PRZEPROSINY:
Jan Truś przeprasza Marka Bzdeka za to, że w dniu 15 marca 2024 r. podczas konferencji prasowej przekazał nieprawdziwe informacje, co do kwoty wydatkowanej z budżetu Gminy Bochnia na wynagrodzenia wójta, zastępcy, skarbnika i sekretarza Gminy Bochnia, zarzucając przy tym Wójtowi Gminy Bochnia Markowi Bzdekowi rozrzutność, podczas gdy przekazane podczas konferencji dane dotyczące zarobków w/w osób obejmowały również wynagrodzenia współmałżonków zastępcy wójta oraz skarbnika, niezatrudnionych w Gminie Bochnia, czym wprowadził wyborców w błąd oraz naruszył dobra osobiste Wójta Gminy Bochnia Marka Bzdeka.

- REKLAMA -
- REKLAMA -
Sprawa Grażyny Kuliszewskiej

Borzęcin. Prokuratura dementuje plotki: Nie ma żadnych aresztowań w sprawie Grażyny Kuliszewskiej

Fot. Patryk Salamon
- REKLAMA -

Nikomu nadal nie przedstawiono też zarzutów – mówi prokurator Marcin Michałowski z Prokuratury Okręgowej w Tarnowie prowadzący sprawę 34-letniej Grażyny Kuliszewskiej. Śledczy nadal czekają na wyniki sekcji zwłok. Mają one trafić do prokuratury już w przyszłym tygodniu.

Z wyników sekcji dowiemy się, w jaki sposób zginęła Grażyna Kuliszewska, a także, kiedy doszło do jej śmierci. Prokuratura zleciła też wykonanie wszystkich badań toksykologicznych, które określą, czy w chwili śmierci kobieta znajdowała się pod wpływem jakichś środków odurzających.

Prokuratura nadal nie ujawnia żadnych ustaleń prowadzonego śledztwa. Przekonuje jedynie, że nadal intensywnie pracuje nad tą sprawą.

Grażyna Kuliszewska zaginęła w nocy z 3 na 4 stycznia. Z relacji jej męża wynika, że wieczorem razem położyli się w ich domu, by uśpić syna. Rano kobiety już tam jednak nie było. Jej ciało policja odnalazła po dwóch miesiącach. Zwłoki zostały wyłowione z Uszwicy w Bielczy, kilka kilometrów od Borzęcina. To oznacza, że tej feralnej nocy albo kobieta wyjechała z Borzęcina, albo została wywieziona.

W tle tej zagadkowej historii są problemy małżeńskie, romans z Kurdem i pieniądze. Jest także zwaśniona rodzina, która podzieliła się na dwa obozy. Jeden z nich za tragedię obwinia męża, drugi – samą 34-latkę.

ZOBACZ TAKŻE:


153 komentarze

153 Comments

  1. Avatar

    Mieszkaniec

    20 marca 2019 godzina 09:14

    Życia już jej nikt nie zwróci. Ogromna tragedia dla całej rodziny

    • Avatar

      Anonim

      20 marca 2019 godzina 10:08

      Choć jeden komentarz z którego nie sączy się jad. Zapalmy Jej świeczkę [*]

      • Avatar

        sprawiedliwy

        20 marca 2019 godzina 14:08

        Zgadza się,przyzwoici ludzie sa jeszce na tym świecie,nie tylko jadowici.Św.P. Grazyna niech spoczywa w spokoju [*]

    • Avatar

      2244

      20 marca 2019 godzina 11:27

      Życia nie wróci, ale winni muszą ponieść karę, odpowiednią.

  2. Avatar

    obserwator

    20 marca 2019 godzina 13:08

    Co by nie powiedzieć, w dzisiejszych czasach trudno obronić prawdę. A prawdą jest, że siostra G. tolerowała kochanka 🙁 i niech mi nikt nie mówi, że to normalne. Prawdą jest również fakt, że do chwili prawomocnego wyroku Sądu nie ma winnego tej śmierci. Patrząc na zdjęcia z pogrzebu, czytając komentarze na facbooku mam nieodparte wrażenie, że w obliczu tej śmierci, ktoś na siłę chce zlinczować męża. Jaki cel ma sprawca?

    • Avatar

      Magda

      20 marca 2019 godzina 13:33

      A jaki sens i cel ma twoj komentarz?

