Suchej nitki nie zostawili na przedstawicielach magistratu bocheńscy radni. Poszło o ogrodzenie Bazyliki św. Mikołaja w Bochni, a w zasadzie dotację na remont. Okazało się bowiem, że przepadło 500 tys. zł przyznane parafii z Polskiego Ładu za pośrednictwem samorządu Bochni. Za ten stan rzeczy radni obwinili władze miasta.
O wyjaśnienie sprawy podczas dzisiejszego posiedzenia RM w Bochni poprosił radny Ireneusz Sobas. Pytał, jak to się stało, że przyznana dotacja na remont ogrodzenia przepadła.
W tym przypadku mamy do czynienia z jawnym zaniechaniem – mówił wzburzony radny.
Odpowiedzi nie udzieliła burmistrz Magdalena Łacna, zresztą nie odpowiedziała na żadne z wielu pytań, które padły pod jej adresem podczas dzisiejszej sesji, do odpowiedzi byli za to wyznaczani jej zastępcy burmistrz lub urzędnicy. Do tematu dotacji odniósł się Filip Pach.
Tłumaczył, że winę za zaistniałą sytuację ponosi parafia, która nie dostarczyła na czas wymaganych dokumentów. Według zastępcy burmistrza problemem była też rozbieżność w zapisach wniosku o dotację i późniejszej dokumentacji. W pierwszym przypadku była mowa o „remoncie kompleksowym ogrodzenia” później „gruntownej przebudowie”.
Istniała obawa, że te zadania nie są tożsame – mówił Filip Pach. Dodając, że mogło to oznaczać, że miasto utraci dotację na etapie kontroli i będzie musiało ponieść tego konsekwencje.
W efekcie biorąc pod uwagę te kwestie, urzędnicy zdecydowali się wystąpić o zmianę przeznaczenia tego dofinansowania, składając w tej sprawie stosowny wniosek.
Oburzeni radni zwracali uwagę, że w tym przypadku brakło dobrej woli współpracy ze strony miasta.
Parafia poniosła koszty, przygotowując konieczną dokumentację, a wy nie podjęliście trudu, by uratować te pieniądze – mówił podkreślał radny Ireneusz Sobas.
Radny Bogdan Kosturkiewicz mówił o braku współpracy pomiędzy miastem i parafią i dopytywał o inną dotację, która miasto pozyskało na remont Zamku Żupnego w Bochni.
To 800 tys. złotych, które samorząd także może stracić – mówił.
Zadanie, które otrzymało to wsparcie, opiewa na 4,8 mln zł. Miasto nie ma brakujących środków.
Czyli z tego wynika, że na tę chwilę 1,3 mln złotych jest zagrożone -mówił radny Kosturkiewicz.
To są bardzo ważne rzeczy, o których musimy mówić – podkreślał wiceprzewodniczący Marek Rudnik. I przywołał ostatnie spotkanie z Andrzejem Potępą Starostą Brzeskim podczas nagrania wywiadu ZAPYTAM WPROST. Podczas rozmowy okazało się, powiat brzeski w tym samym rozdaniu otrzymał fundusze na remont zabytków, tyle, że obie inwestycje już zakończył i rozliczył.
A wy coście zrobili? Czekaliście? Nie ma nic gorszego, jak tracenie pieniędzy. Nie słyszałem, żeby na terenie powiatu gdzieś przepadły pozyskane pieniądze. To jest obraz naszego miasta – mówił do przedstawicieli bocheńskiej władzy radny Marek Rudnik.
Radny Marek Bryg przywołał z kolei wydarzenia z początku tygodnia, kiedy to burmistrz Bochni poinformowała o skierowaniu do prokuratury zawiadomienia w sprawie zapłaty odszkodowania za przegrany proces. ZOBACZ
Tam było 1,3 mln złotych i tu też jest stracone 1,3 mln złotych – porównywał.
O złej woli przedstawicieli bocheńskiej władzy mówiła radna Jolanta Michałowska.
W kampanii wyborczej burmistrz Magdalena Łacna deklarowała pomoc, teraz pokazała, na czym ta pomoc polega. Bardzo nam przykro, bo to przecież burmistrz, która wyszła z naszego obozu – mówiła radna Michałowska.
