Artykuł partnerski

Marketing w Google wyróżnia efektywność. Zobacz, jak poradzić sobie podczas kryzysu

W ostatnich kilku miesiącach przedsiębiorcy nie mają lekko. Pogłębiający się kryzys, inflacja czy chociażby rosnąca konkurencja to tylko kilka z czynników, które utrudniają zdobycie wielu nowych Klientów. W dobie sprzedażowego dołka nie warto jednak składać broni. Zwłaszcza, że skuteczne działania reklamowe mogą przyczynić się do całkowitego odwrócenia aktualnej sytuacji. Mówiąc o efektywnym marketingu, kilka chwil należy poświęcić wyszukiwarce Google. Super duet AdWords oraz pozycjonowanie stron internetowy to coś, w co warto zainwestować. Sprawdź dlaczego!

SEO to długoterminowa inwestycja, która zwróci się wysokim rankingiem w Google

Dotarcie na pierwsze trzy pozycje organicznego zestawienia wyszukiwarki Google na poszczególne słowa kluczowe to marzenie każdego przedsiębiorcy. Wymienienie wszystkich korzyści, płynących z takiego położenia, zajęłoby masę czasu. Skupimy się więc na najważniejszych, a mowa tu przede wszystkim o mnożeniu licznika unikalnych odwiedzin firmowego portalu czy też maksymalizacji dotychczasowych zysków. Całość pozycjonowania stron opiera się na budowaniu renomy portalu. Głównie poprzez wysokiej jakości link building oraz wewnętrzną optymalizację pod algorytmy Google i aspekty user experience. Zamawiając usługę SEO u wykwalifikowanych specjalistów, a takich znajdziesz w firmie AFTERWEB, możesz być pewnym niesamowitych efektów. Na pierwsze trzeba jednak poczekać. Rzetelnie wykonywane pozycjonowanie witryny może potrwać od kilku do kilkunastu tygodni.

W tym przypadku gra jest warta świeczki. Profesjonalnie przeprowadzona optymalizacja strony, regularnie udoskonalana względem kolejnych aktualizacji algorytmu, wysokiej jakości linki czy też działania content marketingowe gwarantują możliwość walki o wysokie pozycje w Google. Jeżeli nawiążesz współpracę z rzetelną agencją, wykonywane zgodnie ze sztuką SEO aspekty będą Ci towarzyszyć przez długie miesiące, a nawet lata. Oznacza to, że z korzyści przebywania w TOP 3 wyszukiwarki będziesz czerpać nawet po zakończeniu współpracy na pozycjonowanie stron!”

Google ma też coś dla zniecierpliwionych. AdWords, czyli natychmiastowy efekt reklamy

A gdyby tak wykorzystać zalety wyszukiwarki Google, ale pominąć okres oczekiwania na pierwsze efekty marketingu? Spokojnie – jest to możliwe. Amerykański gigant oferuje bowiem płatne linki w oknie z wynikami zapytań. Google Ads, bo to tej usłudze mowa, daje błyskawiczne rezultaty!

Wystarczy otworzyć nowe konto, podpiąć kartę płatniczą i dodać pierwszą kampanię. Gotowe. W wyszukiwarce Google widać już Twoje przedsiębiorstwo. Chcesz docierać do setek Klientów dzięki Google Ads? Kontroluj budżety dzienne, stawki CPC oraz wybrane słowa kluczowe. AdWords daje niemalże identyczne profity, jak pozycjonowanie stron internetowych. Różnice polegają na innym systemie rozliczenia (płatność PPC) oraz braku konieczności oczekiwania na pierwsze efekty. I to niezależnie od tego, czy działasz lokalnie w mieście Łódź czy na całą Polskę a nawet świat!”

Źródło: afterweb.pl/google-ads-adwords/lodz-agencja-sem-ppc/ 

Zalet Google Ads jest jednak zdecydowanie więcej. Jako reklamodawca otrzymujesz pełną swobodę w ustalaniu budżetów dziennych i miesięcznych. Mało tego, precyzyjne geotargetowanie umożliwi Ci optymalizację budżetu promocyjnego. Najlepsze rezultaty? Będą one wynikiem dwóch metod marketingowych Google. Długofalowość pozycjonowania oraz natychmiastowe wyniki Ads!

Góra