedza,a ze jestes mało błyskotliwa i inteligentna inaczej to juz twoj problem…taka WYSZCZEKANA bylas a dalas sie wrobic w bambuko,taką madralę zgrywałas na grupach,szczegolnie na tej waszej grupie co miała w nazwie ”bez hejtu”a tak naprawde to był tam najwiekszy hejt,taka prostaczka udająca inteligentkę,nawet teraz kiedy go zamkneli w areszcie to piszczysz na grupie ze ci sie nie podoba ze niektorzy chca szampana z tej okazji wypic.Moze ty juz lepiej sie nie wypowiadaj a zajmnij sie czymc pozytecznym np.wez w łapy ksiazke albo łopatę

        • Avatar

          do do Grupowiczka 28 lipca 13:38

          28 lipca 2019 godzina 22:58

          i łopatę wezmę i książkę kiedy trzeba,taka już jestem,do tańca i do rózańca.A ty do czego się nadajesz prostaczko?

          • Avatar

            do Katarzyny

            29 lipca 2019 godzina 11:32

            Katarzyna a kiedy przeprosisz rodzine Grazyny? Zgodnie z ”twoim sumieniem” to powinnas ich błagas na kolanach o wybaczenie za te bzdury ktore wypisywalas na grupach.A druga sprawa skoro ci grupy nie odpowiadaja to co tam jeszcze robisz,nie pasi to wynocha a nie obserwujesz co tam sie dzieje a potem tu obsmarowywujesz tyłki grupowiczów,oj nie ładnie,nie ładnie,dwulicowa jestes,mozesz spojrzec na siebie w lustrze? albo pewnie nie masz lustra w domu bo nie ma innego wytłumaczenia

          • Avatar

            buu

            27 sierpnia 2019 godzina 12:00

            Jakie bzdury ? To że twoja Grazia święta nie było może być dla jej fanek bolesne ale widocznie takie są fakty jeśli w mediach podawane.Więc czego sie kaśki czepiasz że podają fakty jakie są medialnymi powszechnie dostępnymi informacjami podczas gdy ty sama plotami na tego Czesława tylko siejesz

        • Avatar

          gwiazda

          28 lipca 2019 godzina 23:19

          Katarzynie to ty pięt nie jesteś godna całować

      • Avatar

        do Grupowiczka 27 lipca godzina 19:48

        28 lipca 2019 godzina 15:54

        Co ty nie powiesz!Broniłas Cz. a szczekałas na rodzinę sp.Grażyny,probowaliscie wy jako kółko wzajemnej adoracji wmieszac w zabojstwo Ojca Grazyny,brata Grazyny a takze siostre Mariolę.I ty śmiesz tu pisac o swoim sumieniu?! Zamilcz lepiej jak nie masz nic madrego do powiedzenia.Hipokryzja,jednym słowem!

        • Avatar

          buhaha

          28 lipca 2019 godzina 21:59

          Przecież to wasz idol Piter Parker pierwszy na waszych grupach mieszał tam całe Borzeciny w tą tragedię zaczynając od Arturów a na celinkach i innych z rodziny G kończąc , wszystkich tam wymieniał , opowiadał wam historie o imprezach , rodzinnych waśniach, tworzył całe plany przejęcia kontroli nad dzieckiem i majątkiem wtedy wyrzucaliście go z grup, banowaliście , blokowaliści … potem ów troll zmienil retorykę i dziś co zabawne jest ulubieńcem tych jakich wtedy wsadzał za kraty. Dosłownie można skonać ze śmiechu na te wasze grupy

      • Avatar

        jagienka

        28 lipca 2019 godzina 23:17

        masz rację,głupie babska,co swojego życia nie mają a komentują życie innych.Zabił to za to odpowie,nie zabił to może spać spokojnie.Nie wasza sprawa fejsbukowe baby jagi.

  25. Avatar

    gosć.

    27 lipca 2019 godzina 12:15

    Adwokata z urzędu musi dostać.Zastanawia mnie decyzja Sądu londyńskiego gdyby były twarde dowody ekstradycja była by natychmiastowa widocznie prokurator nie ma 100% pewności i przedstawił dowody poszlakowe na co Sądy za granicą po zapoznaniu się mają wątpliwości.
    Założenie portalu randkowego to nie jest dowód może chciał zwabić byłego kochanka.
    Przypuszczam ,że aresztowanie nastąpiło po tragedii z chłopcem,którego ojciec zabił może prokurator obawiała się o jego syna i chcą mu zapewnić bezpieczeństwo do chwili przedstawienia twardych zarzutów.

