- REKLAMA -
- REKLAMA -
Wydarzenia

Londyn, Borzęcin. Prokurator potwierdza: 17 lutego ostateczna rozprawa w sprawie ekstradycji Czesława K.

- REKLAMA -

– Z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że 17 lutego odbędzie się ostatnia rozprawa dotycząca sprowadzenia do Polski Czesława K. – poinformował Portal Bochnia Brzesko z bliska prokurator Marcin Michałowski z Prokuratury Okręgowej w Tarnowie, który prowadzi śledztwo w sprawie Grażyny Kuliszewskiej.

Prokurator przyznał jednocześnie, że Czesław K. oprócz adwokata, który reprezentuje go w Londynie, ma także od kilku miesięcy, swojego pełnomocnika w Polsce.

Czesław K. został zatrzymany pół roku temu w Londynie na podstawie Europejskiego Nakazu Aresztowania, wydanego przez Sąd Okręgowy w Tarnowie. Od tamtej pory cały czas przebywa w areszcie w Her Majesty’s Prison Wandsworth. Do tej pory mężczyzna już kilkakrotnie stawał przed sądem Westminster Magistrates’ Court w Londynie, który ma zdecydować o wydaniu go polskim organom ścigania. Z różnych powodów posiedzenia były odraczane.

Ostateczne ma się jednak odbyć za blisko trzy tygodnie – 17 lutego.

Prokuratura Okręgowa w Tarnowie, która zajmuje się sprawą śmierci Grażyny Kuliszewskiej do tej pory przesłuchała około 50 świadków.

W toku postępowania zabezpieczono także komentarze, które ukazywały się na Portalu Bochnia Brzesko z bliska, pod materiałami dotyczącymi sprawy.

Jedyną osobą, na której zatrzymanie zdecydowali się do tej pory śledczy, jest Czesław K.

175 komentarzy

175 Comments

  1. lol

    28 stycznia 2020 godzina 11:59

    Grazyna Kuliszewska ale Czeslaw K… bo na absurdy nie ma pragrafu

    • Pffff

      28 stycznia 2020 godzina 14:24

      Rodo srodo etc…..

      • Xxx

        04 lutego 2020 godzina 22:37

        Brawo Daniel jesteś gość!
        Tak trzymać dalej
        Powymiataj wszystkie śmieci i będzie LUX GRUPA
        Odpady do KF & PP

        • Lol

          05 lutego 2020 godzina 12:15

          Xxx masz racje! DO to jest lux torpeda. Idzie jak burza z tymi postami. Może jakiś konkurs zrobić na najbardziej cwanego mordercę?

    • K.S.

      07 lutego 2020 godzina 01:23

      Marta T – ale jak możesz obrabiać kogoś tak zacnego jak Przemo….
      Smutne jesteście na tym socjalu w UK
      PP vel K vel D vel A M …..
      Ogarnij się się kobiety matki

    • MB Magda Joanna P. Mirosław Z.Anna M.

      12 lutego 2020 godzina 08:47

      @Piter puknij ten czat xD
      Będzie się działo

  2. Hehehejee

    28 stycznia 2020 godzina 12:17

    No i git majonez. Niech gnije w pierdlu . Szkoda tylko, ze dziecko bedzie dorastac w patologii.Matka …. przez tatusia a tatus w pierdlu.

  3. Zadowolony

    28 stycznia 2020 godzina 12:18

    No i mamy wreszcie pewne info.

    • Pro Grażyna

      28 stycznia 2020 godzina 15:25

      Też już więcej sprawców nie będzie, bo ten psycho narcyz to sam zrobił. Ja mam nadzieję, że dostanie tyle co policjant Garski. 25 lat, i bezwzględnie 20 do odsiadki.

    • Irka Rz.

      30 stycznia 2020 godzina 08:54

      Dzień dobry
      , całemu zamieszaniu na grupach i portalach winna jest jedna osoba, a mianowicie niejaka M K., matka 2 dzieci mieszkająca w UK u swojej siostry, przebywajaca od lat na zasiłkach socjalnych. Niejaki A D. to jej bardzo dobry znajomy z grup antykatolickich, komentujący w ten sam sposób na swoich profilach co PP.
      D M. też miała w znajomych PP ale po zaistnieniu jego osoby na grupach związanych z GK szybko usunęła m ze znajomych .
      Jakiś czas temu, a dokładniej latem PP pojawia się w Toruniu w tym samym czasie, kiedy przebywa tam również M K.(to jej rodzinne miasto) hmm
      Jesienią zaś PP znika na okres ok. 2 tygodni z grup, a w tym samym czasie M K. trafia do szpitala z powodu nadmiernego spożycia napojów energetycznych, które dostarczały jej ogromnej energii do całodobowych rozmów z Czesławem, Sardarem, Marolą i innymi osobami mniej lub więcej powiązanymi ze sprawą, a wszystkie te rozmowy nagrywała i przekazywała członkom mniejszych lub większych grup dla fejmu, laików I klepania po plecach. W związku z taką działalnością wchodziła w prywatne życie rodzin związanych z tragedią Grażyny K. tym samym deptając ich godność, wywlekając na grupy internetowe sprawy z ich życia prywatnego.

      Niby dorosłe osoby, których rozwój emocjonalny zatrzymał się na etapie nastolatka zrobiły sobie cyrk z kolejnej sprawy myśląc, że zostaną bezkarne w tym co robią.

      • Piter Parker

        30 stycznia 2020 godzina 11:24

        @IRz
        Ale nostalgłem ….
        Pamietam te posty D.O o tym, żeby policja zabezpieczyła monitoring z klubu „lizard” w Toruniu.
        Kiedyś to było ….
        Ok boomer.
        Jednego nie kumam, skoro AD to dobry znajomy MK który komentuje tak jak PP to dlaczego w dalszej wypowiedzi sugerujesz , ze MK to PP?
        Wychodzi z tego, ze MK jest zarówno AD jak i PP
        Dobrze to zrozumiałem?
        Szczerze to zaczynam się w tym gubić xD
        A PP nie jest już K. od piesków lub DM? Albo MB – To było najgorsze xD Nie mogłem spać przez te porównanie. Zasugerować, ze jestem tak upośledzony jak margaryna xD
        Serca nie macie.

      • X

        30 stycznia 2020 godzina 21:20

        Podoba się wam jak komuś życie niszczycie takimi oszczerstwami? Dorośli ludzie… oby do was wszystkich karma wróciła, razem z prokuratorem.

  4. Ziomek

    28 stycznia 2020 godzina 12:28

    No nareszcie…komu w drogę temu czas.Zaufajcie Prokuraturze,cierpliwie czekajcie.Bez sensu te przepychanki,pomawianie itp.Mozna kulturalnie dyskutowac.

