Artykuł partnerski

Krzesła biurowe, biurka z elektryczną regulacją – dlaczego warto w to inwestować?

Każdego dnia pracownicy biurowi spędzają około ośmiu godzin dziennie w pozycji siedzącej. Wygodny fotel biurowy powinien stanowić podstawę wyposażenia każdej firmy – przełoży się to na komfort pracy i wydajność Twojego personelu. Poniżej znajdziesz garść porad, które powinny ułatwić Ci wyposażenie Twojego przedsiębiorstwa od A do Z. Bez względu na to, czy dopiero gromadzisz odpowiednie umeblowanie, czy może jesteś na etapie wymiany dotychczasowych krzeseł czy biurek – jesteś w dobrym miejscu!

1. Fotele biurowe – podstawa w każdej firmie!

2. Jak wybrać odpowiednie krzesło biurowe? Postaw na krzesła obrotowe z regulacją

3. Jakie meble są równie ważne w każdej firmie?

4. Zaktywizuj swój personel

5. Inwestujesz nie tylko w meble, ale w większą efektywność pracy

Fotele biurowe – podstawa w każdej firmie!

Jeżeli odpowiadasz za wyposażenie biura i potrzebujesz znaleźć dla pracowników krzesła biurowe – jesteś w dobrym miejscu. Dobrze dobrany fotel biurowy z pewnością zapewni odpowiednią ergonomię pracy. W przypadku osób pracujących przy komputerze jest to szczególnie ważne -takie krzesła poprawią efektywność pracy. Obecnie coraz większą wagę przykłada się do ergonomii pracy oraz zapewnienia personelowi jak najlepszych warunków do wykonywania swoich obowiązków. Dzięki temu nie tylko będą zdrowsi, ale także poczują się docenieni. Jak widać inwestycja w takie jakościowe i ergonomiczne meble naprawdę się opłaca!

Jak wybrać odpowiednie krzesło biurowe? Postaw na krzesła obrotowe z regulacją

Krzesła biurowe powinny być trwałe i służyć przez kilka lat. Stylowe fotele obrotowe muszą być zatem wykonane z solidnych materiałów. Materiał obicia występuje najczęściej w kolorze czarnym lub szarym – dzięki tej uniwersalności wkomponują się w aranżację każdego biura. Nowoczesne krzesła posiadają regulowany zagłówek oraz podłokietniki. Dzięki temu każda osoba bez względu na wzrost może dostosować parametry do swoich indywidualnych potrzeb. 

Takie eleganckie krzesła sprawdzą się także w sali konferencyjnej. W ich przypadku możesz postawić na żywszy i zwracający uwagę materiał obicia, który będzie przykuwał wzrok i ożywiał wnętrze. Wiele nowoczesnych krzeseł biurowych znajdziesz pod tym adresem: https://www.ajprodukty.pl/biuro-i-konferencja/meble-do-siedzenia/krzesla-biurowe.

Jakie meble są równie ważne w każdej firmie?

Wygodne krzesło obrotowe to nie wszystko – równie istotne jest np. biurko. Coraz większą popularnością cieszą się elektryczne regulowane biurka, które pozwalają w kilka chwil dostosować preferowaną wysokość blatu do swoich potrzeb. To kolejny mebel, który może znacznie poprawić komfort pracy i zwiększyć jej wydajność bez odczuwania zmęczenia przez pracowników. Jeżeli zatem zależy Ci na tym, aby Twoja załoga miała zapewnione jak najlepsze warunki do działania – zakup takich mebli będzie trafnym wyborem! Obecnie wiele mówi się o personalizacji w wielu aspektach życia. Warto wziąć to także pod uwagę podczas wyposażania biura. Z pewnością personel pozytywnie zareaguje na takie zmiany. Ty sam z kolei zyskasz gwarancję, że podjąłeś wszelkie możliwe działania, aby zapobiec typowym dolegliwościom, które spotykają pracowników biurowych.

Zaktywizuj swój personel

Pozostając w temacie zdrowia i aktywizacji personelu – warto zachęcić ich do regularnej dawki aktywności fizycznej. Już małe zmiany, które będą systematycznie wdrażane każdego dnia pozwolą z czasem odczuwać pozytywne skutki. Możesz także testowo wprowadzać alternatywne sposoby wykonywania pracy, np. dzięki rowerom biurowym. Dzięki temu Twoja załoga będzie mogła łączyć pracę z podstawową aktywnością sportową. Siedzenie na piłce zamiast na krześle choćby przez 20 minut zmusi do zmiany postawy i zaktywizowania mięśni. Propagowanie zdrowego stylu życia jest jak najbardziej w cenie – przełoży się to bowiem w dalszej perspektywie na mniej zwolnień lekarskich i nieobecności. Nie od dziś też wiadomo, że aktywność fizyczna wzmaga produkcję endorfin – a zadowolony pracownik z pewnością będzie bardziej wydajny.

Inwestujesz nie tylko w meble, ale w większą efektywność pracy

Odczuwanie dolegliwości w pracy i dyskomfortu fizycznego podczas wykonywania swoich obowiązków z pewnością nie przełoży się na większą wydajność podczas pracy – wręcz przeciwnie. Jeżeli zatem zależy Ci na tym, aby załoga Twojego przedsiębiorstwa nie borykała się z powszechnymi dolegliwościami, które są charakterystyczne dla osób prowadzących siedzący tryb życia – warto zainwestować w odpowiednie meble biurowe, które będą stanowiły skuteczną ochronę przed pojawieniem się bólu i dyskomfortu. Warto zatem jednorazowo wydać więcej na takie meble, które będą wygodne i ergonomiczne, aby cieszyć się w przyszłości lepszą wydajnością i samopoczuciem personelu. Co więcej – takie krzesła czy biurka z elektryczną regulacją to synonim nowoczesności. Jeżeli zatem chcesz uchodzić za przedsiębiorcę, który jest innowacyjny – warto, abyś świecił przykładem z każdej strony. Udostępnienie swoim pracownikom nowoczesnych narzędzi do pracy przyniesie obopólne korzyści.

Góra