  26. Avatar

    Anonim

    27 lipca 2019 godzina 14:09

    Sam nie działał przecież zaraz kolejnych zaaresztuja. Ciała też sam nie wywiozl. Pojechał do Londynu z siostrą na drugi dzień. Kłamca perfidny!!!! Na pogrzebie udawal6 skruszonego!!

  27. Avatar

    Marta

    27 lipca 2019 godzina 21:10

    Wszystkim którym się wydaje że wsadzili już tego Czestera za kraty na wieki przypomnieć wypada chyba sprawę Doroty Białowąs. Jeśli sądzą że takie procesy są łatwe mogą się mocno przeliczyć.

    • Avatar

      @Marta

      29 lipca 2019 godzina 01:53

      Co Ty za głupoty piszesz,Doroty Białowąs jeszcze nie znaleziono.Przestancie wreszcie porównywać tą sprawę z innymi sprawami a już o zgrozo nie ze sprawą Komendy.

      • Avatar

        a czemu nie można porównać

        29 lipca 2019 godzina 08:11

        Nie znaleziono, ale męża chciano do aresztu wsadzić tylko sąd się nie zgodził i też był głównym podejrzanym. A sprawa Komendy to akurat klasyk że w polskim systemie prawnym można być skazanym bez żadnego dowodu tylko na podstawie pomówień, mało tego mogą być nawet dowody przeczące winie, może być alibi a nawet kiedy już wszyscy z prokuratorami i sądami są pewni że skazali niewinnego człowieka trwają w błędzie i nie chcą doprowadzić do oczyszczenia go z zarzutów bo wtedy musieliby wykazać własne błędy. I tak sobie przesiedział niewinnie kilkadziesiąt lat.

        • Avatar

          A dlaczego nie można porównywać?

          29 lipca 2019 godzina 19:54

          Napisze Ci to wprost,Czesiek zabił żonę albo maczał w tym palce.Jego zachowanie przed i po znalezieniu Grażyny mówi samo za siebie,on ściągnął ja do Polski,on widział ja ostatni,nie miał alibi,był silny konflikt no i ostatnie doniesienia detektywa o nagich zdjęciach……czy to normalne?Kazdy kto go broni,nagina prawdę jak się da.Co do Tomasza Komendy…on nawet nie znał Małgosi….

          • Avatar

            II

            29 lipca 2019 godzina 22:23

            No Komenda nie znał ofiary a i tak siedział bo uznano że ktoś musi siedzieć a tłum oczekiwał że winny jakiś będzie to się znalazł taki żeby przysłonić tych którzy byli prawdziwymi sprawcami.

  28. Avatar

    Anonim

    28 lipca 2019 godzina 22:22

    Na tych grupach już się zagotowały jakby już po wyroku było. A jak na razie to nawet nie ujawniono jakie ma zarzuty ? więc ja to raczej polecam spokojnie poczekać na fakty i dowody bo tych jak na razie żadnych nie przedstawiono nawet nie przedstawiono o co się go niby oskarża.

  29. Avatar

    mędrek grupowy

    28 lipca 2019 godzina 22:35

    A ja od początku mówiłem że ta historia jest prosta żona z arabskim kochankiem i być może siostrą wtajemniczoną mieli wielki plan zrobienia w ciula męża jak wynika z przedstawionych nagrań ale ktoś okazał się sprytniejszy od nich wszystkich razem wziętych .. prokurator zarzutami chyba wskazuje że tym sprytniejszym który przejrzał te plany był … mąż ale nie wiadomo na razie bo nikt nie wskazuje o jakie zarzuty wobec niego chodzi. Trudno powiedzieć po co te tajemnice rodzące spekulacje, przecież chyba nigdy wcześniej w historii nie utrzymywano w tajemnicy takich rzeczy jak stawiane komuś zarzuty ?

  30. Avatar

    prostaczka

    28 lipca 2019 godzina 22:52

    wszystkie „panie” i „panów” balujących z okazji aresztowania Cześka proszę o wstrzymanie,bo może się okazać,że za wcześnie chlacie ha ha ha.I będzie kac jak stąd do Londynu.