    • Avatar

      borzecinianin

      20 marca 2019 godzina 13:47

      Robi, trollu wszedzir gdzie sie da to włazisz i plujesz jadem jak jadowita żmija.Za wszelka cene chcesz wszystkich przekonac do swoich klamliwych wg ciebie racji.Ciekawe jaki cel masz?Powiem ci jedno-PRAWDA sie obroni!twoje wypociny zachowaj dla siebie,ludzie myslacy maja w d…e ten twoj słowotok!!!buahaha

      • Avatar

        Piter Parker

        20 marca 2019 godzina 15:05

        …. świadek zeznał, ze widział jak Grażyna wsiadała do twojego auta feralnego wieczoru. Pozdrawiam

        • Avatar

          Anonim

          20 marca 2019 godzina 17:02

          Świadek widział ciebie i „człowieka” z parciem na szkło, z zakolami i w beżowym płaszczu w nocy 3/4 stycznia w Bielczy nad rzeką

          • Avatar

            taa

            20 marca 2019 godzina 18:15

            Nie w beżowym płaszczu a w beżowej karnacji.

          • Avatar

            Anonim

            20 marca 2019 godzina 21:18

            To zależy jak światło padało gdy robił prześmiewcze selfie i jakich filtrów użył na swoim Instagramie. Był tam. Widziałem. Aż mu się płaszczyk od tych krzaków wyzaciągał

      • Avatar

        łolaboga

        20 marca 2019 godzina 17:44

        borzęcianko poszukiwaczko jadowitych żmij nie ma większych żmijek od ciebie i tobie podobnych które pomyje na męża wylewałyście notorycznie które w tym Borzecinie chciały już stos temu mężowi rozpalić bez żadnych procesów i dowodów, prawda rzeczywiście się obroni tego możesz być pewna ciekawe tylko czy będziesz w stanie tę prawdę zaakceptować

        • Avatar

          Anonim

          20 marca 2019 godzina 18:14

          Zgadza się….. … pożal się Boże, jakaś poszukiwaczka od psów i agresywny tupeciarz Sardarek razem z całą bandą funfli wylali na Czesława całe jezioro pomyj. Ale on się z tego podźwignie, bo ma cel i sens w życiu, ma perspektywę, a o tych ludziach zapomni i wybaczy im.

      • Avatar

        obserwator

        21 marca 2019 godzina 00:16

        @

        borzecinianin

        20 marca godzina 13:47
        Wywarzaj słowa, nie jestem z Twoich okolic. Mieszkam w centrum Polski. Wspólnie żyjemy w Państwie prawa a nie bezprawia. Na dzień dzisiejszy nie ma wskazanego sprawcy zdarzenia. Dlatego bulwersuje mnie fala hejtu podsycana przez siostrę zmarłej G. Po wpisach, dotychczasowych wypowiedziach, zatajaniu prawdy o romansie mogę tylko stwierdzić, że nie jest to dobra kobieta 🙁 przykro mi.

        • Avatar

          Du

          21 marca 2019 godzina 12:37

          Nie przekroczyla prawa a reszta to jej prywatna sprawa

          • Avatar

            Anonim

            22 marca 2019 godzina 17:20

            Prawa nie złamała ale przekroczyła wszelkie normy i zasady. W życiu też trzeba się liczyć z innymi, a w szczególności gdy kiedyś zdecydowało się podjąć decyzję o założeniu rodziny. Takie zabawy to dobre dla samotnych singielek, a nie dla żony i matki. Jak się jest nieodpowiedzialnym i niedojrzałym emocjonalnie osobnikiem, to rodziny się nie zakłada, a gdy się ją założy to trzeba brać odpowiedzialność za swoje decyzje. Ani Ty, ani ja, ani nikt z nas nie chciałby być oszukiwany – to raczej nie ulega wątpliwości. Na dzień dzisiejszy nie wiem jakbym zareagowała na wieść, że mój partner mnie zdradza. Dzisiaj wydaje mi się, że na taką wieść nie chciałabym go znać nigdy więcej i byłby to koniec bezpowrotnie. Jednak każdy inaczej reaguje. JAK SIĘ MA RODZINĘ, TO NIE JEST SPRAWA TYLKO JEDNEJ OSOBY!!! Wiec nie pieprz głupot.

        • Avatar

          Anonim

          23 marca 2019 godzina 17:29

          Obserwator,prosimy bardzo o kontakt. Bardzo nam Ciebie brakuje. M

      • Avatar

        Anonim

        24 marca 2019 godzina 09:13

        ten borzecinianin to chyba bratowa. Tylko ona jest aż tak wulgarna.

    • Avatar

      Anonim

      20 marca 2019 godzina 15:12

      Czesław jest wymarzonym dla sprawcy kozłem ofiarnym, ale nic z tego.

    • Avatar

      Swews

      20 marca 2019 godzina 15:37

      Człowieku, co siostra miała do tolerowania, żyły w dwóch różnych państwach i to była dorosła kobieta,jaki ona miała wpływ na jej życie? Nie ona pierwsza i nie ostatnia z jakiegoś powodu szukała szczęścia gdzie indziej. Czepiasz się siostry, a ile rodziców nie ma ŻADNEGO wpływu na to co ze swoim życiem robią dorosłe dzieci? Ma wydać publiczną dezaprobatę i wszystkim oznajmić, że jej się to nie podobało?!