    • Drugi ziomek

      28 stycznia 2020 godzina 17:26

      Ziomek masz racje

  5. Fil embaryst

    28 stycznia 2020 godzina 14:35

    Hłe hłe hłe Mandarynka z DCh będziecie jabole stawiać całej BB xd

  6. KB

    28 stycznia 2020 godzina 14:41

    Bardzo dobrze, ze te informacje zostały potwierdzone. Nie będzie taka MB wypisywać niedorzeczności. Na czacie z Nami się zarzekała i głosiła plotki , które wyssała sobie z palca. 17 niedaleko poczekamy !

  7. Piter Parker

    28 stycznia 2020 godzina 15:44

    Następną osobą która będzie zatrzymana będzie S.K. 🙂
    Poinformował pan Michałowski.

    • Dobrowianka

      28 stycznia 2020 godzina 17:59

      Następna osoba będzie MK vel PP. Niedługo Brexit to wrócisz do Polandi bo nie będą trzymać ludzi którzy żyją z socjalu xd

    • Lubię Stana

      28 stycznia 2020 godzina 22:08

      Ty SK to cmoknij w d …. kundlu
      Ty h…a wiesz kim on jest!

      • Lol

        29 stycznia 2020 godzina 12:19

        @lubie stana – kim jest? Debilem

  8. Graszka

    28 stycznia 2020 godzina 16:31

    OlaBoga
    To się narobiło jak już sam Piter&Klaudia C portko-spódnica trzęsie że 20 osób przesłuchane z g.KF
    *Sprawy tajemniczych śmierci zaginięcia G.K.*
    A sam wielebny z 24 kont nadaje
    OlaBoga
    To już socjal na wyspach niewystarczy

    • Anonim

      28 stycznia 2020 godzina 20:17

      Amebo umysłowa nie masz się już za kogo podawać?.., wszyscy, którzy mnie znają,wiedzą że to nie może być mój komentarz. Pozdro Graszka Grażka.

    • To ja

      28 stycznia 2020 godzina 20:25

      Amebo umysłowa, nie masz się już za kogo podawać? Wszyscy którzy mnie znają doskonale wiedzą, że to co napisałaś jako Graszka, nie może być moj komentarz. Pozdro, rozumu nie życzę, bo za późno, więc bujaj się bez niego, ale radzę mnie nie tykać.

  9. To ja

    28 stycznia 2020 godzina 20:26

    Amebo umysłowa, nie masz się już za kogo podawać? Wszyscy którzy mnie znają doskonale wiedzą, że to co napisałaś jako Graszka, nie może być moj komentarz. Pozdro, rozumu nie życzę, bo za późno, więc bujaj się bez niego, ale radzę mnie nie tykać.

  10. Piter Parker

    28 stycznia 2020 godzina 21:21

    Co ty graszka? Przecież Ty masz tyle wcieleń że nie ciężko ciebie poznać na grupach. Nie rób z siebie tutaj takiej skromnej i co nie tykać? Tykasz każdego i czego oczekujesz teraz? Za dużo czasu spędzasz z KF MB JG ISZ MCz MW johamn&kola pod innymi nickami. Kasia dużo ze mną rozmawiała wiec przestań udawać już taka skromna.

  11. Mietek bez skarpetek

    28 stycznia 2020 godzina 21:30

    Pleciury nie śpią. Już maja nowy artykuł i jazdę gdzie robić. Dyżury nocne będą? Zajac się swoim życiem, bo niedługo Cz pójdzie w kajdany i co wy biedne będziecie robić? Nowego trupa szukać i komuś życie niszczyć?

  12. Klaudia Celinska

    28 stycznia 2020 godzina 21:39

    Cze nie czekała na wezwania xD sama poleciała strzelać z ucha

    • Sysia

      29 stycznia 2020 godzina 14:22

      Piterku Śledztwo w sprawie ET zostanie podobno wznowione ciekawe co powie prokuratura jak się dowie ze udostępniasz dowody…

      • Jasiu

        05 lutego 2020 godzina 14:51

        ET? Uwielbiam ten film. Najlepsze jak jechali rowerem po niebie <3

  13. Danuta

    28 stycznia 2020 godzina 21:42

    Ciekawe, cóż takiego ciekawego prokurator znajdzie na BB? Chyba oprócz tego, żeby poćwiczyć alfabet powiązany z łamigłówka nic tam nie ma.

  14. AR

    28 stycznia 2020 godzina 22:44

    Był moment gdy myślałem że brak D M uśpi grupę a ten sen ją wykończy jednak to co się działo pod tym postem przerosło wszystko. Kulminacji takich głupot, dziecinady, jałowości i wzajemnej adoracji „starych ,nieobecnych znajomych” nikt tu chyba nie oglądał. Mam wrażenie że błazenadę poczytują za swój sukces.

    • Cwaniara z PKS-u

      12 lutego 2020 godzina 17:47

      Oczywiscie, ze uspal. Teraz tylko skaczecie sobie do gardel, ot! Taka sobie grupa dyskusyjna i bez cenzury. Lol

  15. Anonim

    28 stycznia 2020 godzina 23:05

    Piter ty z MK i jej siostra MT znajomi nie ?
    A wogole to gdzie znikła Klemka?
    Wracając do tematu który już poruszałem ale może wtedy śledczy nie zdążyli zanotować.
    Jesteście wszyscy połączeni no wiesz anty na kościół anty na Polskę takie tam plucia i zygi na wszystko co polskie.To mi zwisa.
    Do sprawy śmierci GK trafiłeś poprzez MK?Wtedy opluwales profil zabitej,potem zmieniłeś zdanie ale ok.

    • Arek Dabrowski ?

      29 stycznia 2020 godzina 08:26

      Postac AD z Londynu w znajomkach MK ludzaco przypomina PP.Czy to przypadek?Dam wam dzis link to sami ocenicie.

      • Klemka

        29 stycznia 2020 godzina 14:20

        Do Arek Dąbrowski
        MK ma tych samych znajomych z PP. Trzeba być naprawdę ubogim umysłowo ,żeby nie wiedzieć, ze PP wyhodowała K.

    • Piter Parker

      29 stycznia 2020 godzina 11:10

      Hmmmm…. tu mam teraz zagadkę xD Niby koment tak jakby O ale Daniel napisałby „wogole” razem i rzygać przez samo ż chyba jednak nie xD
      Beka z tego, ze próbujesz połączyć PP po znajomych, przecież Ja żadnego z profili który mam w znajomych na oczy nie widziałem w realnym świecie.
      Miłego dnia

    • Alonzo

      29 stycznia 2020 godzina 14:54

      cala administracja zniknęła łącznie z l. i o.. Bawią się na bb teraz xD

  16. Fk

    29 stycznia 2020 godzina 00:06

    Piter a ty na świadka nie byłeś /byłaś wezwany/a? Tyle info na e-spowiedzi.

    • Piter Parker

      29 stycznia 2020 godzina 17:01

      Tak, miałem video-konferencje. Pan M zaproponował mi stały etat, ale niestety nie przebił oferty pana Putina.

    • Piter Parker

      30 stycznia 2020 godzina 08:19

      Tak

  17. If ju no lot aj min

    29 stycznia 2020 godzina 14:41

    Teraz wszystko zależy od brytyjskiego sądu. W tym czasie najlepsze co by mogła zrobić prokuratura to namierzyć PP.

    • Piter Parker

      29 stycznia 2020 godzina 16:34

      Już dawno namierzyli.
      Pozdrawiam cieplutko.

    • Gołąbek

      29 stycznia 2020 godzina 18:47

      Tak, żeby zaspokoić ciekawość niewyżytych bab, które mu foty wysyłały lol Sprawa o morderstwo a wy trola szukacie. Faktycznie same ameby umysłowe

    • Piter Parker

      30 stycznia 2020 godzina 08:21

      Już dawno temu namierzyli.
      Pozdrawiam cieplutko

  18. Anastazja Gusepee

    29 stycznia 2020 godzina 14:53

    Najwyższy czas zejść ze sceny PP, nie uważasz ? Niestety już nie jesteś rozchwytywany na grupach dotyczących GK. Grupy dotyczące tej tematyki powoli zamierają i mało kto już udziela się rozsądnie i prowadzi merytoryczne dyskusje. Została tylko garstka nienasyconych hejterow. Poważni ludzie śmieją i czuja się zażenowani czytając komentarze tutaj. Treści komentarzy które się tu pojawiają są oburzające i sięgają dna. Czas spojrzeć prawdzie w oczy. Zajmijcie się ludzie swoimi rodzinami, praca i hobby.

    • Piter Parker

      29 stycznia 2020 godzina 16:03

      Spokojnie, będzie Czesiu w Polsce z zarzutami – PP zniknie
      Nie jestem margaryną żeby mi zależało na „rozchwytywaniu”
      Wytrzymasz jeszcze chwilkę?

      • xD

        30 stycznia 2020 godzina 10:41

        A jak będzie bez zarzutów? Ujawnisz swe prawdziwe oblicze, tak wytesknione i wyczekiwany przez wiernych i niedowiarkow?

    • Lol

      30 stycznia 2020 godzina 10:44

      A kuku ptaszki!Co tam w lesie?A. D-P. nadworny blazen już w akcji?wstałeś juz?
      Zrobiłeś przegląd grup i Bb?Zgadzają się kropki spacje i przecinki?a i odstepy?haha
      Ty PP co ta BB taka wściekła u was po grupie wulgaryzmami i kupami strzela?
      Strach się bac!Nawiedzona czy trochę nie tego tam?hahaha

  19. Borzecin

    29 stycznia 2020 godzina 17:03

    Piter Parker idz do lekarza i to szybko
    Smierdzi na mile, Po co nadajesz jak nic madrego nie masz do powiedzenia.Zostaw sprawe prokuraturze a nie siejesz zament.

  20. Kobieta

    29 stycznia 2020 godzina 17:30

    Grupy żyją ta sprawa ,tylko już spokojnie czekają na dobry koniec czyli ukaranie mordercy tej zagubionej kobietki.
    Ty PP jesteś już jako troll zbyteczny!Rozumiesz?

  21. Od Danuta Ch

    30 stycznia 2020 godzina 06:33

    Dotarł do mnie ss z BB. Fakt jest taki, ze tych wypocin czytac sie nie da, dlatego nawet tam nie wchodzę. Tzn. czytam artykuły, ale komentarzy nie. Nie lubie fake bohaterów. Jak ktos ma cos do mnie, to zapraszam tu na grupe, chętnie porozmawiamy.

    • Piter Parker

      30 stycznia 2020 godzina 09:38

      Przecież jestem na grupie m i widzę co pisze D.Ch. Po kiego wała dodajesz tu?
      Taka prawda 28 komentarzy było o niczym i na koniec te wiesniackie gify xD „good girl” “ „of course “. Jedyne co potrafi wstawiać MP

      • MJP

        30 stycznia 2020 godzina 19:07

        Też cie kocham Piterku xD

      • ROMEO BEZ JULII

        15 lutego 2020 godzina 22:26

        TO PRAWDA,ONA PAPLA BYLE PAPLAĆ,TE JEJ GADKI SA O DUPIE MARYNIE CZYLI O NICZYM,BEZPŁCIOWE NO I TE JEJ GIFY TO POZAL BOZE.WIDZIAŁEM TE KOMENTARZE ,28 KOMENTARZY NAPRAWDE O NICZYM,ŻENADA!

  22. Magdalena Joanna Paw

    30 stycznia 2020 godzina 10:12

    D Ch żałosne, to chować się za fejkiem. Obmawiac za plecami, no bez jaj Pp masz coś do powiedzenia?! to pisz na grupie a nie na Bb.

    • Piter Parker

      30 stycznia 2020 godzina 18:31

      Jprdl xD Albo macie dziury od palenia zioła albo sklerozę.
      Wywalacie mnie z grupy, po czym lecicie na BB odtrąbić „zwycięstwo” a następnie piszecie żebym nie pisał na BB tylko na grupie.
      Nie pozdrawiam xD

  23. Apap

    30 stycznia 2020 godzina 18:45

    Świat się kończy, muszę się zgodzić z PP. Grupa MP i jej komentarze to czysta żenua. Nabija gifami liczbę komentarzy i z DCh toczą dyskusje o dupie marynie. Nie zdziwiłbym się , jakby jeszcze pisały same ze sobą z fake’ów. Chociaż MB jest najlepsza / siedzi cicho bo dostała tajne info i bawi się w agenta 007 hihihi

    • TamtaDziewczyna

      30 stycznia 2020 godzina 19:21

      Jacy Wy wszyscy słodcy jesteście.

    • Answer

      31 stycznia 2020 godzina 00:58

      Taaa a świstak siedzi bo zawijal w sreberka. Kogos bola lędzwia. Spusc z tonu,bo w uja to my a nie nas!!!!pozdro dla kumatych!!!

  24. Koleżanka GK

    30 stycznia 2020 godzina 18:46

    Piter spier#alaj stąd!
    To nic osobistego,poprostu nudny jesteś i twoje prowokację zawsze prowadzą do tego że syf się wylewa na końcu na Grażynę K,a tego nikt nie chce!
    Zrób to dla niej!
    !