We have problem :D
30 sierpnia 2024 godzina 19:55
No to burmistrzyni jest w opozycji, tzn. 4 radych z R7, 2 od Pacha i radny Mocie. 7 do 14 no to będzie problemik – radni z Koalicji mają wspólny język z PiS bo chyba już zobaczyli jakie „pomysły” i światopogląd ma 7 a szczególnie 4.
No to będzie się działo.
Pablo
31 sierpnia 2024 godzina 08:55
Brawo rządzący, tak trzymać dslej
Jmk232
30 sierpnia 2024 godzina 20:21
Dlaczego parafianie nie mogą złożyć się na remont ogrodzenia tylko robi to miasto?
Chodzicie do kościoła a to zobowiązuje do łożenia na jego potrzeby.
poirytowany
30 sierpnia 2024 godzina 20:56
To była dotacja bezwrotna, każda gmina ją dostała. Tylko oczywiście miasto Bochnia zawaliło.
Jmk233
31 sierpnia 2024 godzina 12:49
No i co z tego. Albo jesteście zaangażowani w swój Kościół albo chodzicie jak do sklepu co tydzień. Kto nie ma kasy niech w naturze się dołoży bo to wasza odpowiedzialność.
Anonim
31 sierpnia 2024 godzina 11:54
Jak klecha chce mieć nowe ogrodzenie to niech sobie na to zarobi,a na przygotowanie projektu też nie dał ze swoich.
Taczki czekają
01 września 2024 godzina 16:54
I bardzo dobrze że przepadło.Proboszcz mało nie zarabia to go stać i udowodnił że jest mściwy wyrzucając chór i ogólnie się nie nadaje ….
Anonim
31 sierpnia 2024 godzina 15:46
Bardzo dobrze dać te pieniądze biednym i chorym ludziom a nie klerowi któremu w Polsce w głowach się popieprzyło
Baca75
31 sierpnia 2024 godzina 23:02
Chorym czyli tobie potrzebujesz pilnie konsultacji psychiatrycznej…
Anonim
01 września 2024 godzina 10:31
Parafianie też płacą podatki…
.
Anonim
02 września 2024 godzina 05:36
To jest zabytek matole
Kinga
30 sierpnia 2024 godzina 20:46
I bardzo dobrze! Zero kasy na religijną działalność!
Protestant
30 sierpnia 2024 godzina 20:59
Ta dotacja się należała bo to nietylko budynek i otoczenie chrześcijańskie ale też zabytkowye. Chyba nie wiesz co mówisz..ale jak choroba zapuka do drzwi to pierwsza pobiegniesz do kościoła, nie mówiąc o pogrzebie. No chyba że zostaniesz spalona i rozsypana po plantach XD
wstyd
30 sierpnia 2024 godzina 21:04
Bo na to zasługują tacy hejterzy jak ,,Kinga”
QWERT
30 sierpnia 2024 godzina 21:05
Nie musi być pogrzebu…a po 2 i tak pochowają na cmentarzu bo takie są przepisy..jak choroba zapuka to zapewne do lekarza a nie kościoła…
ALIVE
30 sierpnia 2024 godzina 21:30
Wielu tak mówiło a życie pokazało inny scenariusz..Jak już lekarz nie pomoże to zostaje religia duchowa.
jmk232
31 sierpnia 2024 godzina 12:58
Tak, jak trwoga to do Boga. Przy okazji szamanizm i wróżki. Tak jest zbudowana ludzka psychika. Tylko chyba o sile wiary świadczy to gdy do niej powracamy gdy nam nic nie jest.
emeryt
30 sierpnia 2024 godzina 22:42
Protestant@ widocznie jesteś z wioski gdzie są parafialne cmentarze a w Bochni cmentarze są miejskie i zarządza nimi BZUK,więc nie pisz bzdur.Zgodnie z prawem nawet w wiosce jak jest jeden cmentarz parafialny to jest obowiązek pochówku każdego zmarłego.
Pictor
01 września 2024 godzina 15:36
J
Gdybyś miał trochę fantazji to czytał byś między wierszami!
Jmk233
31 sierpnia 2024 godzina 12:51
Tak. Zabytkowe ogrodzenie.