    • Avatar

      matka i babcia.

      20 marca 2019 godzina 18:48

      Niestety ja też mam takie wrażenie chcą zlinczować jej męża zanim zostaną mu przedstawione zarzuty, jeśli zostaną.. Siostra musi dużo wiedzieć samo to ,że ukrywała i tolerowała romans a w tle dziecko ,zamiast ratować siostrę błądzącą jak to powiedziała jej szefowa :była zagubiona,zamyślona jakby nie obecna” to już jest sygnał ,że z nią się żle działo.
      Nikt jej nie pomógłnasuwa się pytanie dlaczego.???????????

    • Avatar

      M

      23 marca 2019 godzina 17:31

      Obserwator, odezwij się do nas.Twoja opinia jest dla nas ważna

  3. Avatar

    J-23

    20 marca 2019 godzina 13:44

    Policja dementuje plotki,a takie pseudo-detektywi jak Florek,Bohn ,Graszka Grazka ,i wiele innych już wydali wyrok na niewinnego człowieka,Szukają tylko jakiś newsów by być na tapecie,Florek przychodzi a wychodzi Ania Ania ,i na odwrót,Rzadko kiedy są obie razem.Margerita Bohn już sama nie wie jakie założyć konta by trollować i zdobywać informacje.W imię czego,bo nie maja swojego życia i nuda zieje w ich życiu.

    • Avatar

      Anonim

      20 marca 2019 godzina 14:44

      A najlepsze,ze adminką jest tam Mariola zero komentuajaca ,a jedynie sledząca 😉

      • Avatar

        mimi

        20 marca 2019 godzina 17:57

        daje glowe ze ona tez pisze…..nakreca cala spirale….nie patrząc na dziecko….co za kobieta

        • Avatar

          anonim

          20 marca 2019 godzina 18:17

          Pisze, ale tutaj, a na fb z fake konta.

        • Avatar

          Wstyd!!!!!

          22 marca 2019 godzina 08:00

          Wstyd co się wyprawia na forach. Jak od wczoraj szanowny pan kochanek udaje wielkiego zalobnika jak wszystkie panie mu przyklaskuja i podtrzymują na duchu. Jeszcze czeka i liczy na to że go ktoś przeprosi. Chyba by wypadło albo się skulić w dziupli a nie afiszować. Ciekawe czy on by przeprosił męża i syna za to jak się w……z buciorami do ich zycia. Bujał się za ich kasę a dziś gra uciśnionego. Ale pal licho z nim wstyd za polskie baby że jeszcze się umizguja i glaskaja po głowie !!!!!

          • Avatar

            Anonim

            22 marca 2019 godzina 10:11

            Najlepiej by zrobił, gdyby oddał Czesławowi pieniądze z banku.
            Straszny pajac z tego Kurda, katastrofa moralna.

          • Avatar

            anonim

            22 marca 2019 godzina 17:08

            Tempe i puste kretynki z Journal-a!!! No cóż… Można stwierdzić, że swój swojego zawsze znajdzie! Zamiast zastanowić się nad sobą, nad jakąś zmianą czy poprawą sytuacji, to szukają przygód i skakają z kwiatka na kwiatek, bo im się wydaje, że miłość tzn. rozłożyć nogi przed pierwszym lepszym. Niektóre osoby w ten sposób dowartościowują się. Człowiek normalny, po trudnych przejściach w związku, nie biegnie i nie szuka pierwszej lepszej przygody i pocieszenia, ma ograniczone zaufanie, nie rzuca się bezmyślnie w kolejny związek jak w otchłań lecz analizuje co było nie tak, zastanawia się, analizuje, wyciąga wnioski, leczy rany…Co innego gdy ktoś się nie szanuje!!!

    • Avatar

      Anonim

      20 marca 2019 godzina 21:23

      Wracać na swoje śmieszne grupy, tfu!

  4. Avatar

    On

    20 marca 2019 godzina 14:01

    To niedobrze ze mordercy dalej na wolnosci 🙁 czy to tak trudno ustalic z ktorego IP adresu zostal wyslany sms zobaczymy sie w Londynie przeciez ta wiadomosc wyslal morderca !!!

  5. Avatar

    Anonim

    20 marca 2019 godzina 18:26

    Mnie dziwi, że policja nikogo dotąd nie aresztowała. Trochę to trwa już. Powinni kogos izolowac w areszcie śledczym na 3 miesiące, mają takie prawo (w porozumieniu z prokuraturą i sądem) chroniąc sprawę przed mataczeniem ze strony podejrzanego lub przed jego ucieczką. A więc albo ” twardego” podejrzanego nie ma, albo brakuje dowodów, albo nie ma zagrożenia matactwa.
    Sekcja już też była. A te dodatkowe wyniki, na które tak wszyscy czekają nie są chyba jakieś aż tak decydujące w sensie dowodowym. Mogą jedynie, nie muszą, okreslić przyczynę śmierci, a co ma przyczyna do tego kto ją zamordował? … Chyba, że szukają śladów na zwłokach, odzieży typu np. dna, inne. Wtedy to może tak długo trwać.

    • Avatar

      Anonim

      20 marca 2019 godzina 21:46

      Analiza DNA trwa właśnie tak długo. Ale leżała w wodzie i nie wiadomo czy coś się zachowało, jakiś naskórek za paznokciami, jakies ślady na taśmie, którą była skrępowana ( o ile była, bo tu wersje też są różne).
      Toksykologia jest raczej bez znaczenia, bo co niby ma wnieść, wykluczyć otrucie?
      Swoją drogą to dziwne, że sekcja nie wykryła przyczyny śmierci. Nie utonęła, bo by wykryli na pierwszej sekcji, nie ma połamań czaszki – nie uderzono jej, uduszenie ? .., mozliwe, bo różnie bywa ze śladami na kościach, nóż? …. , slady na narządach wew. by jakies były .. Myślę, że coś znaleziono, ale nie ma pewności które urazy były smiertelne. Wtedy bada się tkankę. A to może trwać.

  6. Avatar

    Anonim

    20 marca 2019 godzina 19:27

    Są dwie drogi wyjazdowe do Bielczy, kolo Gok-u i koło budynku gminy. Przy gok jest kamera, przy gminie chyba jest, więc siłą rzeczy powinny kamery zarejestrować nocne pojazdy.Mam nadzieję, że policja już to sprawdziła.

    • Avatar

      Anonim

      20 marca 2019 godzina 20:57

      Chyba nie myślisz, że te kamery działają? Ich utrzymanie kosztuje. I mowa o gminie, która pożycza hajsy w parabankach XD

    • Avatar

      Anonim

      20 marca 2019 godzina 21:47

      Już o tym wcześniej wspominane było. Kamery na Urzędzie Gminy (ktoś z komentujących stwierdził, ze nie działają niestety), kamery w „Delikatesach Centrum”, które znajdują się naprzeciwko U.G. (podobno skierowane na fasadę budynku). O GOK nic mi nie wiadomo. Jest też droga, most przez rzekę Uszwicę ale wtedy trzeba się cofnąć w stronę Borzęcina Dolnego i drugą strona rzeki też jest droga i tam można chyba objechać okrężnie i wtedy pominąć owe kamery. Policja na pewno już to sprawdziła. Czekaja tylko na wyniki badań zapewne i komuś postawią zarzuty bo chyba takie procedury różne ich obowiązują.

  7. Avatar

    dodo

    20 marca 2019 godzina 20:21

    Pierwsze dni ważne przy ustaleniu wszelkich śladów.P.Iwona k/Szczucina 17lat.P.Joanna z Brzeska 19lat oczekiwanie na wykrycie sprawcy_

  8. Avatar

    Anonim

    20 marca 2019 godzina 22:15

    Przy goku nawet teraz działa kamera, można sprawdzić

  9. Avatar

    Anonim

    20 marca 2019 godzina 23:12

    Ale w tamta noc nie dzialaly zadne w Borzecinie!ciekawe czemu akurat wtedy,kto stoi za tym by dzialaly lub byly wylaczone jak tamtej nocy?no chyba ktos z wadzy

  10. Avatar

    Anonim

    21 marca 2019 godzina 07:48

    Aaaaale wam ten detektyw nie pasuje, ile żółci na niego wylewacie. A gdyby nie on, to zlinczowalibyście męża już dawno. A to właśnie on ujawnił jakie numery wykręcała mu żonka od lat. I, że Czesław przeszedł pomyślnie badania wariografem, co śmiało nie pasować rodzince Grażyny do obrazu nieboszczki jaki kreowała w mediach na początku.
    Męczennica miała być, a tu cóż, no nie wyszło.
    Brawo Detektyw !

    • Avatar

      XXI wiek

      21 marca 2019 godzina 09:21

      No i w kolko jedno i to samo, ze romans z kurdem itp itd. Juz to wiemy, old news, walkujecie ten sam temat od prawie 3 miesiecy az jest to nudne. Nie wiadomo nawet czy byl jakis romans no chyba ze masz zdjecia z sypialni, w przeciwnym razie nikt w to nie wierzy. Kobieta zostala zamordowana a to ze maz z rodzina i detektywem zrobili z tego opere mydlana na skale europejska to tylko swiadczy o nich. Takie problemy malzenstwie nie sa nowoscia ani niczym nadzwyczajnym, ze zona chce odejsc bo maz okazal sie nie do zniesienia. Takie sprawy zalatwia sie za tzw zamknietymi drzwiami a nie na portalach spolecznosciowych. Tak wlasnie wypowiedziala sie do prasy Victoria Beckham po zdradzie Davida w 2004. Trzeba byc czlowiekiem przyzwoitym i szanowac pewne ogolnie przyjete normy spolecznosciowe. Takiej afery jak ta, ze maz rogacz ujawnia po kolei wszystkie szczegoly do wiadomosci publicznej, jeszcze w polsce chyba nie bylo i niestety to wlasnie rodzina K jest za to odpowiedzialna. Wstyd i hanba na wasz rod. Zrozumieja dopiero z czasem co zrobili jak emocje opadna. A zony i mezowie dalej beda zdradzac, bo taka juz natura ludzka.

      • Avatar

        pytanko

        21 marca 2019 godzina 11:54

        „Takie sprawy zalatwia sie za tzw zamknietymi drzwiami a nie na portalach spolecznosciowych.” – BARDZO CHCESZ ZOBACZYĆ ILOŚĆ POSTÓW Sardara, Marioli, Celinki idt z mediów społecznościowych, kiedy Czesław nie mówił ani słowa jeszcze?
        Jak bardzo?

      • Avatar

        niusia

        21 marca 2019 godzina 20:45

        Trzeba byc czlowiekiem przyzwoitym i szanowac pewne ogolnie przyjete normy spolecznosciowe-tylko czemu sp. nie szanowała?

      • Avatar

        do zakłamany XXI w.

        18 kwietnia 2019 godzina 08:23

        To raczej ona sama zrobiła z tego operę mydlaną i ci którzy po jej zaginięciu rozsyłali nagrania kłótni małżeńskich do mediów oraz żarliwe występy kochanka który na facebookach namiętnie po dziś dzień rozgrzebuje screeny małżenskich relacji … tak załatwiali po „cichu” sprawy w dziś zwalają winę na innych ech ty obłudnico . Czep się swojej rodziny

    • Avatar

      gođ

      21 marca 2019 godzina 09:57

      Dokładnie tak jak piszesz. Chcieli zlinczować męża a tu klops. To nie Czesław a Mariola chciała nie ujawnić całej prawdy. Czyżby jej głównym celem było zlinczowanie męża, pozbawienie dziecka obojgu rodziców ????????????? Co to za kobieta, czy to jest kobieta? czy tak zachowuje się kobieta, Brawo Detektyw

  11. Avatar

    agata

    21 marca 2019 godzina 08:12

    To Weissy.Kwinto ,Jankowskie rozpuszczają fałszywe informacje,jak sępy są pod kazdym artykułem o zabitej.Na pewno opłacani fanatycy Kuliszewskiego ,tony jadu wylewają na zabitą i dziwne ze policja jeszcze ich nie przesłuchała.

    • Avatar

      to ja

      21 marca 2019 godzina 11:38

      TO PRAWDA!W punkt!

    • Avatar

      bee

      22 marca 2019 godzina 03:04

      nie ma większych sępów od tych które od pierwszego dnia nagonkę na męża nakręcili na podstawie pomówień kurdyjskiego kochanka i preparowanych manipulowanych nagrań przesyłanych do mediów pytanie ile tobie płacą za taką agitacje dziwne że tobą sie policja nie zajmie i tymi waszymi rewelacjami jakie kolportujecie mozolnie o myjniach i innych banialukach

      • Avatar

        Anon

        23 marca 2019 godzina 17:03

        I bez tego sie wkopal jak spocony sie wystawil na posmiewisko do TVP1 i te klamstwa. Oj skonczy sie jego show

  12. Avatar

    Aaa

    21 marca 2019 godzina 08:14

    Ja się pytam: gdzie są pieniądze pożyczone w banku?

    • Avatar

      yvn

      21 marca 2019 godzina 11:39

      moze mąż wie gdzie sa?

    • Avatar

      anonim

      21 marca 2019 godzina 11:44

      To wie tylko Kurd.
      Powinien je oddać, bo trzeba ten dług spłacić, ale znając mentalność muslimów w życiu nie odda. Już szykuje sieć na kolejną naiwną Polkę ze wsi.

      • Avatar

        zak

        21 marca 2019 godzina 14:33

        Ale ty głupiutki jestes,,,uzyj swojej głowy

  13. Avatar

    jkhnnoljjkdabb

    21 marca 2019 godzina 09:00

    i co Twoim zdaniem dlatego zasluzyla na smierc? Powtorze co napisalem wczesniej: mantalnosc ludzi gorsza niz w najgorszym talibanie!!!
    Kobieta przez piec lat zajmowala sie synem najlepiej jak potrafila, ale wystarczy ze raz nie przyjechala na swieta z powodow ktorych nie znamy a juz caly taliban, wylewa cale wiadra pomyj na zmarla!. Ojciec moze przez piec lat nie robic nic a potem wystarczy ze raz zabierze syna do Polski i talibanskie plemie
    wyspiewuje pochwalne piesni jakim jest wspanialym ojcem.
    Wariograf nie jest dowodem na wine ani na niewinnosc.
    Grazyna meczennica juz jest bo zostala pozbawiona wolnosci i ZYCIA a po tragicznej smierci szarga sie jeszcze jej opinie wywlekajac wszystko dla glodnej sensacji gawiedzi.

    • Avatar

      Gość

      21 marca 2019 godzina 11:46

      Kłamstwa.
      Same kłamstwa.
      Nie ma czego komentować.

      • Avatar

        Anon

        23 marca 2019 godzina 17:07

        To po co komentujesz?????

    • Avatar

      Gość

      21 marca 2019 godzina 11:58

      Kto tu wypisuje takie głodne kawałki? Wszystkie argumenty kłamliwe i wyssane z brudnego palucha. Nie szkoda to czasu na takie klepanie w sieć? Przecież ludzie myślą, znają też jakies fakty ze sprawy, to po co te kłamstwa?

  14. Avatar

    ixi

    21 marca 2019 godzina 09:02

    Do anonima z godz07:48 nikt do tej pory o pożal się Boże Detektywie tu nie komentował.Kto zna Cz.K wie jaki z niego osobnik. Wariograf był przed znalezieniem ciała, teraz powinni zrobić powtórnie. Więc nawet dla organów ścigania był podejrzanym , skoro wariograf, sprawdzanie samochodu etc, etc .

    • Avatar

      Anonim

      21 marca 2019 godzina 11:40

      No mylisz się z tym podejrzeniem męża przez policję. Wtedy, kiedy Czesław zorientował się jakie piekło medialne mu zaczyna stwarzać Kurd i siostra żony z przybudówkami SAM się zgłosił na policję i złożył wniosek o badanie wariografem, ale dla gawiedzi to mało i tak go potraktowali, jak potraktowali na pogrzebie. Że też im nie wstyd!

    • Avatar

      Anonim

      21 marca 2019 godzina 13:54

      Nie znam osobiscie Czesława ale słuchając nagranej kłótni wnioskuje ,że nie znęcał się nad Grażyną. Gdyby chociaż raz spuscił jej lanie to nie byłaby takim kozakiem i nie prowokowałaby męża.Ktoś pisze ze została męczennicą …może Pan Bóg miał taki plan ,może dzięki temu ocaliła swoją dusze ? Może w ostatniej chwili wezwała imię naszego Pana. Gdyby związała się z Kurdem musiałaby przejsc na islam i dziecko również.Ślub z chrześcijanką w islamie jest nie do przyjęcia.
      Tak dla przypomnienia jest cos takiego jak grzechy cudze. Jak teraz łatwo tłumaczy się gdzech.

      • Avatar

        jkhnnoljjkdabb

        21 marca 2019 godzina 14:54

        nie wierze w to co czytam!!! Z twojej wypowiedzi wynika ze lepiej ze zginela niz gdyby zwiazala sie z Kurdem. Wybacz jestem chrzescijanka ale moje pojmowanie religii znacznie sie rozni od Twojego, ktore zalatuje swieta inkwizycja. Moze wlasnie Kurd byl dla niej dobry,okazywal jej szacunek, a maz odnosil sie wiadomo jak. Dziwne ze majac dowod ze maz jej nie szanowal, co potwierdzaja rowniez inne osoby, probujesz na sile znalezc inna prawde i wcisnac w glowy ludzi ze to dobrze ze zginela bo ocalila swoja dusze. Nie wiem czy twoj BOG bylby z ciebie zadowolony.

        • Avatar

          Anonim

          21 marca 2019 godzina 16:31

          Jaki Kurd ? Grazyna już miała męża. Chyba nie jestes katoliczką bo byś wiedziała, że życie z mężczyzną poza małżeństwem to grzech ciężki.A życie wieczne to dla Cb zwykłe bla bla?

        • Avatar

          dobre!

          21 marca 2019 godzina 17:31

          hahahaha, Kurd wojujący w arafatce, muzułmanin z całym haremem przyjaciółek i szacunek do kobiety? Kpisz czy o drogę pytasz?