    • Piter Parker

      30 stycznia 2020 godzina 19:26

      Od razu widać, ze to nic osobistego xD
      Po prostu piszemy osobno – amebo

  25. Anonim

    30 stycznia 2020 godzina 22:12

    Fejsbuk wam mózgi zlasował. Współczuje waszym dzieciom mieć rodziców idiotów. Obyście nigdy nie stracili bliskiego w taki sposób lub nie zaginął, bo będziecie mieli wywleczone całe życie łącznie z wynikami cytologii/ stanem konta/ przeglądu mieszkania a na koniec obrzuca gownem wasza rodzine, znajomych, dzieci, dziadków i sąsiadów. Pozdro patałachy

  26. Smilex xD

    31 stycznia 2020 godzina 01:04

    Srały muszki bedzie wiosna!
    Ktos ma ból sraki,ze nie ma friendsow na grupach!
    Jak zes z dupu syrzelala to jest jak jest!
    Pitery nadaja z kilku kont,to klika .min 4 osoby siedza i napirdala*****ja. Wasz czas finished!!!! Failed!!!

    • Piter Parker

      31 stycznia 2020 godzina 10:21

      @Smilex xD
      „Wasz czas finished!!!!”
      „Failed!!!”
      Prosze pozbierać mnie z podłogi xDDDDDDDDDDDD
      KOCHAM PONGLISH , ale z rana? Tak z grubej rury?
      Nie masz Boga w serduszku….! Chcesz żebym wyleciał z pracy?
      Musiałem wyjść na korytarz, bo dostałem takiej głupawy, ze wszyscy się na mnie gapili
      Miłego dnia

      • Smilex xD

        31 stycznia 2020 godzina 12:44

        Cieszy mnie Piter, że tak cie rozbawilem, co ty myslisz? Ze wszyscy dno, a wy tacy wspaniali. Widze, ze nie kumasz co to ironia xD i łykasz komentarze jak gęś kluski hahahahaha lol lol lol lol

        • Piter Parker

          31 stycznia 2020 godzina 20:21

          Po tym, co tu widziałem naprawdę ciężko wyczuć ironię.

    • Itd E.

      31 stycznia 2020 godzina 12:03

      Posiadanie friendsow na grupach, lepiej posiadac w życiu realnym ale nie każdy może sobie na to pozwolić, szczególnie takie ameby.

  27. B albo A

    31 stycznia 2020 godzina 20:32

    Jejku co tu sie dzieje ? Piter jak robie np bledy ort lub interpunkcyjne to nie mam u ciebie szansy ? Zadnej ? Nawet malutkiej ?
    Troche to przykre

  28. Dziady cz 3

    01 lutego 2020 godzina 02:09

    Cicho wszedzie,glucho wszedzie co to bedzie?co to bedzie?
    Zero afer,klotni,sporów.Wszyscy czekaja,zamkneli jadaczki.
    Piter where are you my love?????
    Come and get me

    • Piter Parker

      01 lutego 2020 godzina 15:35

      @Dziady cz 3
      „Come and get me”
      Sfiksowała stara baba xD Wnuki baw, a nie sexy Ci w głowie
      To, ze mam fetysz do stópek nie oznacza, ze ciągnie mnie do nekrofilii

      • Twoja Misia

        01 lutego 2020 godzina 22:14

        Rozbawiles teraz mnie pysiu,jesli ja stara to ty pyszczku dziadek

  29. Lol

    01 lutego 2020 godzina 13:52

    Poczekajcie do 17 i możecie wrócić do reala. Znowu będzie nudno co?

  30. Piter Parker

    02 lutego 2020 godzina 17:22

    Co jest? Nic nie piszecie?
    Brexit, Czesio wychodzi z więzienia najpóźniej za tydzień …..
    Och wait…..
    to tylko B. zmieszała burbon ze smirnoffem xD

    • Mniej niz zero !

      03 lutego 2020 godzina 21:37

      Ty padlino jak smiesz ludzi szkalowac,pomawiac i po grupach poniewierac?
      Co ty ku#wa policja ze ludzi straszysz nagraniem jakims?
      Za M to juz powinienes miec prawnika jej na tym durnym lbie!
      D cie rusza ze go wysmiewasz u Kf .No Ciebie nikt nie chce oprocz Kf,bo ona to kocha u siebie na grupie gnoic ludzi!
      Wlamywac sie na konta ludzi i je zgrywac? Ty swinski zaklamany ryju !!!
      Niech sie sledczy zajma toba zanim cos sie stanie!
      Jutro dowiem sie co z takim zrobic u zrodla!

  31. Azor

    02 lutego 2020 godzina 17:27

    Piter na L4?

    • Piter Parker

      02 lutego 2020 godzina 21:09

      Nigdy nie byłem w lepszej formie.

      • Pipipi

        03 lutego 2020 godzina 13:35

        Osrany?

        • Halk

          04 lutego 2020 godzina 17:16

          Aż po pachy

      • Finally

        04 lutego 2020 godzina 17:12

        No i elegancko Piotrusiu,szykuj się na final.jak czestera puszcza jak co niektórzy głoszą bedzie,bedzie sie dzialo i także nocy bedzie malo.

        • XD

          04 lutego 2020 godzina 23:30

          A co? Znowu będzie się chwalił ze serdelowi foty strzela? Już nie możecie się doczekać aż wam zda relacje co? XD

  32. KP kontra DO

    04 lutego 2020 godzina 13:19

    Ledwo D.O zostal Adminem i zmienil nazwe grupy juz u KF dzis Piter z KP pospiesza w plotach na D.O i KF przyklaskuje!Mowilem,ze lubi kupe.
    Grupa plotkar w akcji.
    K.P znow wpadla w amok!Znów pospiesznie lata pomiedzy grupami i nadaje!

    • Ziomal

      04 lutego 2020 godzina 17:15

      D.O to gość na poziomie,swoim Iq zawyża srednia moderacji.W koncu zabral sie za porzadki,odswiezyl grupę,robi posty,w ta grupe wszedl nowy duch.Bo niestety dzuewczyny ja zaniedbaly.Brawo D.O – oby tak dalej.

    • Niewazne

      04 lutego 2020 godzina 18:02

      Glupek PP z ta KP to DO do piet nie siegaja!
      D super idziesz z grupa!Tak trzymaj
      KP fałszywa,niby moderatorka a na admina lata napierniczac na inna grupe.Wstyd

  33. Respect

    04 lutego 2020 godzina 17:20

    KP pospieszyla na gr KF wysmiewac swojego kolege grupowego,D kurde weź ja na dywanik bo jej zachowanie razi innych.Zero szacunku do Twojej osoby.Ona chyba grupy sobie pomylila,tak sie (po)spieszyła.

