PRZEPROSINY:
Jan Truś przeprasza Marka Bzdeka za to, że w dniu 15 marca 2024 r. podczas konferencji prasowej przekazał nieprawdziwe informacje, co do kwoty wydatkowanej z budżetu Gminy Bochnia na wynagrodzenia wójta, zastępcy, skarbnika i sekretarza Gminy Bochnia, zarzucając przy tym Wójtowi Gminy Bochnia Markowi Bzdekowi rozrzutność, podczas gdy przekazane podczas konferencji dane dotyczące zarobków w/w osób obejmowały również wynagrodzenia współmałżonków zastępcy wójta oraz skarbnika, niezatrudnionych w Gminie Bochnia, czym wprowadził wyborców w błąd oraz naruszył dobra osobiste Wójta Gminy Bochnia Marka Bzdeka.

- REKLAMA -
- REKLAMA -
Wydarzenia

Od poniedziałku Urząd Miasta w Bochni pracuje w systemie zamkniętym

- REKLAMA -

Od poniedziałku 12 października 2020 roku – do odwołania bocheński magistrat będzie pracował w systemie zamkniętym, ograniczając bezpośrednią obsługę mieszkańców poinformował dziś magistrat.

– Pandemia zbiera coraz obfitsze żniwo i coraz więcej osób jest zarażonych, w reakcji, właśnie z tego powodu Urząd Miasta Bochnia musi ponownie wprowadzić niewygodne dla mieszkańców ograniczenia. Będzie zamknięty dla klientów z zewnątrz oprócz spraw wymagających obecności. Przewidując w okresie jesiennym wzrost zachorowań, przenieśliśmy kasy z I pietra do holu UM i kasy również będą dostępne dla mieszkańców – informuje Andrzej Koprowski z UM w Bochni.

Każdy z mieszkańców pomimo ograniczonego dostępu będzie miał możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem załatwiającym daną sprawę z zakresu:

  • rejestracji stanu cywilnego (sprawy związane z urodzeniem dziecka, zgłoszeniem noworodka można załatwić dodatkowo drogą elektroniczną poprzez stronę obywatel.gov.pl.)
  • ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  • kasy Urzędu Miasta czynne są dla Klienta bez konieczności wcześniejszego zgłoszenia,   w holu Urzędu Miasta od godz. 7.30. do godz. 14.00.

W pozostałych sprawach kontakt jest możliwy – po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z merytorycznym pracownikiem (Centrala: (014) 61 49 100) – poprzez stanowisko Obsługi Klienta utworzone w holu Urzędu Miasta – wejście od strony ul. Kazimierza Wielkiego 2 i ul. Rzeźnickiej.

        DODATKOWO KLIENCI URZĘDU BĘDĄ MOGLI ZAŁATWIAĆ SPRAWY RÓWNIEŻ ZDALNIE poprzez:

  • platformę elektroniczną ePUAP https://obywatel.gov.pl/
  • telefonicznie (wykaz telefonów znajduje się na stronie http://bochnia.eu/miasto/kontakt-7/)
  • poprzez wysyłkę korespondencji pocztą
  • poprzez umieszczenie korespondencji we wrzutni, która jest ustawiona w wejściu do Urzędu Miasta od strony ulicy Kazimierza Wielkiego (Dziennik Podawczy)

Wszelkie szczegółowe informacje nt. Wydziałów i Stanowisk oraz zakresu ich kompetencji, są dostępne TUTAJ

Kliknij i dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

- REKLAMA -
Góra