        • Avatar

          buhaha

          23 marca 2019 godzina 21:34

          może zapytaj jak ten twój idol Kurd traktował poprzednią Polkę z jaką się spotykał i skoro był taki „cudowny” jakim go malujesz czemu do tej pory nie założył własnej rodziny tylko musiał uwodzić cudzą żonę i rozbijać cudzą rodzinę bo na ten lukrowany obraz Kurda jaki chcą wyczarować jego adoratorki rodem z Polski można skonać ze śmiechu 🙂

      • Avatar

        $$$

        03 kwietnia 2019 godzina 21:03

        Jak kos nie ma pojecia niech sie nie udziela

  15. Avatar

    ixi

    21 marca 2019 godzina 09:10

    Nikt nie ma prawa zabijać!!!

    • Avatar

      Anonim

      21 marca 2019 godzina 12:25

      Zgadza się, ale nikt też nie ma prawa mieszać z błotem i linczować bez dowodów na winę.
      Rodzina Grażyny i jej kochanek co zrobili z tym prawem?

      • Avatar

        sprawiedliwy

        21 marca 2019 godzina 12:54

        Cos ci sie pomieszalo anonimku-kto kogo zmieszał z błotem???nie mąć!!!

      • Avatar

        Obserwator

        21 marca 2019 godzina 14:14

        Redakcjo, gdzie jest mój wpis z dzisiaj?
        To już niejedn mój post, który nie został opublikowany.
        Śmiem twierdzić, że bez sprawdzenia i czytania „wpuszczacie” posty szkalujące G. i jej rodzinę. Mnożą się TYLKO posty broniace Cz.
        O co wam w tym wszystkim chodzi???

        • Avatar

          Anonim

          21 marca 2019 godzina 18:43

          moze Twoje wpisy sa za bardzo ordynarne ?

        • Avatar

          M

          23 marca 2019 godzina 17:46

          Obserwator, odezwij się do nas.Twoja opinia jest dla nas ważna

          • Avatar

            anonim

            23 marca 2019 godzina 18:16

            Zadzwoń do niego, a nie siej spamu.
            A swoją drogą, wy tu znacie swoje ksywki na anonimowych forach? Jakąś grupą tu działacie? W jakim celu?

          • Avatar

            MIGDAS

            23 marca 2019 godzina 20:14

            obserwator bardzo dużo wie i bardzo rozsądnie mówi,a takie sepy .którzy obwiniają męża niech już zaczynają zbierać kasę na obrońcę dla swoich teorii,Co będzie jak przed oblicze sądu powędruje cała ta ekipa z adminkami na czele.Farsa robi się z tych wszystkich grup poświęconych Grażynie.

      • Avatar

        ewa

        21 marca 2019 godzina 15:01

        A co zrobili jełopie no powiedz ,bo nam NIC nie wiadomo ze cos zrobili ??????

  16. Avatar

    Katarzyna

    21 marca 2019 godzina 12:24

    Ludzie, tu niepotrzebne wypowiedzi i obrona którejkolwiek ze stron: G. czy jej męża. Kto śledzi sprawę „zaginięcia” p. G. oraz wyciąga zdroworozsądkowe wnioski, na pewno ma swoje zdanie, komu śmierć G. byłaby „na rękę”.
    Fakty zgromadziła już policja i prokuratura. Teraz czekamy tylko na wyniki badań szczegółowych, co było przyczyną smierci G.
    PRAWDA zawsze wyjdzie na jaw. Nie trzeba tutaj pseudo-adwokatów.

  17. Avatar

    Anonim

    21 marca 2019 godzina 13:03

    w obliczy takiej tragedii, takiej zbrodni nie dziwie się, że rodzina miesza z błotem.Co do linczowania z tego co wiem nikt go nawet palcem nie dotknął. Pomyśl zanim coś bardziej durnego napiszesz

    • Avatar

      Anonim

      21 marca 2019 godzina 17:28

      Nie musisz nikogo pobić czy tykać paluchem, aby go zlinczować.
      To właśnie zrobiła część rodziny … przy pomocy ….

    • Avatar

      taa

      21 marca 2019 godzina 17:44

      No proszę, czyli jednak rodzina miesza z błotem, a tyle jest postów, że tego niby nie robi. A ma jakieś powody ta rodzina oprócz pokrzykiwań Kurda kochanka i zaprzyjaźnionej z nim siostry zmarłej? Czyli osób, którym zmarła mówiła, co chciała, a jak wiemy każdemu mówiła co innego i okłamywała wszystkich po równo.