  34. I'm so happy

    04 lutego 2020 godzina 19:08

    D.O jestes przegość!KP już sie zali u KF,niech siedzi przy swoim panie i wladcy Pp.Tam jej miejsce.Szacun dla ciebie D.

    • Juliszka

      04 lutego 2020 godzina 21:28

      Brawo D.O! Wywalił ludzi a potem im na komenty odpowiada! Uwielbiam cię! Nareszcie ruch w grupie! Nie zapomnij dodać resztę swoich fejkow żeby komentarzy nabić i stać się w końcu kimś!
      Więcej wazeliny!!! XD

    • Baśka

      05 lutego 2020 godzina 14:56

      Szacun DO! Respekt +70. Wymiatasz. Dzięki tobie wiem co to prawdziwy menszczyzna xD

  35. Anonim

    04 lutego 2020 godzina 21:01

    Hallo,ciiii tylko przekazuje.Od dziś na czatach gadamy na migi ☝️.
    Język migowy może uchroni nas od wszędobylskiego PP.
    To nie obsesja,nie nie ciiiszej!
    Pamiętajcie PP jest wszędzie!szczególnie w kiblu pst!
    Przekaz na dzis!:️✌️

    • Domestos

      04 lutego 2020 godzina 22:30

      Dzięki za cynk Anonim.muszę wodę ciiiiiszej spuszczać.

    • Prorok

      04 lutego 2020 godzina 23:18

      Oj tam, nie od dziś wiadomo, że PP jest wszechobecny, wszechwiedzący, wszechpotężny, ble, ble, ble. I już wkrótce ukaże nam swe najprawdziwsze oblicze…Ach, co to będzie za wydarzenie Roku Pańskiego 2020, przestępczego.

    • Piter Parker

      05 lutego 2020 godzina 08:17

      Migowy jest przereklamowany, proponuje coś oryginalniejszego. Wiecie co to?
      -[—>+—–.[—>+-.-[—>+.[—–>++.++++++++++++++.+++[->+++++.+[—>++.+[->++++.——–.++++++++++++.[->+++++-.+[->+++.++++++.—-.+++++++++++.—-.+++++++++.-.———.++++.+[–>+++.++[—>+++.

      • kropka

        05 lutego 2020 godzina 10:10

        kropka plusik pauza kryska, przyjdzie kryska na Matyska.

      • Grettings from ..........

        05 lutego 2020 godzina 11:37

        …/._ _./…/._./_../._/._../._/._ _ _/
        _/._./_ _ _/._../.._

      • + i -

        05 lutego 2020 godzina 11:48

        „+ i – to jedyne co widzę,+i – to jedyne co słyszę,+i – to jedyne czym żyje…..ostrzezenie przed niebezpieczeństwem”

      • Klawisz

        05 lutego 2020 godzina 14:41

        Piter – wyglada jak drut kolczasty w Wandswoth xD

  36. Lora

    04 lutego 2020 godzina 22:35

    Kurczę pieczone nieopierzone władze przejeli menczyźni.oj biada nam bezbronne niewiasty,biada….

    • Buhahahahaha

      05 lutego 2020 godzina 12:20

      Jeden tylko. Ale on się nie liczy. Tak samo żałosny jak reszta bezrobotnych kur domowych. Pyrki już gotuje, bo jajka zjadł na śniadanie wczoraj zanim wymyślił regulamin xD

  37. Daniel

    05 lutego 2020 godzina 12:08

    Straszne ciśnienie mamy! Pojedynek na lajki! Czy zdobędziemy więcej łapek niż KF? Zapraszamy do naszej galerii morderstw, a każdy kto zalajkuje regulamin (bo coś chyba nam net szwankuje – mało, mało) dostanie darmowa próbkę kremu przeciwzmarszczkowego!
    Od dziś mówimy językiem miłości a nie chamstwo! Przelobowałem się ze SK i kocham wszystkich. Po drodze zgubiłem ja*ja ale to nic. Pozdrawiam cieplutko

    • Kwiat Lotosu

      05 lutego 2020 godzina 13:04

      Hahahahah leże,co za podła imitacja sie podszyła?tym paniom tylko botoks da rade,albo wampirzy lifting,bo rządne krwi niewininiątek.Kremy bleeeeh

      • Daniel

        05 lutego 2020 godzina 14:38

        Kwiat losu jakim paniom? Powiedz tu to zrobię porządek na grupie. Już ameby poleciały. Teraz zrobię porządek z tymi brzydkimi. Ciemnota może zostać.

    • Bea

      05 lutego 2020 godzina 13:29

      Świetny plan DO! Nareszcie porządny admin! ❤️

    • us

      05 lutego 2020 godzina 22:12

      A kto tam jeszcze grupie KF lajki daje? chyba jacyś mądrogłupi.

  38. Bella

    05 lutego 2020 godzina 12:14

    DO jest super. Taki miły i kulturalny dopóki się nie zaloguje jako SK <3 love ya mój koliberku. Trzymam kciuki żebyś w końcu zdobył popularność

    • Do tej co juz wszedzie widzi DO

      05 lutego 2020 godzina 12:40

      Ty tepa dzido ! Siedze i kwicze bo wiem kim jest SK .
      Haha DO ty patolo ! Wez sie ogarnij z amoku!

      • Bella

        05 lutego 2020 godzina 14:34

        Och koliberku, nie denerwuj się, bo złość piękności szkodzi. A młody i sprawny już nie jesteś jak kiedyś, pamiętasz? To były czasy jak byłeś kimś i nie było problemów z nietrzymaniem moczu 🙁

      • Bella

        05 lutego 2020 godzina 15:30

        Mój koliberku spokojnie bo zwieracze ci całkiem puszcza

  39. Zygfryd z Monachium

    05 lutego 2020 godzina 14:06

    Dowartosciowujecie się na tych grupach? Przecież kobieta nie zyje, dziecko nie ma ani ojca ani matki, rodzice Cz to czytają, rodzina G tez. Straszne jak ktoś próbuje rozkręcać te debilne grupy na czyjejś tragedii.

    • Aparat

      05 lutego 2020 godzina 14:50

      To nie jest ważne. Najważniejszy jest fejm! Zobaczysz ze nasza grupa będzie super. Będzie międzynarodowa i będą nas zapraszać na złoty! Będziemy super.

  40. Mucha

    05 lutego 2020 godzina 15:10

    Do roboty śmierdziuchy! Tak! Z daleka już fb wali g***em od tej waszej rywalizacji

  41. Muhamad

    05 lutego 2020 godzina 15:56

    Suchar na dziś:
    Jaki film lubi Mcz?
    – czeski
    Hue hue hue

    • Żmija

      05 lutego 2020 godzina 21:47

      Zaj#biste!! Hahaha!!! a co Piterku vel Klaudusiu? nikt cię na grupach nie chce? oj słodziaku, nie przejmuj się, zawsze się znajdzie jakiś Jakub za którym warto stanąć murem, tyle dziś patologii, znajdziesz swoje miejsce w szeregu.