Jeśli chodzi o budowlę zabytkową to racja ale ogrodzenie to już inna sprawa.
Mario
02 września 2024 godzina 00:36
Tak się należała jak wszystko pisowi się należało. Szydło też krzyczała,że się im dziesiątki tysięcy złotych na głowę należało.
To,że te pieniądze przepadły,to mogą sobie podziękować księża.
Napisali wniosek z błędami formalnymi.
Byli o tym informowani i proszeni przez zastępcę Pani Burmistrz,aby się zgłosili do UM I poprawili te błędy we wniosku.
Nikt inny za nich tego zrobić nie mógł.
Nie można było się doprosić,aby w końcu ktoś kompetentny zawitał do zastępcy Burmistrza i wypełnił nowy wniosek.
Teraz wszyscy krzyczą, że to skandal.
Owszem, zgadzamy się z tym wszyscy, tylko problem jest w tym, że to księża zawalili na całej linii.
Za poprzedników można było napisać każdą bzdurę , a i tak dotacje płynęły strumieniem do organizacji wspierających rząd pisu. Teraz wszystko się zmieniło i również kler powinien to zrozumieć.
Skończyły się bowiem czasy rozdawnictwa.
Chcesz dotacje, a nie umiesz pisać wniosku,to zatrudnij prawnika.
Są kancelarie,które tym się zajmują.
Od tego było zacząć, a nie teraz wrzeszczeć, że urzędnicy UM wszystko zawalili. Kłamstwo I chęć odwrócenia kota ogonem .Wstyd, że wypisujecie takie oskarżenia nie mając tak naprawdę zielonego pojęcia o całej sprawie.
Gość P
31 sierpnia 2024 godzina 07:50
Glupiutka
proszowska
01 września 2024 godzina 16:57
Przestań już pić bajtloku hehe
Obserwator gminny
30 sierpnia 2024 godzina 21:01
Czy Pani Burmistrz umie chociaż na jedno pytanie samodzielnie odpowiedzieć? Bardzo żle to wyglądało, niekompetencja, brak znajomości sprawy i procedur.. Na stanowisku od maja!!
Maria
02 września 2024 godzina 00:22
Drogi Panie.
Widzę,że jest Pan bardzo zainteresowany tym, czemu Pani Burmistrz nie odpowiada na pytania.
Otóż nie ma takiego obowiązku.
Na sesji dało się wyczuć złą atmosferę i zacietrzewienie ,szczególnie aktywnych dwóch Radnych PO, które za wszelką cenę próbowały zdyskredytować Panią Burmistrz.
Nie jest już tajemnicą,iż obie te Panie uważają się za gwiazdy i chcą za wszelką cenę udowodnić,jakie to one są inteligentne.
Próba polemiki z nimi nie miała najmniejszego sensu. Jedynym efektem by była jeszcze większa awantura. Nikt nie chciał eskalacji konfliktu i Pani Burmistrz wykazała się dużą inteligencją nie dając się sprowokować.
Jeżeli chcesz się przekonać o kompetencji,znajomości prawa i procedur oraz ustawach, to zapraszamy cię do UM na spotkanie twarzą w twarz z Panią Burmistrz.
Chętnie odpowie na twoje pytania.
Nie wypisuj takich opinii o kimś,kogo tak naprawdę nie znasz. Możesz przyjść w każdy wtorek i zadać nurtujące cię pytania.
Dopiero później napiszesz swoją opinię,która będzie rzetelniejsza. Wypisywanie teraz tych pytań i oskarżeń pod jej adresem jest bardzo krzywdzące. Każdy ma prawo do wypowiedzi,a takie spotkanie pozwoli Ci na uczciwe komentarze
bliski z bliska
30 sierpnia 2024 godzina 22:08
Proszę o szerszą relację z posiedzenia Sesji Rady Gminy Miasta Bochnia….Nie miałem możliwości obejrzenia.
Alek
30 sierpnia 2024 godzina 22:11
Czy na sesji była burmistrz? Nie słyszałem jej głosu. Jak można było nie zabrać głosu w żadnej sprawie. Jak można tak olać mieszkańców
. Żałuję, że nią głosowałem. Wstyd dla Bochnia mieć takiego figuranta. Za co ona bierze pieniadzę. Radni weźcie się za to!
Nie żal
31 sierpnia 2024 godzina 06:29
A ja nie żałuję takich ludzi jak ty, jeszcze się przekonacie ale jak się mówiło to nikt nie słuchał, dobrze niech was wydoi do reszty i tak przez jeszcze niecałe 5 lat
Iwona
02 września 2024 godzina 00:05
Mondralo, co ty wiesz o pracy Burmistrza i całego UM. Chcesz wiedzieć więcej,to pofatyguj się we wtorek do Urzędu i spotkaj się z Panią Burmistrz. Z całą pewnością Cię przyjmie i odpowie Ci na te pytania.
Przestań już podkręcać ludzi.
Zajmij się sobą człowieku.
W każdy wtorek możesz odwiedzić Panią Burmistrz I z nią porozmawiać.
Zapraszamy do UM od godziny 9.00
Paweł
30 sierpnia 2024 godzina 22:26
Z nagraniami jest jeszcze gorzej….
Bea
31 sierpnia 2024 godzina 06:50
POzamiatali
Zero
31 sierpnia 2024 godzina 08:42
Czy Bochnia ma Burmistrza??? Czy rządzie złotousty człowiek z Krakowa?? Który myli Bochnię z Krakowem i jest mu wszystko jedno. Człowiek, który myśli, że kupi ludzi za piękne słówka : panie profesorze, itp.
Czy będę ponowne wybory burmistrza . Bochni nie ma Burmistrza?!
Anonim
31 sierpnia 2024 godzina 11:16
Nie pamiętam żadnego burmistrza od 40lat który potrafił sprawnie działać oczywiście poza wycinką drzew.
Olek z Brzozowej
01 września 2024 godzina 15:00
myślę że Pana lub Panią Zero zabolało podniesienie poziomu dyskusji przez Urynowicza. Nie znam ani Pani Burmistrz ani Urynowicza, ale myślę że to bardzo dobra decyzja otaczać się ludźmi z doświadczeniem. No i nie ma się co czarować, to doświadczenie zostało pokazane na ostatniej radzie.
Merry
31 sierpnia 2024 godzina 09:03
Masakra. Co za tendencyjny artykuł. Słuchałam tej sesji i byli również radni, którzy wypowiadali się inaczej. Dlaczego w tekście nie ma ich wypowiedzi?
jmk232
31 sierpnia 2024 godzina 13:00
No chyba po pani Redaktor nie spodziewasz się w tej sprawie obiektywizmu.
Geronimo
01 września 2024 godzina 09:52
Dla takich półinteligentów jak ty, to źródłem wiedzy jest TVN i Bochnianin…
JPM74
02 września 2024 godzina 00:44
A dla ciebie drugi półinteligencie jest Bochnia z bliska. I tym sposobem mamy jednego inteligenta.
Tylko musicie razem występować jeśli się dogadacie.
Każdy ma prawo oglądać,co tylko chce.
Czemu więc od razu ubliżasz osobie,która myśli inaczej od ciebie.
Do dobrej dyskusji jest potrzeba minimum dwóch rozmówców i odmiennych poglądach.
Każdy ma swoje zdanie i powinien tak poprowadzić dyskusję,aby udowodnić, że to on ma rację. Ale ty oczywiście wolisz już na samym początku ubliżać innym myśląc,że jesteś od kogoś innego lepszy i mądrzejszy. Otóż kolego nie jesteś.
NIE DLA MIERNOT I CHAMÓW
31 sierpnia 2024 godzina 09:48
W imię nienawiści do PiS wybrano Panią, która położy to miasto na łopatki. Kompletnie słaba merytorycznie, razem z wiceburmistrzami. Pierwsze decyzje urzędowania naznaczone nepotyzmem. Kobieta, która nie potrafi zabrać głosu. Ewidentnie brak jej po prostu wiedzy. Obrazu dopełnia jej chamowaty partner, którego wpisy publiczne to materiał na procesy sądowe o zniesławienie i groźby karalne. I taki … reprezentował Bochnię…
Mieszkaniec miasta
31 sierpnia 2024 godzina 10:33
Pani psycholog nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu miastem ,to już drugi nauczyciel na stanowisku burmistrza miasta.Nienawisc do Pisu doprowadziła do durnego wyboru.Bochnia cofa się w rozwoju w stosunku do innych polskich miast.!!!
JerzyB7
02 września 2024 godzina 01:45
W rozwoju,to cofasz się ty kolego.
Z jakiego powodu ubliżasz ludziom,którzy oddali głos na Panią Burmistrz? Czyżbyś miał jakieś kompleksy?
Jak możesz wysnuwać takie wnioski po trzech miesiącach rządów nowej władzy?
Bochnia się cofała w stosunku do innych miast przez nieudolność poprzedników.
Jak chcesz,aby to miasto się rozwijało kiedy trzeba już na samym początku kadencji nowej Pani Burmistrz wydać 1.3 miliona złotych za głupotę starego Burmistrza. Przecież te pieniądze miały pozwolić na wybudowanie tego słynnego parkingu, o który się tak wszyscy upominali. Nie ma parkingu i nie ma w kasie 1.3 miliona złotych.
Za takie pieniądze można by było rozpocząć prace przy budowie kolejnego żłobka czy też wyremontować wszystkie przedszkola. A ty piszesz o braku kompetencji Pani Burmistrz?
Chłopie,zejdź na ziemię. To raczej twoja nienawiść do każdego,kto nie jest za partią złodziei ,krętaczy i manipulantów powoduje,że wypisujesz takie obraźliwe komentarze.
Marta
02 września 2024 godzina 01:34
O,widzę,że Pani lub Pan są bardzo dobrze zorientowani i doskonale znają Panią Burmistrz osobiście. Uważam, że takie stwierdzenia o układaniu miasta na łopatki są mocno przesadzone. Na łopatki droga Pani, to kładli to miasto poprzednicy. Na początek mamy już wyżucone 1.3 miliona złotych kary,wypłaconej deweloperowi za brak kompetencji poprzedników.
Może jednak warto o tym głośno mówić i przypominać mieszkańcom miasta.
Po drugie, Pani Burmistrz JEST ZOBOWIĄZANA OBLIGATORYJNOE DO ZŁOŻENIA ZAWIADOMIENIA DO PROKURATURY O ZANIEDBANIACH W ROZPORZĄDZANIU MAJĄTKIEM MIASTA ORAZ ZANIEDBANIACH TAMTEJ WŁADZY. Gdyby Pani Burmistrz tego nie zrobiła, to sama by się narażała na postawienie jej tych samych zażutów. I pewnie by się znalazł jakiś inny paragraf ,mówiący o tym, że ukrywała i broniła byłego Burmistrza przed odpowiedzialnością karną.
I BARDZO PROSZĘ O ZAPAMIĘTANIE JAK TO NAPRAWDĘ WYGLĄDA ORAZ O ZAPRZESTANIE NAZYWAĆ TEGO DONOSEM. To był OBOWIĄZEK wynikający z kodeksu karnego.
Tyle się już tutaj pisało o tym szumnie nazywanym nepotyźmie. Przecież to Burmistrz decyduje,z kim chce współpracować i komu ufa.
Może wymieniać kadry i zatrudniać inne osoby.
Na rozliczanie tych decyzji przyjdzie jeszcze czas. Widzę,że piszesz same stwierdzenia,więc domyślam się, że znasz Panią Burmistrz osobiście. Tak się składa, że mam możliwość rozmawiać w UM każdego dnia z Panią Burmistrz I mogę Cię zapewnić, że nie masz za grosz racji. Proponuję Ci odwiedzić Panią Burmistrz osobiście. Będziesz miała okazję przedstawić jej swoje wątpliwości, co do jej kompetencji i wiedzy. Pani Burmistrz w odróżnieniu do poprzedników, nie zamyka się w swoim gabinecie, ale chętnie się spotyka ze wszystkimi,kto tylko przyjdzie na spotkanie w każdy wtorek.
Pani Burmistrz nie boi się trudnych pytań.
Te spotkania są właśnie po to,aby wsłuchiwać się w głosy mieszkańców.
Naprawdę cię zachęcam do odwiedzin i takiego spotkania. Jestem przekonana,że zmienisz zdanie,a nawet jeśli tego nie zrobisz, to bardziej zrozumiesz niektóre sprawy związane ze stanowiskiem jakie zajmuje Pani Burmistrz.
Co do partnera Pani Burmistrz to chyba mocno przesadzasz. Nawet jeśli uważasz,że te wpisy są chamskie,to muszę cię zapewnić, że były to odpowiedzi na równie chamskie komentarze.
Wyobraź sobie,że ktoś nieznajomy kilka razy dziennie wyraża się o tobie w sposób obraźliwy, bez żadnego szacunku. Czyta te komentarze twój mąż lub partner.
Myślisz,że jego reakcja nie była by impulsywna? Jestem przekonana,że z całą pewnością nie siedział by spokojnie. Są pewne granice. W naszym kraju za rządów pis mieliśmy doczynienia z ogromnym hejtem.
Jak wiesz,największa grupa hejterska składała się z Sędziów zatrudnionych w MS u Ziobry.
W jej składzie był też Sędzia szpieg,który uciekł do Białorusi. Zdajesz sobie sprawę z tego skandalu?
Na Panią Burmistrz,każdego dnia na łamach Bochni z bliska wylewa się mnustwo krytyki,co zrobiłaś i Ty. Partner Pani Burmistrz to wszystko czyta i dziwisz się, że odpowiada tym,którzy już naprawdę przekroczyli tącienką linię? Zastanów się nad tym sama.
O jakim zniesławieniu piszesz i kogo?
Z tego co czytam te wszystkie komentarze, to stwierdzenia, że partia pis, to zorganizowana grupa przestępcza ,składająca się ze złodziei, cwaniaczków i oszołomów nie jest niczym nowym.
Więc nie przesadzaj. A już jakieś groźby karalne,to się naprawdę zbłaźniłaś.
Zreszt1a,masz prawo iść i to zgłosić. Każdy ma do tego prawo.Ale większej głupoty nie słyszałam. A powiedz mi,gdzie partner Pani Burmistrz reprezentował Bochnię?
Nie masz chyba na myśli tego wyjazdu na Słowację? Przecież to nie był reprezentant naszego miasta. To była osoba towarzysząca Pani Burmistrz I jednocześnie tłumacz z języka Czeskiego i Słowackiego. Z tego co wiem przez 10 lat ten Pan prowadził tam swoją firmę i doskonale zna te dwa języki.
Dzięki temu Pani Burmistrz mogła czuć się komfortowo. A i jeszcze ten Pan był kierowcą I to wszystko. Na tych dwóch zadaniach polegała jego praca. Tak więc nie musisz się specjalnie o nic martwić. Z tego co słyszałam,to Słowacy byli pozytywnie zaskoczeni,że mogli swobodnie rozmawiać z Panią Burmistrz w swoim ojczystym języku poprzez tłumacza. I to tyle i aż tyle.
Jeszcze raz cię zachęcam do odwiedzin Pani Burmistrz,bo naprawdę warto oznać choć trochę bliżej tą osobę.
Ada Kobuza
02 września 2024 godzina 21:03
Tyle wazeliny w jednym poście jeszcze nie było brawo…pani pewnie z urzędu miasta oczywiście zaufania…
cba
31 sierpnia 2024 godzina 11:10
No to czas na referendum zeby nie narobila wiekszego dziadostwa
Mariusz
02 września 2024 godzina 01:48
Poczytaj dzieciaku trochę o samorządach i daj sobie już spokój z powtarzaniem tej bzdury o referendum. N1ie ma takiej możliwości.
Wybij sobie to z głowy I zajmij się czymś,o czym masz pojęcie,a nie powielasz te idiotyczne teksty.
Mieszkanka
31 sierpnia 2024 godzina 12:05
Transmisja sesji ze starostwa jest bez zakłóceń, a z miasta to jakiś koszmar jest! Nawet tego nie potrafią, dramat i dno szanowna pani na urzędzie.Nie potraficie NIC!
Ania
31 sierpnia 2024 godzina 12:34
To już wiemy że jak dobrze pójdzie to 5lat i nie będzie Łacnej no bo z czego , nie utworzy komitetu chyba że ją R7 przygarnie, no ale z nimi to nic nie wiadomo.
Karo
31 sierpnia 2024 godzina 13:04
Ta kadencja zostanie przerwana za 2,5 roku
będzie referendum które pozbawi tę burmistrz władzy
Odejdzie w niełasce ,po skandalach, nepotyźmie i ze wstydem
Pani zapamięta te słowa bo tak będzie
Marek
02 września 2024 godzina 01:51
A jak tak nie będzie,to ty w samych slipach będziesz biegał wokół rynku i przepraszał za swoje głupie uwagi.
Zakład przyjęty?
Alex
31 sierpnia 2024 godzina 15:07
Pani burmistrz walczy z Kościołem tak jak jej partia
Maria
02 września 2024 godzina 01:55
Wiesz co? Ludzie tutaj piszą naprawdę różne rzeczy. Ale twój IDIOTYCZNY wpis przebił wszystko.
Ty raczej powalcz ze swoją głupotą.
Coś takiego mógł wymyśleć rawdziwy kretyn.
Naprawdę inne słowa mi się cisną na usta,ale nie bardzo mogę ich tutaj użyć.
Ula
31 sierpnia 2024 godzina 19:18
Nic nie wiem, to nic nie mówię, taką oto postawę prezentowała obecna burmistrz podczas sesji. Ta pani z upodobaniem pozuje do zdjęć na stronie miasta, bo to akurat potrafi. Tylko Bochni żal.
Iwona
02 września 2024 godzina 02:11
Również ciebie żal. Pani Burmistrz przedstawiła cały zestaw nowych uchwał.
Są to pomysły,które odbetonują stare układy.
Jak można stać tyle lat w miejscu. Dwie dekady nikt niczego nie zmieniał w statucie miasta.
W radzie miasta siedzą leśne dziadki,którzy to wszystko uchwalali i uważają,że jest to najlepsze. Przyszła nowa Pani Burmistrz z bardzo dobrym wykształceniem,otwarta na współpracę z każdym z Rady Miasta,ale jest grupka starych pierdzieli – sami faceci,którzy nie są w stanie przełknąć, że to kobieta wygrała te wybory. Kobieta inteligentna z otwartym umysłem i nie zepsuta tymi układami i układzikami starych Radnych.
Oni będą robić wszystko,aby blokować wszystkie dobre pomysły Pani Burmistrz,które będą rozwalały ten stary układ. No i nie zapominajmy o tych dwóch Paniach z PO, które również mają przekonanie,że są mądrzejsze.
Niestety drogie Panie muszę was zasmucić. Nie jesteście, a wręcz mogę napisać z pełną odpowiedzialnością,że jesteście po prostu głupie. Jak możecie głosować przeciwko Pani Burmistrz,która jest z waszego obozu politycznego. Przecież to świadczy o tym,że jesteście niedojrzałe i chore z zawiści. Przecież to widać już na pierwszy rzut oka,że nie możecie strawić tego,że Pani Burmistrz was ignoruje i nie zgodziła się na wasze gierki.
Chciałyście rządzić urzędem i Panią Burmistrz ale nic z tego nie wyszło,więc teraz się w idiotyczny sposób kompromitujecie.
Wyborcy takich rzeczy nie zapominają.
Robicie destrukcje we własnym gnieździe.
Wstyd i głupota. Pewnie za takie gierki zapłacicie i to słono.
Do maryji i ifony
02 września 2024 godzina 14:19
Łubu dubu…łubu dubu niech nam zyje prezeska naszego klubu ,niech żyje nam
Obserwator
03 września 2024 godzina 05:45
A dlaczego ten Urynowicz tak się Kosturowi podlizuje?!! , czemu ma służyć kłamliwe tytułowanie Kosturkiewicza profesorem, którymon nie jest. Kostur nie jest żadnym profesorem tylko dr hab., a to duża różnica.Poza tym, czy to jest uczelnia czy rada miasta, czy tutaj zasiadają radni czy lekarze, profesorzy itd,
Bardzo żle to wygląda, ten Pan to kolejny gwóżdż do trumny Burmistrz.
Przemycanie takiej manipulacji, żeby ugłaskać wroga, może jednocześnie dyskryminować innych radnych, no bo jak się ma cuć np : radny który jest kowalem… Nie dość, że myli Kraków z Bochnią to próbuje przemycić do królewsko – górniczego miasta Bochni patologię z sejmiku województwa małopolskiego.