Śliczna i utalentowana finalistka ubiegłorocznej edycji The Voice of Poland została twarzą nowej muzycznej reklamy firmy ubezpieczeniowej Link4 (Grupa PZU). To jeszcze nie wszystko – mieszkanka Szczepanowa pracuje też nad swoim kolejnym singlem oraz studiuje marketing i komunikację rynkową na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Do udziału w reklamie Daria została wyłoniona podczas castingu. W najbliższych spotach Link4 Daria Reczek będzie śpiewała nowe wersje przebojów Tiny Turner i zespołu O-Zone.
Daria Reczek pochodzi ze Szczepanowa. Odkąd w wieku 7 lat rozpoczęła swoją przygodę z muzyką w klasie skrzypiec, nie wyobraża sobie bez niej życia. Daria jest absolwentką szkoły muzycznej w Bochni, gdzie przez 6 lat uczyła się gry na skrzypcach.
Na co dzień 20-latka słucha popu, soulu i rocka, choć nie stroni też od muzyki klasycznej – właśnie taki repertuar wykonuje w chórze kościelnym, w którym śpiewa razem ze swoją mamą.
Jej największą inspiracją wokalną jest Whitney Houston, podziwia też Adele oraz dziewczyny z zespołu Little Mix.
ZOBACZ TAKŻE: