- REKLAMA -
- REKLAMA -
Wydarzenia

A co o zamieszaniu w magistracie sądzą zastępcy pani burmistrz. Pytamy ich o opinię!

- REKLAMA -

O opinię na temat sytuacji w bocheńskim magistracie zapytaliśmy zastępców pani burmistrz. Zobaczcie, co sądzą na temat wywołującego gorącą dyskusję zatrudnienia Tomasza Urynowicza, a także powierzenia kierowania nowymi wydziałami urzędniczkom związanym z radnymi Platformy Obywatelskiej.

Filip Pach, zastępca burmistrza Bochni

Odnosząc się do zmian organizacyjnych jakie miały miejsce w strukturze Urzędu Miasta w ostatnim czasie, w tym do obsady stanowisk kierowniczych oraz  pokrewieństwa części osób, których te zmiany objęły, z osobami obecnych radnych Rady Miasta to stwierdzam, iż wszelkie sprawy organizacyjne i kadrowe dotyczące funkcjonowania Urzędu Miasta pozostają w zakresie kompetencji Pani Burmistrz.

Sprawy kadrowe w każdej instytucji publicznej zawsze budzą zainteresowanie, a czasem wywołują rozmaite spekulacje i domysły. Niestety mogą również niejednokrotnie powodować niezadowolenie wśród m.in. mieszkańców i innych pracowników.

Dlatego prosiłbym wszystkich o spokojne podchodzenie do tej kwestii i nie kierowanie się emocjami. Decyzje jakie zostały podjęte na tą chwilę wydają się niezbyt popularne w odbiorze społecznym. Mam jednak nadzieję, iż mimo zastrzeżeń jakie są obecnie kierowane, pod adresem urzędników, Radnych czy samej Pani Burmistrz, z czasem okaże się, iż przyjęte rozwiązania są dobre, a nowi naczelnicy, którzy są doświadczonymi pracownikami z wieloletnim stażem w administracji publicznej, swoją pracą i zaangażowaniem przekonają wszystkich o słuszności i zasadności tych decyzji oraz wpłyną korzystnie na pracę urzędu.

Ja osobiście chciałbym się skupić na wykonywaniu swoich obowiązków i pracy przy realizacji planów i to samo doradzałbym wszystkim, mniej lub bardziej zainteresowanym tą sprawą.

Wojciech Woźniczka, zastępca burmistrza Bochni

Jak potwierdza wiele źródeł, istnieje jasny i jednoznaczny podział zakresów działań w kwestiach kadrowych Urzędu Miasta.

Pani Burmistrz jak prawdziwy lider wzięła na siebie najcięższe decyzje, które mogą być odbierane jednoznacznie, chociaż opierają się o bardzo złożone sytuacje.

Decyzje, które są nie tylko ciężką i karkołomną próba pogodzenia często sprzecznych celów i żądań, ale również moim zdaniem wyjątkowa próbą/lekcja zaufania do swoich zapleczy i współpracowników. W związku z ilością prowadzonych spraw nie mam fizycznie możliwości, śledzić na bieżąco wszystkich informacji w tym temacie, natomiast do pełnej oceny sytuacji pozwolę sobie zaczekać, do przeprowadzenia całości zmian, biorąc pod uwagę czas w jakim zmiany mają szansę zafunkcjonować.

Pomimo możliwych problemów i komplikacji, warto podjąć ryzyko i wykorzystać szansę do działania. 

63 komentarze

63 Comments

  1. Avatar

    Zdegustowana

    18 lipca 2024 godzina 20:32

    Bełkot

    • Avatar

      Ozzy

      19 lipca 2024 godzina 11:36

      Oh Panowie słabe kręgosłupy macie.Cieniasy i tyle

    • Avatar

      B123

      19 lipca 2024 godzina 14:33

      Ta to właśnie się załatwia

      • Avatar

        Eryk

        20 lipca 2024 godzina 20:41

        Uryna zawsze kojarzy się z kiblem.

  2. Avatar

    Ewa

    18 lipca 2024 godzina 20:33

    A co powiedzą ? Kupiła ich stanowiskiem Vice, oni dali du…

  3. Avatar

    Ula

    18 lipca 2024 godzina 20:36

    Wstyd P. Pach. Tak się sprzedać za stanowisko

    • Avatar

      Gość P

      19 lipca 2024 godzina 16:02

      Codzienne narady u nowej Burmistrz, to odrywanie zastępców od merytorycznej roboty, za którą odpowiadają– Burmistra „przekształca, zwalnia, reorganizuje – tez nie swoimi rękami – ty-po-wo, jak donaldinho

  4. Avatar

    Gumiś

    18 lipca 2024 godzina 20:39

    Jednym słowem siedzą cicho bo pani burmistrz ma ich w garści. W końcu to dzięki niej mają stanowiska i dzięki niej mogą je stracić. Smutne a jednak prawdziwe.

  5. Avatar

    Kpina

    18 lipca 2024 godzina 21:01

    Tylko na tylne was stać….?

  6. Avatar

    Ola

    18 lipca 2024 godzina 21:02

    Jakie ryzyko do podjęcia to nepotyzm brak kompetencji i wstydu

    • Avatar

      Kwintesencja serwilizmu

      18 lipca 2024 godzina 21:14

      W dalszym ciągu faworyzowane i nagradzane jest bezkrytyczne podporządkowanie, brak etyki, kolesiostwo, ignorancja, głupota.

    • Avatar

      Jm

      18 lipca 2024 godzina 22:26

      Panowie czy Wy sami wraz z Panią Burmistrz nie ogarnięcie spraw którymi ma się zajmować Pan Urynowicz? Trzeba mnożyć etaty i płacić krocie? Filip nie wie sam w co się wpakował, a to dobry chłopak. Postawa Wojtka i Reaktora to wielki zawód. Wiele młodych osób w mieście na Was liczyło. 2 miesiące i już zawód.

      • Avatar

        Gość P

        20 lipca 2024 godzina 05:52

        Smieszne i źle adresowane pytanie –

    • Avatar

      Ozzy

      19 lipca 2024 godzina 11:36

      Oh Panowie słabe kręgosłupy macie.Cieniasy i tyle

  7. Avatar

    Marta Mrzygłód

    18 lipca 2024 godzina 21:05

    Nepotyzm zawsze będzie nepotyzmem, partyjne kolesiostwo tak samo – nazywajmy sprawy takimi jakimi są, a nie zakłamujmy rzeczywistości. Wszystkie dyplomatyczne opinie i oświadczenia, mają na celu uspokoić opinię publiczną, a nie stawiają spraw w prawdzie. Jeżeli Pani Burmistrz nie potrafi samodzielnie zająć się reorganizacją urzędu, tylko zatrudnia za ponad 15 tysięcy brutto osobę z zewnątrz, to świadczy to o słabości w zarządzaniu. W Bochni nie ma wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy by się mogli podjąć reorganizacji urzędu, jeśli Pani Burmistrz ma problem z samodzielnym wykonaniem tego zadania? Do tego osoba Pana Tomasza Urynowicza budzi ogromne kontrowersje – jako skoczka partyjnego, co sugeruje, że zmienia często światopogląd i wartości, a to stabilne nie jest. Dlaczego przez tyle lat Wydział Ogólny i Spraw Obywatelskich funkcjonował jako jeden twór i nikomu to nie przeszkadzało? Są jeszcze jakieś Wydziały do podzielenia i obstawienia stołków swoimi? Niestety tak to wygląda, fakty mówią same za siebie, nazwiska same za siebie, przynależność partyjna sama za siebie, więc mydlenie ludziom oczu, to brak szacunku do wyborców i pieniędzy podatników. Tylko Bochni żal… .

    • Avatar

      Mieszkaniec

      18 lipca 2024 godzina 22:09

      Pani Marto w punktu.

      • Avatar

        Natalia

        18 lipca 2024 godzina 23:12

        Pani Marto, ogromna szkoda, że Pani nie została wybrana na stanowisko Burmistrza… Wystarczyłoby posłuchać wypowiedzi p. Brauna w sejmie a ciemnogród przejrzał by na oczy albo chociaż pomyślał…

    • Avatar

      Natalia

      18 lipca 2024 godzina 23:13

      Pani Marto, ogromna szkoda, że Pani nie została wybrana na stanowisko Burmistrza… Wystarczyłoby posłuchać wypowiedzi p. Brauna w sejmie a ciemnogród przejrzał by na oczy albo chociaż pomyślał…

    • Avatar

      ksiegowy

      19 lipca 2024 godzina 07:44

      Wydziałem Ogólnym i spraw obywatelskich zajmował się Sekretarz bo on pełnił dwie funkcje, a teraz mamy dodatkowo dwóch naczelników. Czyli podsumowując mamy łącznie nowych trzech naczelników, nowych dwóch zastępców burmistrzów i starych dwóch zastepców burmistrzów na wypowiedzeniu nie pełniących funkcji, to razem daje nam 7 osób!! Czyli miesięcznie z kasy miasta ubywa ok 100 000,00 zł dodatkowo! To jest dopiero niegospodarność..

      • Avatar

        Bogdan

        19 lipca 2024 godzina 09:57

        Pani Burmistrz ma prawo dobierać sobie współpracowników. Tyle.

        • Avatar

          Ryszard

          20 lipca 2024 godzina 20:47

          Jak jest się tępym i niezdolnym do prowadzenia miasta to trzeba podać się do dymisji.

          • Avatar

            Dundee

            21 lipca 2024 godzina 05:09

            Teraz kolego przesadziłeś.
            Możesz się pochwalić jakie masz wykształcenie i co w życiu osiągnąłeś?
            Coś czuję,że jesteś osobą,która nie grzeszy inteligencją. Obrażasz Panią Burmistrz, która jest osobą z ogromną wiedzą teoretyczną i praktyczną.
            Ukończone trzy uczelnie wyższe z wyróżnieniem i teraz kończy czwarte studia. Podnosi swoje kwalifikacje, aby móc rozsądnie rządzić tak pięknym miastem,jakim jest Bochnia. Zaufali jej mieszkańcy i mogę cię zapewnić, że się nie zawiodą. Pani Burmistrz jest osobą otwartą na dialog z każdym,kto tylko poprosi o rozmowę. Jeżeli masz choć trochę odwagi i jaja, to zapisz się na spotkanie. Porozmawiaj, wymień się poglądami, zadawaj trudne pytania. Dopiero później,już po spotkaniu możesz coś napisać. Jestem pewny,że zmienisz zdanie,a jak nadal będziesz przekonany,że to ty masz rację,to znaczy ,że niczego nie zrozumiałeś,co do ciebie napisałem. Szczerze mówiąc wcale bym się nie zdziwił. Rzyczę ci dużo odwagi.

      • Avatar

        Dundee

        21 lipca 2024 godzina 04:56

        Widzę,że matematyk z ciebie.
        Pani sekretarz również jest na wypowiedzeniu. Na tak odpowiedzialnym i kluczowym stanowisku Pani Burmistrz nie może sobie pozwolić zatrudniać osobę,która była związana ze środowiskiem pisowców. Musi odejść bezwzględnie z urzędu.
        Wypłacanie odchodzącym burmistrzom pieniędzy było zawsze i tutaj się nic nie zmienia geniuszu. Takie mamy prawo,którego nie wymyśliła Pani Burmistrz. Nie siej popeliny kolego i niewprowadzaj ludzi w błąd.
        Pełnienie przez jedną osobę tylu funkcji, to są dopiero wyrzucane pieniądze kolego. Ty myślisz,że pani sekretarz pracowała za darmo na tych wszystkich stanowiskach?
        Jesteś w wielkim błędzie.
        Były burmistrz nie miał zielonego pojęcia,co się działo w poszczególnych wydziałach. On się na wszystko godził,aby mieć święty spokój.
        A cwaniaczki z urzędu zauważyli,że nikt się do niczego nie czepia i zaczęła się wolna amerykanka. Panie dzieliły sobie etaty i funkcje tak,aby wyciągać z KASY URZĘDU JAK NAJWIĘCEJ PIENIĘDZY PODATNIKÓW Z BOCHNI. Tak to szanowny panie wyglądało. Odkryła to Pani Burmistrz i zaczęła robić z tym porządki. Okazało się, że najwięcej za uszami ma pani sekretarz. Nie chciała się pogodzić z tym, że wszystko należy zmienić i przywrócić normalność i robić to zgodnie z prawem.
        A teraz sobie weź karteczkę i ołóweczek i policz wszystko jeszcze raz.
        Wszystko możesz próbować zarzucić nowej Pani Burmistrz, ale na pewno nie będzie to niegospodarność. Przedstaw sobie,że Pani Burmistrz nie posiada nawet karty płatniczej,którą wymachiwał na lewo i prawo byłu burmistrz. Z tego co wiem nawet karty na paliwo nie wzięła,tylko poprosiła jednego z pracowników Urzędu,aby jej auto zatankował jak będzie miała jakąś dłuższą trasę.
        Widzisz te różnice w rządzeniu kolego.
        Poprzednicy doili z kasy miasta ile tylko mogli,a pracownicy urzędu, również sobie nie żałowali. Taka jest prawda.
        I muszę jeszcze się odnieść do jednego wpisu,który mi wpadł w oko.
        Otóż jeden z mieszkańców Bochni zobaczył Panią Burmistrz idącą po ulicy z Panem Tomaszem Urynowiczem. Natychmiast poinformował o tym sensacyjnym odkryciu z dopiskiem, że kupili sobie lody w ten upalny dzień.
        Sensacja panie taka jak zamach na Trampa. Powiedz mi chłopie,co jest w tym twoim wpisie takiego nadzwyczajnego.
        Jak pewnie wiesz na plantach trwa remont,którego końca nie widać.
        Pani Burmistrz poszła tam z Panem Urynowiczem,aby mu pokazać ten bałagan i poprosiła o przegląd dokumentacji tej inwestycji. Ot i cała prawda o tym wydarzeniu. I po sensacji kolego.

        • Avatar

          Niski Tomek z urzędu

          21 lipca 2024 godzina 18:25

          Do szkoły matołku i douczyć się ortografii.I już tonciu piesku nie zachowuj się jak kundelek,bo byłego też broniłeś zaciekle hehe.

        • Avatar

          Nina

          22 lipca 2024 godzina 18:30

          Do Dundee

          Za czasów Pana Burmistrza Kolawińskiego Pani Sekretarz pełniła jednocześnie funkcję
          naczelnika wydziału podzielonego obecnie na dwa wydziały i otrzymywała wynagrodzenie
          niższe o 2 tysiące od Pana naczelnika Urynowicza. Pani Sekretarz jest apolityczna w przeciwieństwie do obecnie upolitycznego urzędu.

    • Avatar

      Mikołaj Kopernik

      20 lipca 2024 godzina 21:38

      Posłuch kobieto czy może mężczyzno. Zacznijmy od takiego prostego pytania. Gdybyś teoretycznie wygrała wybory, to zatrudniła byś swoich zaufanych ludzi?
      Ja wiem,że by to może był problem,bo tobie mało ludzi ufa. No może po za tymi spod znaku tęczowej flagi. Jak to się mówi w waszym środowisku, raz chłopczyk raz dziewczynka – prawda? Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Czy widziałaś kiedyś na oczy kalendarz Pani Burmistrz? Mam to szczęście, że pracowałem z wieloma prezydentami miast i burmistrzami. Zaczynają pracę o 7.00 i kończą często po 19.00. A telefony dzwonią nawet do 23.00. I tak jest każdego dnia. Oczywiście o wolnej sobocie i niedzieli też możesz zapomnieć. Dziesiątki spotkań z różnymi ludźmi. Prawnicy, naczelnicy różnych wydziałów, urzędnicy czy sami mieszkańcy. Do tego spotkania w różnych instytucjach,zakładach,szkołach,stowarzyszeniach,organizacjach społecznych itp.
      Prowadzenie działalności gospodarczej przy tym wszystkim,to spacerek.
      O jakim nepotyźmie kobieto piszesz.
      Może zacznijmy od nowo mianowanych Paniach na stanowisko naczelnika wydziału.
      Otóż przedstaw sobie, że Pani Mocię w tym urzędzie pracuje od 26 lat. Pracowała przez te lata bez żadnego awansu. Dostrzegła ją Pani Burmistrz i po kilku szczerych rozmowach podjęła decyzję o tym, że kobieta ma ogromną wiedzę i zasługuje na awans. Czy ty wyobrażasz, sobie pracować 26 lat za jednym biurkiem, wykonujesz solidnie swoją pracę i nikt cię nie zauważa? Bo jesteś bezpartyjna i nie ma dla ciebie znaczenia,kto jest Burmistrzem i z jakiej jest opcji politycznej. Ona nie biegała za burmistrzami i nie prosiła o awanse. Podobnie było i teraz. Mogę ci powiedzieć, że ta propozycja tak ją zaskoczyła,że pierwsza jej odpowiedź brzmiała NIE DZIĘKUJĘ.
      Nie mogła uwierzyć,że ktoś ją zauważył, a przede wszystkim jej zaangażowanie w pracy i wiedzę jaką przez te wszystkie lata zdobyła. Siedzi,pracuje,nie plotkuje i nie knuje.
      Teraz rozumiesz ten awans? Jej mąż został radnym wybranym przez mieszkańców. Chcesz mi powiedzieć,że miał oddać ten mandat,bo jego żona pracuje w tym urzędzie 26 lat?
      Puknij się w głowę podobnie jak i wszyscy ci,co mają jakiś problem z tym awansem.
      Co innego jest z tą kobietą Michałowską.
      Tutaj jest bardzo dużo kontrowersji i nie będę ukrywał, że również byłem bardzo zdziwiony. Ale tylko do czasu. Otóż wyszło, że ta pani dostała awans po ciężkiej awanturze. Mamusia tej pani stara Jolanta Michałowska poszła z drugą gwiazdą Kortą-Wójcik do Pani Burmistrz z awanturą, że jej córeczka musi zostać awansowana,bo na to zasługuje. Wszyscy w Urzędzie wiedzą, że ta kobieta zasłynęła w ostatnim czasie z tego, że poszła na roczne zwolnienie lekarskie i wróciła do pracy w 5 miesiącu ciąży. Co oznacza,że za chwilę ponownie skończy na zwolnieniu. I tak te dwie niezrównoważone gwiazdy – Michałowska i Korta-Wójcik zaczęły się awanturować z Panią Burmistrz. Michałowska o stołek dla córeczki,a Korta-Wójcik zwariowała do końca, żądając stołka vice burmistrza. Zagroziła wręcz Pani Burmistrz ,że zrobią wszystko,aby ośmieszyć i zdyskredytować Panią Burmistrz,jeśli ich żądania nie będą spełnione. Taka jest prawda. Cały urząd o tym opowiada. Żądanie Korty-Wójcik było wręcz abstrakcyjne i spotkało się ze stanowczą odmową Pani Burmistrz. Tajemnicą jest dla mnie jednak to, że uległa starej Michałowskiej.
      Młoda Michałowska dostała stołek,ale myślę,że to nie koniec tej historii.
      Wszyscy widzą co się dzieje. Korta-Wójcik jako przywódca tej grupy buntowniczek z PO,która jest przeciwko Pani Burmistrz w odwecie za odmowę obsadzenia jej na stanowisku Vice Burmistrza, namówiła starą Michałowską i jeszcze jedną gwiazdę,z którą napisały ten protest, że się nie zgadzają z wyborem Pani Burmistrz i żądają wyjaśnień w sprawie zatrudnienia Pana Tomasza Urynowicza. Wiedziały, że muszą coś zrobić ,aby uderzyć w Panią Burmistrz. Cała trójka tych kwiaciarek z Krakowskiego Rynku, nie ubliżając kwiaciarkom, zasługują na pogardę i surową karę dyscyplinującą. Woda sodowa uderzyła im do głowy i to mocno nasycona. Drogie Panie, to Pani Magdalena Łacna jest Burmistrzem tego miasta z bogatą historią i tradycjami. Jestem przekonany, że dzięki swojej inteligencji i doświadczeniu, poradzi sobie z Wami i będziecie jeszcze bardzo potulne. Zarzucają wszyscy Panu Urynowiczowi,że był członkiem różnych partii politycznych. No i jaki jest problem?
      Popatrzcie na Czarneckiego, Bielana,Pawłowska,Sierakowska,Mejze,Tyszke,
      Sachajko, Gill-Piątek, Szramka i wielu innych. Są to osoby z pierwszych stron gazet i wszyscy wymienieni,to członkowie PIS lub byli w tej partii.
      I to wam zaściankowi oponenci nie przeszkadza?
      Może i przeszkadza,ale jeśli to pisiorki,to patrzycie na to z przymrużeniem oka-prawda?
      Nikt nie wygłasza oświadczeń,aby się tłumaczyć czy usprawiedliwiać. Są one efektem drążenia jednego tematu przez tą osobę nazywającą się redaktorem tego portalu.
      Zastanawiające jest,że ta pani nie drąży tematu przegranej sprawy sądowej miasta Bochni i naliczeniu REKORDOWEGO ODSZKODOWANIA w wysokości 1.300.000 złotych. To jest realny i bardzo poważny problem dla Pani Burmistrz i całego mista. Wszyscy mieszkańcy będą się musieli na to złożyć. A Pani redaktor się uczepiła pensji bardzo ważnego urzędnika w hierarchii urzędu. Pan Rudnik bardzo chętnie się wypowiada na temat zatrudnienia Pana Urynowicza i nominacji urzędniczek,ale nie słyszałem słowa krytyki pod adresem władz miasta spod znaku partii pis,które doprowadziły do tej ogromnej kary dla miasta Bocni.
      Milczą również jak zaklęci pozostali radni z nominacji tej partii. Jak się wytłumaczycie mieszkańcom. Przecież wielu z was było radnymi w poprzedniej kadencji i to wasze decyzję spowodowały, że MIESZKAŃCY BOCHNI BĘDĄ MUSIELI SIĘ ZŁOŻYĆ NA TĄ KARĘ W WYSOKOŚCI 1.300.000 zł.
      Czy Pani „redaktor” to zrozumiała?
      Tak właśnie, to u was wygląda. Zero bezstronności. Jednak jak przyglądam się niektórym radnym z partii PIS,to dochodzę do wniosku, że są tam osoby,które będą gotowe współpracować z Panią Burmistrz i wspierać ją w jej działaniach,które będą miały na celu poprawę życia mieszkańców miasta jak i dla samego miasta. Po to zostaliście kochani wybrani. Pozwólcie pracować Pani Burmistrz.Nie twierdzę, że jest to osoba nieomylna. Nie myli się ten,co nic nie robi.
      Pani Marto, w odpowiedzi na Pani kolejne pytanie chcę zaznaczyć, że dokonywanie roszad wśród pracowników urzędu nigdy nie będzie się spotykało ze 100% aprobatą pozostałych pracowników. Ale to jest suwerenna decyzja Pani Burmistrz i Pani jest ostatnią osobą,która by mogła te decyzje krytykować. Kiedyś już o tym wspominałem. Zatrudnienie Pana Urynowicza,o którego usługi w organizacji urzędu zabiegały takie miasta jak Niepołomice czy Tarnów,świadczy o dużych umiejętnościach negocjacyjnych Pani Burmistrz. I nie ma tutaj znaczenia z jakiej partii politycznej jest ten Pan. PIS, KO,PSL czy Trzecia Droga. Mogę wszystkich uspokoić, że najważniejsze przy tym wyborze były doświadczenie,kompetencje,wiedza oraz co najważniejsze, całkowita bezstronność i anonimowość. Człowiek,który nigdy nie był związany z Bochnią, który jest z zewnątrz i nie ma tutaj żadnej rodziny. Zatrudniając kogoś z Bochni, gdzie z pewnością są osoby,które by mogły sprostać temu zadaniu, nie mamy pewności i gwarancji,że będzie ona w 100% bezstronna.
      Bochnia jest piękna,ale niestety bardzo mała. Wszyscy się tutaj znają. Wszyscy chodzili do szkoły i mieli mnustwo kolegów i koleżanek.
      Nawet jeśli nie znają się osobiście, to mają wspólnych krewnych lub przyjaciół.
      I to był powód,dla którego należało zatrudnić osobę nieznaną bez znajomości w Bochni. To on ma przeprowadzić bardzo dokładne kontrole w Urzędzie i zrobić wszystko, aby nie powtórzyła się historia z karą 1.300.000 zł.
      Nie chcę być tutaj złym prorokiem,ale kochani mieszkańcy Bochni, poprzednie władze miasta przygotowały wam jeszcze dwie kolejne niespodzianki. Niestety będą one kosztowały WAS WSZYSTKICH KOLEJNE 2.000.000 zł.
      Pan Urynowicz dostał konkretne wytyczne i zadania od Pani Burmistrz, która robi wszystko, aby ten problem załatwić pozytywnie dla miasta i jego mieszkańców.
      Żal ,to jest mi ciebie kobieto. Nie możesz przeboleć tej porażki w wyborach. Twierdzisz,że jesteś z parti Konfederacji,ale przypominam ci, że zostałaś usunięta ze struktur tej partii w Bochni. Jak wspomniałem wcześniej jesteś jak samotny żagiel. Jedyną,kto cię jeszcze wysłucha,to ta „redaktorka” tego portalu.
      Pilnuj biznesu i zajmij się swoimi pracownikami.
      Życzę Ci pięknej miłości i sukcesów zawodowych,ale do polityki i władz miasta się raczej nie mieszaj.
      Na koniec jeszcze kilka słów do tej osoby,która pisze,że jest jej przykro,że nie została Pani Burmistrzem miasta Bochnia.
      Boże chroń mieszkańców tego miasta przed ludźmi z Konfederacji. A poglądy Brauna, to po nic innego jak jeden wielki ściek i syf. Daliście pokaż głupoty i skrajnej agresji na pierwszym posiedzeniu w Parlamencie Europejskim.
      Na szczęście za chwilę część z tych ludzi z tego ugrupowania z Panem Braunem na czele,straci immunitet i nie będzie dłużej kompromitować Polaków na arenie międzynarodowej.
      A używając słów do mieszkańców Bochni, że są oni CIEMNOGRODEM,pokazuje tylko jaka jesteś płytka i nie mająca szacunku dla innych mieszkańców BOCHNI.
      Nigdy więcej Konfederacji.

      • Avatar

        aol

        21 lipca 2024 godzina 12:19

        Znam pracę urzędu i wybór trzech osób na stanowiska naczelników jest nieporozumieniem. Wiem, że pracują tam osoby oddane pracy, którym należy się awans ale w tym gronie nie widzę ostatnio mianowanych. Tworzenie Kancelarii – nowego wydziału jest całkowicie zbyteczne świadczące o całkowitym braku kompetencji Pani Burmistrz.

      • Avatar

        MAREK P.

        21 lipca 2024 godzina 12:30

        mnóstwo pisze się przez „ó” mędrcu jeden,
        tylko konfederacja jest bezstronna i ona mogłaby zaprowadzić porządek w tym bajzlu

      • Avatar

        Do roboty się weź

        21 lipca 2024 godzina 18:31

        Ale bzdury piszesz urzedasów hehe

      • Avatar

        Mieszkaniec

        21 lipca 2024 godzina 22:05

        Podobno w powiecie też się juz pani Korta-Wojcik rozpanoszyła i sobie poczyna w najlepsze ustawiając do pionu Starostę, przewodniczącego Marca i dwóch innych, żądając spłaty wyborczych obietnic stołkowych…

        • Avatar

          Bobek

          22 lipca 2024 godzina 02:50

          O tak. Docierają i do mnie takie wiadomości. Ale powiem ci,że Marzec,to też jest wielka świnia. Poczytałem sobie wpisy Pani Burmistrz jeszcze z kampanii jak i po wygranej KO. Szczerze gratulowała tej małpie Parcowi stanowiska. Broniła go też w Krakowie,bo był bliski wyrzucenia z PO. Ale Pani Burmistrz wszystkich przekonywała, że jest to dobry człowiek i należy dać mu jeszcze jedną szansę.
          A wiesz, że dzisiaj chamisko nie potrafi powiedzieć „dzień dobry” Pani Burmistrz, a do wszystkich mówi o niej z pogardą „ta Łacna”. Buraka nie zmienisz.
          Jest w tym wszystkim oczywiście dużo winy tej przebrzydłej baby,aferzystki Korty-Wójcik. A z tymi stanowiskami,które wymusza na Marcu i Korcie,to masz rację.
          Jest taka jedna Pani z pisu,która startowała do Sejmu,a później do Samorządu i wszystko przegrała. Postanowiła wówczas porozmawiać ze swoją koleżanką Kortą-Wójcik, że pilnie potrzebuje się gdzieś załapać do pracy. No i oczywiście Korta-Wójcik ruszyła do działania. Wiedziała już,że Pani Burmistrz jej odmówi i nawet nie próbowała. Poszła więc do Marca osiołka i zaczęła go męczyć o pomoc. I wyobraź sobie, że tak tego osła urobiła że ten wymyślił jakieś lewe stanowisko pracy w szkole w Łapanowie. Dostała propozycję Vice dyrektorki. Marzec wziął jej papiery i poszedł do Starosty po podpis o nominacji tej pani. Starosta może nawet nie wiedział co podpisuje. I tym sposobem Korta-Wójcik wraz z Marcem załatwili tej pani bardzo przyjemną robotę, za kilka ładnych tysięcy złotych gołej pensji. Wszystko jest do sprawdzenia. Ta dwójka złamała prawo. Mam nadzieję,że Pan Starosta się temu przyjrzy i wyciągnie w stosunku do Marca konsekwencje służbowe. Jeśli tego nie zrobi,to my obywatele tego miasta,zgłosimy na Pana Starostę ,że przekroczył kompetencje,a to już żarty nie będą. Panie Starosto czekamy na Pana ruch. Korta-Wójcik i Marzec powinni natychmiast stracić swoje stanowiska i powinien Pan zgłosić sprawę do prokuratury. Łapanów to nie Kraków. Jeden telefon do sekretariatu szkoły i będzie Pan dokładnie wiedział,kto tam został właśnie zatrudniony na tak wysokim stanowisku.