    • Avatar

      KINGA

      29 lipca 2019 godzina 12:03

      Katarzyna znow nadajesz bez sensu,ujadasz wścibska zawzięta babo,żal ci dupsko twoje wielkie sciska ze nie zostałas zaproszona na to ”chlanie”,nie masz teraz odwagi na grupach sie odezwac to tu siejesz p;oty…ale to w twoim stylu,po prostu taka juz jestes zgorzkniała z móżdzkiem pantofelka

      • Avatar

        lolek

        29 lipca 2019 godzina 21:38

        do kinga z 29 lipca 12:03
        A czemu to sobie z Katarzyną nie wyjaśnisz na grupie dyskusyjnej którejś tylko tutaj tchórz;iwie komenty walisz?tutaj nabieracie odwagi hejterki od siedmiu boleści?na grupy wypad dyskutować!

        • Avatar

          Cocietoobchodzi

          30 lipca 2019 godzina 11:01

          Widać że sam że sobą piszesz, po co chcesz skrócić kinge z Kaśka? One chyba nie miały że sobą żadnego problemu. Marzenka znów maci chyba albo Rzepka która zakłada fejki co rusz i podchodzi ludzi żeby jak najwięcej plotek zebrać

  31. Avatar

    Pon

    29 lipca 2019 godzina 11:09

    Kto opiekuje sie teraz synkiem Patrykiem ? jego siostry , bracia ?

  32. Avatar

    marm

    29 lipca 2019 godzina 13:56

    Kto jest w związku małżeńskim to wie albo się dowie ze po latach zauroczenia zakochania i cudownego świata, przychodzi kryzys.
    Czesławowi i Grażynie tez się przydarzył kryzys. Przyszło znudzenie, zmęczenie sobą i życie na wyjeździe.
    Ona spotkała Kurda, który w obcym kraju stał się jej przyjacielem a później kochankiem.
    Wtedy mąż zaczął jej przeszkadzać. Stad święta spędziła z Kurdem w Anglii a Czesiek w Polsce.
    Czesław nie mógł się pogodzić z tym co się dzieje z jego żona. Miał świadomość że jest zdradzany! Rozmowy nie pomagały, były nerwy i w nerwach stało się coś niedobrego.

    Może wyciągnijmy wnioski zanim w naszym życiu lub naszych bliskich zdarzy się coś ..co w emocjach zaprowadzi do tragicznego finału.
    Historia z Borzęcina ma dwie postacie, nie zapominajmy o tym!

    • Avatar

      Anonim

      29 lipca 2019 godzina 18:58

      O ile nie jestes Czeslawem, czy Grazyna to nie bedziesz wiedziec jak wygladaly stosunki rodzinne tej pary. Trafna diagnoze mozesz wystawic swojej sytuacji rodzinnej bo ja znasz z autopsji. Relacje bywaja skomplikowane i nie da sie ich w takim uproszczeniu opisac.
      To co w tej sprawie jest wazne to ujecie sprawcy, sprawiedliwosc. Ponadto wazne jest okazanie wsparcia dla malego synka i tu mam nadzieje , ze spolecznosc Borzecina stanie na wysokosci zadania okazujac temu dziecku i jego rodzinie dobre serce. Niedopuszczalne jest klepanie na temat tej rodziny pod sklepem, czy innch facebookach. Raczej mozna podejsc na cmentarz, zapalic lampke, dac na msze, czy w inny sposob zaoferowac pomoc. Dla tej rodziny po obu stronach to tragedia w ktorej raczej trzeba pomoc, a nie pograzac poprzez plotkowanie i madrowanie. Wszelkie info powinny natomiast trafiac na Policje.

    • Avatar

      Anonim

      29 lipca 2019 godzina 18:58

      A jak w takim razie detektyw wytkumaczy atak na wojta Gminy Borzecin, ktory pomagal w poszukiwaniach. Weremczuk grozil wojtowi pozwami itp a teraz udaje profesjonalizm

      • Avatar

        Anonim

        29 lipca 2019 godzina 22:03

        Mozna detektywa chyba zapytac o te pozwy? Ja tam nie pisze na fejsie. Mnie sie wydawalo ze Wojt sie zaangazowal i pomagal. Sam szukajac i w oficjalnych wypowiedziach byl bezstronny i pelen nadzei. Co bylo ponadto to nie wiem.

  33. Avatar

    Anonim

    29 lipca 2019 godzina 22:30

    Mozna detektywa chyba zapytac o te pozwy? Ja tam nie pisze na fejsie. Mnie sie wydawalo ze Wojt sie zaangazowal i pomagal. Sam szukajac i w oficjalnych wypowiedziach byl bezstronny i pelen nadzei. Co bylo ponadto to nie wiem.

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

- REKLAMA -
Góra