To rozwiązanie, które może zrewolucjonizować rynek handlu internetowego. Jakub Ambroży i Rafał Smagacz z bocheńskiego oddziału firmy Werner Kenkel wymyślili tekturowe pudełko wielokrotnego użytku do sprzedaży wysyłkowej. Pomysł został zgłoszony do Urzędu Patentowego.
Niby zwykłe kartonowe pudełko, a jednak ma w sobie coś wyjątkowego! Sposób jego zamknięcia i zabezpieczenia przed otwarciem pozwala na kilkakrotne wykorzystanie kartonu. To rozwiązanie ma szansę zrewolucjonizować prężnie rozwijający się rynek handlu internetowego.
Innowacyjność pudełka „R-Pack” opiera się na kartonowym zamku. Jest to jedyny wymienny element opakowania. Zamek może być biały – w takim kolorze trafia do klienta lub szary – jest wykorzystywany, gdy chcemy np. zwrócić towar do sklepu.
Karton składa się bardzo prosto do niewielkiego rozmiaru. Złożony może być oddany np. do paczkomatu.
Projekt firmy Werner Kenkel został doceniony w konkursie WorldStar organizowanym od 1970 roku przez Światową Organizację Opakowań (WPO). Projekt pudełka wielokrotnego użytku nagrodzono w kategorii „e-commerce”. Firma zdobyła jeszcze dwie nagrody za opakowania w kategorii: „napoje” oraz „luksus”.