      • Love life.

        06 lutego 2020 godzina 00:46

        Drodzy grupowicze macie polot i fantazje.
        Normalnie śmiechłem jak przeczytałem.
        Zeby wszyscy tak otwarcie na grupach pisali świat byłby lepszy.

        • hero

          06 lutego 2020 godzina 09:35

          to może zacznij pierwszy pisać otwarcie? daj przykład światu.

      • Muhamad

        06 lutego 2020 godzina 00:54

        Szukaj piterka gdzie indziej żmijko, ja tu tylko śmiecham z was <3 umysłowo zastopowani lol

      • Piter Parker

        06 lutego 2020 godzina 08:11

        Ja zawsze się podpisuje swoim nickiem.
        Btw. Mam już twój głos i powiedz mi lepiej co ja mam z tym teraz zrobić?
        Możesz na priv.

        • LOL

          06 lutego 2020 godzina 09:41

          O raju! Piter pyta,co ma zrobić?! nie wierzę,hahaha. A rób sobie co chcesz! Nie wiem,szantażujesz czy grozisz? Mój głos może cie podnieca?no cóż, rózne skrzywienia ludzie mają.

          • Piter Parker

            06 lutego 2020 godzina 11:44

            Odważnie ….

          • Anonim

            06 lutego 2020 godzina 13:23

            Proszę przestać się podszywać

  42. żmijka

    06 lutego 2020 godzina 09:51

    Pan Dobromił to nie wie, że to co na priv to na grupie nie powinno wylądować? alzheimer dokucza czy uwiąd starczy? tak się czepiasz tego Daniela, odpuść, stary juz jesteś, jedną nogą na innym swiecie. Nawet pudernice cię już nie zechcą 😉 rózaniec i kościół tyle ci zostało, staruszku. Bo nawet w Ciechocinku trzeba się teraz wykazać potencją.

    • Piter Parker

      06 lutego 2020 godzina 11:49

      Nie czepiam się Daniela tylko pokazuje jego drugą twarz. Lansuje się na poważnego faceta a po privach mentalnie nie różni się od M.Cz

      • Monika z ciągnika

        06 lutego 2020 godzina 13:29

        Jak 95 % społeczności grupowo fejsbukowej LOL

  43. Chce zrozumieć ale nie umem

    06 lutego 2020 godzina 12:15

    Do @Piter Parker
    Nas nie interesuje żadna MCZ, DO ani MB. Tematy Ci się skończyły? Lepiej byś zapodał temat związany ze sprawa, gdzie Twoja aktywność ? Do dziś nie doczekałam się potwierdzenia, bądź zaprzeczenia informacjom od MB, ze Czester wyjdzie na wolność. Rozpracuje ten infa z pewnego źródła.

    • Piter Parker

      06 lutego 2020 godzina 13:19

      @chce zrozumieć ale nie umem (xD)
      Służę pomocą na twoje pytanie :
      Czesław NIE WYJDZIE NA WOLNOŚĆ a info przechlanej MB jest tyle warte co IQ M Cz xD
      Pozdrawiam cieplutko

      • Chce zrozumieć ale nie umem

        06 lutego 2020 godzina 13:28

        Co ty taki wczorajszy Piter ? MB nie doznała wizji po Burbonie, tylko posiada info z pewnego źródła z imprezy na kwadracie. Skąd Twoja pewność, że nie wyjdzie ???

        • Piter Parker

          06 lutego 2020 godzina 14:29

          Kiedy ma wyjść? Jutro?, chyba tak wynika z tego co DO pisał na „galerii..”
          Powoływał się na Mb, ze najpóźniej za tydz Czesław będzie wolny. Juto piątek, wiec zobaczysz ile są warte te bzdety.
          Dajcie znać jak wyjdzie xDDDDDDD
          Btw. Naprawdę jesteście tak upośledzeni, ze wierzycie w takie dyrdymały? Koles czeka na ekstradycję, sąd nie zgadza się na żadną kaucje czy dozór a nagle go wypuszczą bo brexit
          Nawet mi was nie żal …

          • Chce zrozumieć ale nie umem

            06 lutego 2020 godzina 14:57

            Piter to ktoś tu MB robi w przysłowiowe bambuko, ale czasami trzeba rzucić haczyk, żeby rybka mogła go połknąć. Może wytrzeźwieją…
            A Ty jak oceniasz Brexit ?

  44. Muhamad

    06 lutego 2020 godzina 14:44

    Suchar na czwartek:
    – ulubiony film DO?
    – brokeback mountain
    XD

  45. chudy

    06 lutego 2020 godzina 16:14

    suchar dla p Dobromiła: Jakie jest najgorsze połączenie dwóch chorób? Alzheimer i sraczka. Biegniesz ale dokąd? xD

    • Piter Parker

      06 lutego 2020 godzina 19:54

      @chudy
      Pan Dobromil mówi, ze gorsze jest alzheimer i parkinson.
      Nie dość, ze robią cię uja na kolejki to jeszcze jak chcesz wypić to wylewasz xD

    • Piter Parker

      06 lutego 2020 godzina 20:17

      Nie ma co się śmiać, alzheimer straszna choroba.
      Pan Dobromił ma i poznał kiedyś Halinkę która tez miała.
      Leżeli razem nago w łóżku, wiec pan Dobromił nieśmiało zagadał:
      -uprawialiśmy już sex?
      A Halinka odparła
      – kim jesteś?

  46. Richtig Doof

    06 lutego 2020 godzina 20:23

    Piter nie szkoda ci czasu tu napirdalac? Bo wiesz nic konkretnego nie piszesz takie bla bla bez sensu.
    Robisz wrażenie owszem na powtarzałej Oli La czy GG ale czy cię bawi to?
    Stare lochy jak ty to mówisz łykają wszystko bo znudzone w domu.Czy to daje ci satysfakcję?
    Tanie to kurcze.

    • Muhamad

      07 lutego 2020 godzina 00:26

      Masz racje! Ja próbuje rozśmieszyć MCz bo czekam na foty, ale
      Chyba za mało śmieszny jestem.

      • Piter Parker

        07 lutego 2020 godzina 09:47

        @ Muhamad
        Z taką ksywą masz spore szanse.
        MCz podniecają seryjni samobójcy, którzy średnio trzy razy w tyg idą się zabić xD
        Musisz jeszcze tylko dorzucić pare cytatów z polskiego biedarapu i foty masz gwarantowane xD
        Albo zapytaj na komisariacie, podobno zdjęcia MCz były wysoko ocenione przez posterunkowych.