      • Avatar

        Marta Mrzygłód

        22 lipca 2024 godzina 10:27

        Zacznijmy od tego, że ja swoje wpisy zamieszczam pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem – zawsze, dlatego Panie Mikołaju Koperniku, który jak Pan sam napisał o sobie: „Mam to szczęście, że pracowałem z wieloma prezydentami miast i burmistrzami.” – chyba czytelnicy portalu sami sobie wywnioskują, kto się tchórzliwie kryje pod tą nazwą oraz ocenią poziom wpisu, niestety ubliżający i prostacki.
        Doskonale mam pojęcie o czym piszę, przypomnę Szanownemu Panu (warto odrobić sobie lekcje), że jako pierwsza z kandydatów na Burmistrza powiedziałam publicznie, że nie będę nikogo zwalniać, żeby urząd pracował swoim rytmem. (a tu proszę… Pani Sekretarz na wypowiedzeniu – jaki powody? – prawdopodobnie kolejne zwalnianie stołka dla swojego. Proszę wybaczyć, ale jeżeli po analizach działania urzędu, by się okazało, że jest potrzeba reorganizacji – ZROBIŁABYM JĄ SAMODZIELNIE, bo za to by mi ludzie płacili, a nie za otaczanie się wianuszkiem ludzi, zatrudnianych kolejnych osób za publiczne pieniądze z podatków obywateli. Pani Burmistrz nie potrafi samodzielnie przeprowadzić reorganizacji urzędu? Bardzo przykra rzeczywistość.
        Jaki cel ma ten Pana wpis? Tłumaczy się tylko winny. Czemu ma służyć Pana analiza nepotyzmu i usprawiedliwianie w mojej ocenie błędnych decyzji (przypomnę Panu, że żyjemy jeszcze w wolnym kraju i każdy ma prawo do wyrażania publicznie swojej oceny i krytyki zwłaszcza, jeśli chodzi o działania osób publicznych!). Patologii się nie komentuje tylko ją zwalcza! Pani Burmistrz jest z partii i jest mi bardzo przykro, ale jeżeli tylko podwinie Jej się noga, to koledzy partyjni Ją zostawią. Powinna to wiedzieć i nie robić takich ruchów. Dlaczego przez 26 lat nikt nie dostrzegł tytanicznej pracy, ogromnej wiedzy Pani Mocię i nie dostała awansu, tylko dopiero pojawił się Burmistrz z PO, (a Pani Mocię sympatyzuje z PO, to wszyscy wiedzą plus mąż radny miejski z ramienia PO) – dlatego po szczerej rozmowie… dostała awans? Nie było innej tak pracowitej urzędniczki/urzędnika w urzędzie, tylko koleżanka Pani Burmistrz? Czy Pan czyta to co pisze? Proszę nie kompromitować swoimi wpisami jeszcze bardziej Pani Burmistrz. Czy Pan myśli, że ktoś uwierzy w te wybielające tłumaczenia i piękne story wyprodukowane na rzecz obrony kolesiostwa, które się uprawia po wyborach samorządowych w urzędzie, uderzenia w moją osobą i uderzenia w Panią Redaktor Więcek-Cebulę? Same zbiegi okoliczności w tych awansach ;).
        Odnośnie krytyki decyzji Pani Burmistrz, coś się Panu pomieszało, każdy mieszkaniec ma prawo krytykować decyzje, które są podejmowane przez Panią Burmistrz, po pierwsze to osoba publiczna, po drugie robi to nie za swoje pieniądze z konta oszczędnościowego (jeśli takie ma) tylko za nasze, więc proszę powstrzymać się od dyktowania innym co mogą, a czego nie mogą.
        Nie ma mojej zgody jako mieszkańca i przedsiębiorcy płacącego w Bochni podatki na zatrudnianie kolejnych osób za pokaźne pensje, które mają „reorganizować urząd”. Oczekuję od Pani Burmistrz, że jeśli jest taka potrzeba zrealizuje to samodzielnie, bo za to bierze m.in. pensję, a teraz mamy do pokrycia Jej pensję i Pana Urynowicza z naszej ciężkiej pracy plus kolejnego naczelnika, a tu się jeszcze rzecznik prasowy szykuje i nie wiadomo kto jeszcze. Proszę szanować pieniądze mieszkańców i przedsiębiorców. I nie uwierzę, że Pan Urynowicz nie był znany Pani Burmistrz i Szanownemu Radnemu Nowakowi z PO, gdzie są razem nawet zdjęciach jak i w partii – komu Pan chce wciskać tą prymitywną gadkę? Proszę nie obrażać inteligencji i spostrzegawczości wyborców.
        Do tego jak już Pan w sposób bezczelny obraża, to proszę zaktualizować sobie informacje. Ja zostałam usunięta ze struktur Konfederacji w Bochni? Kto Panu takich bzdur naopowiadał, a Pan je łyknął bezrefleksyjnie jak pelikan. Proszę sobie uzupełnić swoją wiedzę o moją osobę jeśli chodzi o Konfederację w Bochni i nie tylko, bo wieje tu wielkim kłamstwem i prowokacyjnym obrażaniem (nawet podejrzewam, kto Panu takich kitów nawciskał ;)).
        Daj Boże, by ludzie się w końcu obudzili i zobaczyli, że prócz PiS i PO (partie, które od lat skłócają naród w wojnie polsko-polskiej) jest właśnie Konfederacja. Życzę i Panu i wszystkim przebudzenia i głosowania na ludzi, którzy po pierwsze kochają Polskę, po drugie zależy im na rozwoju małych ojczyzn, i dbają o kieszeń podatnika, bo wiedzą jak państwo jest opresyjnie fiskalnie i jak wysokie jest opodatkowanie w kraju. A Pan Braun klasa sama w sobie, tylko trzeba mieć odrobinę inteligencji, żeby Go zrozumieć, u Pana po jakości tego wpisu niestety jej nie widać. Szkoda. Komentarz prostacki, ubliżający, kłamliwy i szkalujący… dlatego zachęcam do odwagi i ujawnienia się… coś na pewno z tym prawnie zrobimy ;). Jak powtarza Pan Poseł Braun: każdy jest równy wobec prawa ;).
        Wszystkiego dobrego i proszę się zastanowić, czy jest sens dalej komentować (pod tym i pod innymi nazwami), bo swoimi wynurzeniami jeszcze bardziej pogrąża Pan decyzje Pani Burmistrz. Jak ma takich obrońców, prezentujących taki styl wypowiedzi…, to niech mieszkańcy jeszcze bardziej przekonają się jakiego wyboru dokonali. Droga Magdaleno, nie otaczaj się takimi ludźmi.
        Serdecznie Pana pozdrawiam i życzę więcej kultury oraz posługiwania się zweryfikowaną wiedzą i faktami. Wszystkiego dobrego.

  8. Avatar

    Co za popaprancy wybrali ich

    18 lipca 2024 godzina 21:12

    Ludzie obudźcie się zanim te patafiany zrujnują Bochnie.
    Słowa puste jak oni sami, bo fajnie się wydaje nie swoje pieniądze . Mam nadzieję że Bochnia Z Bliska będzie ujawniała wszystkie przekręty uśmiechniętego urzędu miasta

  9. Avatar

    Gość P

    18 lipca 2024 godzina 21:29

    Była sprawna Sekretarz UM! Kto zastąpi?

  10. Avatar

    na gorąco

    18 lipca 2024 godzina 21:50

    Istotnie, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia…Obaj zastępcy dostali intratne posadki w zamian za poparcie w II turze wyborów.Każdy o tym wie i nic tu nie jest do utajnienia..Bardzo ‚nieczysta zagrywka „wobec Wyborców..Po co komu były wybory, skoro głos wyborcy nie ma znaczenia..Bardzo podoba mi się natomiast ,postawa Pani Marty Mrzygłód ,która udzieliła poparcia kontrkandydatowi M.Łacnej. wyłącznie dlatego by Jej Program zaistniał i mógł być realizowany w określonych punktach….Dla dobra Bochni i jej mieszkańców, a nie dla osobistych korzyści…dziękujemy Pani Marto…Pani z całą pewnością ogarnęła by spokojnie Urząd….Nie stało się tak, bo działania strony przeciwnej były zbyt głęboko posunięte jak widać.Mnożenie i rozdawnictwo stołków źle wróży i niczemu dobremu nie służy!!! Pozdrawiam serdecznie!

    • Avatar

      Marta Mrzygłód

      18 lipca 2024 godzina 22:07

      Bardzo mi miło. Dziękuję.

    • Avatar

      Marta Mrzygłód

      18 lipca 2024 godzina 22:08

      Bardzo dziękuję za miłe słowa.

      • Avatar

        Brawo

        18 lipca 2024 godzina 22:16

        Brawo Pani Marto. Pokazuje Pani czym są zasady tym dwóm chłopcom w krótkich porciętach.

    • Avatar

      Komentator

      18 lipca 2024 godzina 22:27

      Ludzie!

    • Avatar

      BRAWO

      19 lipca 2024 godzina 07:19

      Witam. Pani Marto myślę , że jeszcze jeden wydział wzbogaci się o wysokiego specjalistę a mianowicie podatki, kwestia tylko czasu:)

    • Avatar

      Obiektywny

      19 lipca 2024 godzina 07:48

      Jeżeli ktoś zna panią Martę to wie, że jest to osoba bardzo merytoryczna, kompetentna i dobrze zorganizowana. Wiem co mówię bo ją znam, często z nią współpracowałem.

    • Avatar

      Krystyna

      20 lipca 2024 godzina 20:49

      Pani Marto, bardzo mądrze i dosadnie.

  11. Avatar

    nawias

    18 lipca 2024 godzina 21:55

    Panie Woźniczka, proszę przypomnieć sobie te „gadki przedwyborcze…”,mamy nagrania .Pan Pach….raczej mało jakoś mówił bez ściągawki….ech co to z Tobą będzie Bochnio?

  12. Avatar

    tak

    18 lipca 2024 godzina 21:58

    To już byłby komplet opinii, gdyby jeszcze wypowiedział się pan Marek Rudnik…czysta, moralna postać przedstawiciela władzy..

  13. Avatar

    Mieszkaniec

    19 lipca 2024 godzina 06:51

    Wejdziesz w wrony i kracze jak one….

  14. Avatar

    por

    19 lipca 2024 godzina 08:19

    widzialem tylko jedno wystapienie tej tzw burministry a w zasadzie cykl poczytaj mi mamo czyli calosc wydukana z kartki i to mi wystarczy zeby wiedziec jakiej klasy to jest lider co nie mowi od siebie tylko duka przygotowany tekst. skoro i tak jest ktos z poza miasta to mogl to byc ktos choc troche ogarniety bo jak widac zastepcy maja kregoslup o twardosci zdzbla trawy. jak sie ich nie zastopuje beda poglebiac patologie jednak na to nadzieje marne skoro ludzie takie nowoczesne jelropejczyki ze sie im burministry po-ko zachcialo.

    • Avatar

      Mikołaj Kopernik

      21 lipca 2024 godzina 05:39

      Tak. Oczywiście,że mamy taką nadzieję głąbie. A może tak byś chciał porozmawiać o karze w wysokości 1.300.000 ,którą to Pani Burmistrz musi zapłacić za nieudolność poprzedniej władzy. Może chcesz porozmawiać o kolejnych problemach finansowych, które odziedziczyła nowa Pani Burmistrz po nieudacznikach,którzy rządzili dekadę bez przerwy. Kolejne 2.000.000 złotych, to spadek po władzy minionej. Tyle z dużym prawdopodobieństwem będzie musiało wypłacić miasto Bochnia kar,tytułem nie wywiązania się z umów zawartych przez byłego już burmistrza. I to są dopiero przekręty i nieudolność tej twojej poprzedniej władzy.
      Patafianem,to bez wątpienia jesteś sam.
      Nie ubliżaj nikomu,kogo nie znasz, bo nie masz zielonego pojęcia z kim rozmawiasz. Obrażając Panią Burmistrz takimi słowami,obrażasz MIESZKAŃCÓW BOCHNI, KTÓRZY SIĘ WŁAŚNIE OBUDZILI I ODDALI SWÓJ GŁOS NA PANIĄ BURMISTRZ. To jest ogromna odpowiedzialność.
      Nie da się jednak sprawnie rządzić miastem, jak z szaf urzędu każdego dnia wypadają jakieś trupy. Trzeba to wszystko wyczyścić i pozamykać te sprawy. I właśnie z tego powodu został zatrudniony Pan Tomasz Urynowicz za 15.000 zł brutto miesięcznie. Powiedz mi geniuszu jeden jak się mają do siebie te 3.300.000 zł do tych 15.000 zł brutto miesięcznie. Pan Urynowicz dostał bardzo trudne zadanie do wykonania. Nie musisz się martwić. Pani Burmistrz postawiła sprawę jasno. Pan Urynowicz dostał 6 miesięcy na to, aby się wykazać kompetencjami i wiedzą. Jeżeli do tego czasu nie będzie zadowalająxych wyników jego pracy,to zostanie zwolniony.
      Taka jest nieoficjalna umowa.
      Poczekajmy więc wszyscy cierpliwie na owoce jego działań.
      Pamiętaj, że Pani Burmistrz piastuje to stanowisko do piero dwa miesiące i kilka dni.
      Jeżeli masz auto i nim jeździsz,to pewnie zauważyłeś, że z ulic zniknęło wiele dziur, które były zmorą tego miasta.
      Wielu mieszkańców przychodzi do Pani Burmistrz ze swoimi problemami i wszyscy zostają wysłuchani. Bardzo dużo z tych uwag zostało już rozwiązanych i naprawionych. Pani Burmistrz każdą sprawę od ręki przekazuje poszczególnym Naczelnikom z poleceniem natychmiastowego rozwiązania danego problemu.
      Jasną rzeczą jest,że nie wszystkie sprawy można załatwić od ręki, ale mogę cię zapewnić,że żadna z tych spraw nie ląduje gdzieś w szafie na samym dnie.
      Mam w związku z tym do ciebie prośbę, abyś pochamował emocje i używał bardziej cywilizowanego języka w debacie publicznej.
      Dziękuję.

      • Avatar

        por

        22 lipca 2024 godzina 07:00

        piszesz jak po udarze ale i czytac ze zrozumieniem nie umiesz. typowy z ciebie wyznawca tego niemieckiego pacholka i jego ferajny krajowej i tej bardziej lokalnej. socjologiczne zagrywki szczegolnie tak niskich lotow na mnie nie dzialaja nic mnie nie interesuje ze poprzednia ekipa byla kiepska skoro nowa zaczyna od tak wybitnych posuniec jak nepotyzm pelna geba. Urynowicz to musi byc bankowo najlepszy pracownik skoro go inny szef oddaje – musi to byc jakis po-wski majstersztych menadzerski w mysl ktorego oddaje sie innym najlepszego pracownika na oczywiscie bespartyjnie utworzone stanowisko. awans kierowniczy osoby w zaawansowanej ciazy tez sie sam w sobie broni ciekaw jestem co na to zus w przeszlosci juz byly o to afery. co tu duzo komentowac jak dla kogos zaklejenie dziury jest wyczynem to poprzeczka faktycznie wysoko zawieszona. ja uwazam ze to kolejny burmistrz miasta ktory zasluguje na ocene niedostateczny a ty mozesz sobie nawet narobic w portki po tym co pisze bo mnie to nic nie inteesuje

  15. Avatar

    STO TYSIĘCY

    19 lipca 2024 godzina 08:21

    Słyszycie Woźniczka z Pachem. STO TYSIĘCY ubywa miesięcznie z budżetu na was, dwóch byłych wice i 3 nowych naczelników. DNO

  16. Avatar

    Pijawka

    19 lipca 2024 godzina 08:56

    Zupełnie jak pijawki „krew wypiją znaku nie ma”, tyle w temacie! A kasy braknie na wszystko…Pamięta ktoś jeszcze, jak się promowali przed wyborami?…mniej więcej tak nieudolnie jak i teraz..hehhe. Wożniczka – innowacje, inspiracje. Uśmiechnięta Bochnia ewolucyjnie a nie rewolucyjnie…Pach – Szkoła Oś Proszowskie….A radni sama słodycz .Wszyscy będą służyć … Nie rozumiem czemu teraz jest wszystko „na bakier”.Bochnio wykorzystano Cię..Ciężkie lata dla Mieszkańców ,no chyba ,że to uda się zmienić, naprawić…

    • Avatar

      Weronika

      19 lipca 2024 godzina 15:21

      Nic się nie zmieni,przecież mądrzy bochnianie wybrali p.burmistrz z KO więc nie ma się co dziwić do tej pory nic się w mieście nie działo a teraz będzie jeszcze gorzej,trzeba serdecznie podziękować tym którzy na Nią głosowali,a pod ręką był człowiek od lat znający struktury urzędu i mogący wydźwignąć miasto z wieloletniego marazmu.

    • Avatar

      Marcin

      22 lipca 2024 godzina 03:03

      Co za malkontent z ciebie człowieku.
      Nowa władza w Bochni trwa dopiero niespełna trzy miesiące,a ty jęczysz jak stary cap. Czego się spodziewałeś w tak krótkim czasie.
      Może pałacu kultury na rynku głąbie.
      Popatrz raczej na to,co za truposze pozostawiali panowie Burmistrzowie w szafach.
      Z czym musi się teraz zmierzyć Pani Burmistrz.
      1.300.000 kary dla miasta Bocni.
      Zdajesz sobie sprawę z tego jaki to cios dla nowej władzy. Cały budżet poszedł się j…ć.
      O tym już zapomniałesz Scherlocku?
      Tylko beczeć i narzekać potrafisz. Krytykować i wylewać ten jad na nowe władze.
      A to przecież panowie Burmistrzowie z twojej opcji politycznej byli. To pisiory ten syf zostawili, a nie Pani Burmistrz. Przestań pisać te kretyńskie teksty,bo nie masz za grosz racji.

  17. Avatar

    Ewa

    19 lipca 2024 godzina 10:46

    Ludzie zbierzmy się i zwołajmy referendum nim rozgrabią tą Bochnię.

  18. Avatar

    Mama

    19 lipca 2024 godzina 10:47

    A gdzie są zdjęcia z wizyty w Keżmarku i jakaś informacja kto pojechał z urzędu Miasta?

  19. Avatar

    Gość

    19 lipca 2024 godzina 12:21

    Dlaczego żaden portal nie przekazał informacji o wyjeździe Pani Burmistrz do partnerskiego Miasta na Słowacji? To był prywatny wyjazd?

    • Avatar

      Morus

      22 lipca 2024 godzina 03:14

      Pani Burmistrz została oficjalnie zaproszona na to święto rzemiosła przez Primatora miasta partnerskiego. Podobnie było i w drugą stronę.
      Pani Burmistrz zaprosiła Pana Primátora na dni Bochni. Niestety ten nie mógł przyjechać,ponieważ trwały przygotowania do ich święta i wszystko osobiście chciał dopilnować. Jak to zwykle bywa,osoba zapraszana nie ponosi żadnych kosztów związanych z takim wyjazdem. Wszystko opłaca urząd Miasta zapraszającego.
      Tak więc nie musisz się tutaj prężyć i próbować rozkręcić kolejną aferę. Dodatkowo,dla twojej ciekawości ci powiem, że Pani Burmistrz pojechała tam swoim prywatnym samochodem. Masz jeszcze jakieś pytania ogórku? Za głupi jesteś na takie tematy. Zajmij się czymś innym,bo wyszedłeś na totalnego idiotę.

  20. Avatar

    OOOo

    20 lipca 2024 godzina 09:01

    Z podziwem jestem dla Obywateli, którzy mają „na celowniku Urząd”,bo tak naprawdę tym samym pilnują interesów miasta …i Mieszkańców…Stwórzmy stowarzyszenie bocheńskie ” Lokalny Komitet Kontroli Urzędu „Pozdrawiam

    • Avatar

      Gość P

      21 lipca 2024 godzina 15:50

      Skupmy się na władzy Wykonawczej i Stanowiącej – Urząd realizuje-wykonuje

  21. Avatar

    błędy

    21 lipca 2024 godzina 21:11

    Dundee…,Mikołaj Kopernik i 4 uczelnie Collegium Tumanum…! Przewracają się ze śmiechu ,czytając treść postów , pełne błędów ort….Niesamowite jak można tak bredzić…obrażać Mieszkańców Bochni, straszyć ..”.Ten język bardziej cywilizowany w debacie publicznej zastosowany w postach „mówi wszystko o piszącym..

    • Avatar

      Dundee

      22 lipca 2024 godzina 03:26

      Kolegium Tumanum,to z pewnością uczelnia,którą sam skończyłeś. Gdzie ty się tam doczytałeś,że ktoś cię straszy? Widać,że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
      Co do wykształcenia Pani Burmistrz i ukończenia tych wszystkich trzech wyższych uczelni, to żadna tajemnica. Pani Burmistrz musiała złożyć te wszystkie indeksy w Urzędzie Miasta jak obejmowała stanowisko. W tym momencie jest na czwartym roku kolejnego kierunku i jak ukończy naukę,to z pewnością dostarczy ten kolejny indeks do Urzędu.
      Nikt z nikogo ,a już na pewno nie z mieszkańców Bochni, sobie żartów nie robi.
      Ja rozumiem, że ledwo średnią szkołę skończyłeś, ale to już twój problem.
      Tak więc zamknij ten swój ryjek prosiaczku i pędź z Puchatkiem po miodzik.

  22. Avatar

    UUUUUU

    22 lipca 2024 godzina 08:51

    KO i spotkanie przy kawie…Przecież, wałkowano na okrągło przed wyborami..problemy mieszkańców, które były umieszczane „sztandarowo w programach wyborczych.”..kandydatów na burmistrza miasta Bochnia.,a teraz okazuje się ,że dla radnych ,to jest „odkrywcze”, a spotkania przy kawie z „garstką wytrwałych Mieszkańców”,stanowią wytyczne ich pracy …Głupie ….zebrania organizuje się na osiedlach przy udziale środowiska lokalnego….Z lajtowych spotkań „owoców nie będzie!!!..

  23. Avatar

    hahah

    22 lipca 2024 godzina 09:09

    Dundeee…jaki Ty ‚wykłapany jesteś….”długo na tym intratnym stanowisku nie zagrzejesz miejsca…Wiemy kim jesteś!!!! Styl ,obrażanie ,to Twoja specjalność …Zaiste wysokie masz wykształcenie…baa ,za takie pieniądze śmierdzące…W tak leciwym wieku, to rzeczywiście studia dzienne nie wystarczą…hahhah

  24. Avatar

    Obiektywny

    22 lipca 2024 godzina 12:47

    Już niedługo dowiemy się kto to jest sander i Mikołaj Kopernik.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Góra