    • Piter Parker

      07 lutego 2020 godzina 08:43

      A Ty? Nie masz nic pożyteczniejszego do roboty jak siedzenie na BB i wypatrywanie co pisze troll internetowy? Nie szkoda Ci czasu?
      Czy to daje ci satysfakcję?
      Tanie to kurcze.
      xD

  47. Gruby

    06 lutego 2020 godzina 23:23

    Lepiej miec parkinsona i troche rozlać,niż alzheimera i zapomniec się napić xD

  48. Muhamad

    07 lutego 2020 godzina 10:06

    Suchar na piątek! A jak piątek to tylko MB!
    – Ulubiona pogoda MB?
    – gównoburza
    Hue hue hue

  49. Piter Parker

    07 lutego 2020 godzina 10:52

    Zadzwoni ktoś do MB i zapyta o której wychodzi Czesław?
    Tylko uważajcie bo lubi nagrywać xD
    Kwiaty już kupiłem tylko nie wiem o której jechać pod HM Prison Wandsworth
    https://www.google.co.uk/search?q=siara+i+wąski+z+kwiatami&prmd=ivsn&sxsrf=ACYBGNQNF3DyfgZbca2iJ5YJPL08FPBg7A:1581069123890&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi1pfq7lb_nAhVFKFAKHbh3ByAQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=414&bih=719&dpr=3

  50. Piter Parker

    07 lutego 2020 godzina 18:37

    No jak? Czesław wolny? Przecież info z pewnego źródła xD

    • Baczny Obserwator

      08 lutego 2020 godzina 12:39

      Czesław wolny od złudzeń. Nie tylko on.

    • Upsss

      11 lutego 2020 godzina 22:50

      No, jeśli będzie wolny, to nie chciałbym być w twojej skórze Piter P. Ręka,noga, mózg na ścianie.

  51. Ania Danka to DCH na fayku od MB

    08 lutego 2020 godzina 19:33

    DCH czemu fayka złożyłaś jako aniadanka? Czego się wstydzisz? chyba nie tego że znana się zrobiłaś przez grupy i MB jako dwulicowiec

  52. Hans z Burbonem

    09 lutego 2020 godzina 16:09

    MB żyjesz? Gdzie ty się podziewasz? Rzuć jakieś info z d**py, bo nudy!

    • !?

      09 lutego 2020 godzina 20:13

      Żyje żyje działa na fejkach AM @ MZ

      • Twiti

        10 lutego 2020 godzina 09:19

        Do!? Napisz w nazwie do komentarza pod jakimi Fejkami siedzi jako AM@MZ MB

        • !?

          10 lutego 2020 godzina 16:01

          Siedzi u Magdy Joanny P.w adminach + Mirosław Z.
          + Anna M

          • Twiti

            10 lutego 2020 godzina 22:28

            Niech będzie pochwalony dzięki !?

  53. !?

    10 lutego 2020 godzina 16:03

    Siedzi u Magdy Joanny P.w adminach + Mirosław Z.
    + Anna M

    • Kapucynek

      11 lutego 2020 godzina 15:07

      Oj Piter ty młody pelikanie! Jak ty tak wszystko na e spowiedziach łykałes to nic dziwnego, że takie bzdury w tej sprawie powychodziły, haha

  54. Gienio

    11 lutego 2020 godzina 18:57

    Łykał,łykał i przestał przyswajać,teraz zwraca,rzyga gdzie tylko się da.Jak sobie poscielesz,tak się wyśpisz,Piterus Parkerus musi mieć najtmeros.

  55. Hallo tu Głos !!!

    11 lutego 2020 godzina 21:06

    A kuku!Nie było mnie parę dni ale pataszon pp dalej tu gnije widzę.Co tam wykryles w kupie?Eeee widzę nic ciekawego ot parę owsików hahaha
    Co ty piterze tak dychasz ledwo u K.F?Jakieś pouczenia tworzysz o fejkach,lekcje chcesz dawać …je#ne zaraz.Ty?Ty domyślasz się skali fejkow na grupach?Są też fejki i będą nie po to by grzebać jeden drugiemu w d…. Tylko po to by chronić się przed takimi myndami jak ty i switą Kf.
    Bo wy gnoic to kochacie.4k członków a 10 dyskutuje haha
    Ty PP to jestes jak jedna ze świń przy korycie:
    Znasz ten kawał ?
    Jedzą świnie przy korycie aż się jedna zerzygala w te koryto …na to druga krzyczy :nie dolewaj bo nie zjemy !
    Nie dolewaj pp ! haha
    Ps.
    Jak tam te głosy co słyszałeś ? Jprd jaki oszołom

    • Hahaha

      12 lutego 2020 godzina 12:23

      MP nie kompromituj się . Wystarczająco piszesz sama ze sobą z fake’ów Mirek Z i Anna M hahaha . Zaorałaś grupę, wyrzuciłaś Ozimka, który teraz rozkręcił grupę morderstwo i z syfu powstała wartościowa grupa. Bierz przykład !

      • Magda P.

        12 lutego 2020 godzina 17:20

        Do hahah! Pokaż się wszechwiedzacy/a kozaku/czko. A nie kryj zakłamanego oblicza za szyderczym śmiechem. Miej trochę cywilnej odwagi, jeśli już śmiesz pouczać . Myślałam, że już tu się nic nie dzieje, ale widzę, że jeszcze jakaś ameba stuka w klawiaturę. Wiem, że Walentynki blisko, ale ku****wa zejdź ze mnie!!!! Mimo wszystko pozdrawiam

      • Boss

        13 lutego 2020 godzina 11:19

        Do Hahaha
        Wczoraj to był ubaw po pachy XD pod jednym postem atak D.Ch. na PP/KC za 1h wychodzi z gołębnika mocno wstawiony Mirosław Z. by piernac dwa słowa XD
        Magda J.P. uzbrojona w feyki po zeby na każdej grupie sama pisze ze sobą # czekajcie na 17.02 – to wam pokaze ### jest lepsza od Pitera # jedyne co jej dobrze wychodzi to gify sianie fermentu ,podpier@alanie sobie postów komentarzy i plotkowanie na każdego do tego robienie czatów tajnych a potem wylewanie ich na każde możliwe grupy.
        Biedni są ludzie którzy wpadną w sidła grup MB/Mirosław Z./M.J.P
        Trzeba ich uświadomić kto kim jest Piter dzięki za uświadomienie na g.K.F

        • MJP

          13 lutego 2020 godzina 17:01

          Hahahahahaha aż mnie brzuch rozbolał,leże xD xD xD

        • Chef

          13 lutego 2020 godzina 17:07

          Ktoś widzę ma ból duuuu*y xD
          Zjedz Snickersa- bo zaczynasz gwiazdorzyć!!!!

        • Kalynowska Szon

          13 lutego 2020 godzina 21:03

          Co to za wulgarny pasztet ta W K.? Co szczotami rzuca jak kiedyś szonami u KF?
          Ryj paskudny,już gdzieś ten ryj widziałem hmmm jako admina na jekiejs grupie? jak dla niej kobiety to szczoty to ona niczym sz#ata co po grupach lata!

  56. O.N.A.

    11 lutego 2020 godzina 23:54

    Ona by tak chciała,być tu ze mną, liczyć wpadki zanim śledczy wejdą, ona by tak chciała, tańczyć ze mną, późną nocą, kiedy kiepsko ze mną… Piter, do dla Ciebie, z okazji zbliżających się Walentynek, Słodziaku.

  57. Kojak

    12 lutego 2020 godzina 17:39

    Widze,że fejsikowe dedektywy już nie maja co robić,tylko rozkminka kto,gdzie,jakwęszcie dalej,jeśli to uczyni wasz byt bardziej znośnym i ciekawszym.Kanapa wam do tył…ów przyrosła,więc lepiej idzcie na spacer,wśród ludzi,wsrod żywych.Mocna dawka O2 wskazana!

  58. Samotny żeglarz .

    12 lutego 2020 godzina 21:32

    Ja piszę inni obrywaja.Troche mi glupio że na nich to idzie.
    Taki urok anonimowych treści dziwnych opowieści.
    Już byłem MB i MJ i MP jprd cyrk.Widzisz głupcze Pp tyle tu siedzisz i jeszcze nie doszles kto pisze który kom.
    Wciąż pomyłki ….jednak cienias jesteś.
    A to takie proste pitoku.
    A jaki mam ubaw jak fejki przypisujesz nie tym kogo są….idź pan w h#j.

    • Benedykt spod bramy

      13 lutego 2020 godzina 01:18

      E,Tiger Bonzo, jaki dziś licznik wyświetleń?

    • Piter Parker

      13 lutego 2020 godzina 07:44

      Mam tak samo, Ja pisze obrywają inni.Troche mi głupio, ze na nich to idzie. Taki urok anonimowych treści dziwnych opowieści.
      Byłem już DM,PSz, BW, MK, KT …itd jprdl cyrk. . Od roku wymyślacie kim jestem i dalej nic.
      Ciency jesteście.
      A to takie proste.
      A jaki mam ubaw jak przypisujecie PP nie temu komu trzeba….. idz pan w chu#j.
      xD
      Edit1 chu#j pisze się przez Ch wieśniaku xD
      Edit 2 Wysuwasz błędne założenie, ze w ogóle mnie interesuje kim jesteś. Szczerze mam to głęboko w dupie 🙂

  59. Błe

    13 lutego 2020 godzina 00:57

    Fejki srejki ram pam pam pam

  60. Do pitolka

    13 lutego 2020 godzina 09:12

    H#je muje dzikie węrze haha

  61. Zenek

    14 lutego 2020 godzina 14:27

    Dziesiejszego dnia,życze wam miłości,schowac nienawisc coco- jumbo i do przodu!

    • Love

      14 lutego 2020 godzina 17:03

      Dziękować,dziękować.Dziś się miłujemy a nie hejtujemy.

  62. Happy Valentines Day !

    14 lutego 2020 godzina 18:54

    ET vel MCz ,AN vel MCz ,TM vel MCz..happy valentines day for ????DO którego dzis awansujesz piętro wyżej od ET xD

    • xD

      14 lutego 2020 godzina 19:51

      Gratulacje dla MCz vel ET za objecie nowej funkcji.Grupa wrocila w stare rence.Jaka surprise na Valentines day.Pozdro dla O.

    • NaBogato

      14 lutego 2020 godzina 19:52

      No i jeszcze MO uzbierało się Lodzi xD

    • MP

      15 lutego 2020 godzina 07:42

      Ha Ha Ha, a Ty Piterku dalej nie wiesz kto kim jest xD nawet Mirosława przypisałeś MB, a DCh i I.Rz. Słabo Ci idzie to detektywowanie

  63. Koleżanka z grupy

    14 lutego 2020 godzina 19:39

    PP generalnie nuda.Zostaw te MCz bo sama się pogrąży,po co kopiesz leżącego?po ch#j ci to?
    Zostaw Daniela bo twoje czepianie wygląda na rywalizację samca.Troche zenua.
    No ma grupę ,działa,i ok.Co ci do tego?Ktoś cię nasłał na niego ?!domyślam się.
    Ty u nas na grupie to juz nic ciekawego nie robisz tylko jak stara plotkara nadajesz.
    Oj znizyles loty bardzo ziomek.
    Patrz grupy które poniewieraliscie u nas mają się dobrze i nawet rosnie ilość członków.To takie płytkie że Kasia F.pozwala u siebie nadawać na inne grupy.Po co to ?????
    Jestem tam też na grupach i nigdy nikt na was nie nadaje.

  64. g.g.

    14 lutego 2020 godzina 23:57

    Barbara B. czemu tak ciągle zmieniasz poglądy? Co to, kużwa, gremliny rządzą? hahaha. Raz stajesz po str. przestępców, potem znów chcesz kary śmierci dla podejrzanych?! Ileż to razy czytaliśmy twoje wypociny/propozycje ukarania PODEJRZANEGO Cześka w spr.zaginięcia jego żony?! że niby psychopata, socjopata itd, itp.? a teraz nagle każdy człowiek ma swoje prawa?! no proszę cię…I czemu tak atakujesz mojego ulubionego P.P?

  65. Żółwik

    15 lutego 2020 godzina 09:05

    Pp osrancu ale się zdziwisz.

    • gg

      16 lutego 2020 godzina 01:58

      Nudy przy bąbelkach w bloku z Zaginionych odpłynęła to nadaje z fejka jedna mantrę na wszystkich grupach do znudzenia
      Kinga Sz.vel Andrzej N
      Zenua

      • Kinga

        17 lutego 2020 godzina 22:03

        Weź trollu się ode mnie odbombelkuj TAK! MIESZKAM W bloku i co? Przez to masz zamiar mnie hejtowac? Nie mam żadnego fejka przede wszystkim, więc nie wiem czemu chcesz mnie tu zmieszać z błotem, uwierz, że jak się zbiorę to dojdę kim jesteś, a to wcale nie bezie takie trudne 🙂

  66. Do gg

    17 lutego 2020 godzina 15:06

    A czy mieszkanie w bloku to jakaś ujma na honorze? Twój sposób myślenia przedstawiony w komentarzu idealnie oddaje Twój poziom inteligencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

- REKLAMA -
Góra