  18. Avatar

    gość

    21 marca 2019 godzina 15:36

    Co wiemy………….
    1. Grażyna nie żyje.
    2. Detektyw w czasie czynności wyjaśniających stwierdził, że Czesław nie kłamie.
    3. Czesław Święta spędził z ojcem zmarłej G.
    4. Gdzie i z kim święta spędziły córki W. ?
    5. Ojciec Marioli W. mieszka w zimnym mieszkaniu.
    6. Czytając i śledząc stronę facebook jednoznacznie można stwierdzić, że mąż zmarłej G. został oblany hejtem. Kto stoi za tym hejtem?
    7. Mariola W. wiedziała o kochanku zmarłej G.
    8. Uważam, że zarówno detektyw jak i policja wiedzą kto pozbawił życia G.
    9. Uważam, że zrobiła to osoba z najbliższego otoczenia zmarłej G.
    10. Kto, wystarczy przerwać zmowę milczenia.
    11. Uważam, że o ile Czesław wystąpi do Sądu to otrzyma wysokie odszkodowanie za hejt na jego osobę.
    12. Podziwiam sprawcę(y) zdarzenia, że może żyć spokojnie po tak ciężkim czynie.
    13. Tylko od lokalnej społeczności zależy przerwanie zmowy milczenia.
    Gość z Polski

    • Avatar

      Anonim

      21 marca 2019 godzina 21:01

      Brawo!

      Podpisuję się obiema rękami pod tym postem. Idealnie, wszystko w pigułce. Brawo!

    • Avatar

      ?

      21 marca 2019 godzina 21:21

      4. Gdzie i z kim święta spędziły córki W. ? – czy one mogły te święta spędzać razem?

      • Avatar

        Wstyd!!!!!

        22 marca 2019 godzina 08:02

        Z lovelasami 🙂

    • Avatar

      Magda

      21 marca 2019 godzina 22:48

      „Gościu” wyliczyłeś niestety więcej rzeczy których nie wiemy i które ty uważasz lub stwierdzasz, podsumowując nic ważnego i obiektywnego.

      • Avatar

        Peto

        23 marca 2019 godzina 12:37

        @ Magda „Gościu” wyliczył wszystko co wiemy. Nadmienić należy, że ukrywanie mordercy jest też przestępstwem.

        • Avatar

          Magda

          25 marca 2019 godzina 01:56

          Punkt 1 i punkt 7 to fakt, reszta to albo znaki zapytania, albo nie potwierdzone spekulacje, po przeczytaniu różnych doniesień. Wszystkie te komentarze tutaj to zbiór domysłóww i wzajemnego obrzucania się błotem, a o jakim ukrywaniu mordercy mówisz?

  19. Avatar

    Anonim

    21 marca 2019 godzina 22:51

    Podobno grożby już na privy sa jakies wysylane ,takze dobrze ,ze ludzie nie daja sie zastraszac i takie cos jest odrazu zglaszane wyzej

  20. Avatar

    Anonim

    21 marca 2019 godzina 23:42

    Może dla S.P. Grazynki Święta B.N. nie były już ważne skoro Koran studiowała i poznawala inna religię… A święta może znów była z Sardarem we Włoszech albo może tym razem siostra przybyła do Londynu. Fakt że siostra wypowiadała się do mediów że ich ojciec bardzo przeżył śmierć swojej żony A ich matki Ale żadna nie zainteresowała się ojcem we święta, które spędzał z zieciem i jego rodziną. Na podstawie takich informacji opinie same się tworzą bo cóż można myśleć w takich sytuacjach.

  21. Avatar

    Anonim

    22 marca 2019 godzina 10:08

    No właśnie to mnie też zastanawia. Zmarła była w małżeństwie 15 lat. Przez ten czas siostra akceptowała męża, bo widziałam jej sympatyczne komentarze pod foto, które udostępniał, a w momencie, kiedy G. zaginęła siostra OD RAZU wiedziała, że G. jest w Borzęcinie, i że nie wyszła żywa ze swojego domu, czyli, że została zamordowana i to przez męża.. I też praktycznie od razu razem z Kurdem trąbiła o tym w sieci. Skąd i dlaczego miała taką pewność? Tak ostro to szło, że gdyby nie reakcja detektywa, to mąż był narażony na fizyczny samosąd.
    Taaa, no jest to zastanawiające.

    • Avatar

      pytajnik

      22 marca 2019 godzina 16:48

      Dokładnie tak jak piszesz. Po zaginięciu Grażyny, Czesław padł ich kozłem ofiarnym. Może w uczuciu do Kurda był trójkąt? Dlaczego i za co Mariola W. darzyła tak głębokim zaufaniem i szacunkiem Sadara? Wspólne interesy a może uczucie?

  22. Avatar

    Megilu

    22 marca 2019 godzina 11:05

    A mi się wydaje, że to jednak mąż. Szkód to strasznie, niestety nikt nikogo jako że pozbawiać życia. Szkoda mi Pani Grażyny, bo niestety życia już nikt jej nie zwróci.Syn do końca życia będzie ciągnął za sobą bagaż swoich rodziców i Was, tak Was komentujących. W sieci nic nie ginie, dziecko będzie czytało te komentarze, nie wiadomo na kogo trafi w życiu. Może się okazać, że będą z niego drwili przez to co się stalo …nie zastanawiacie się nad konsekwencją słów, zajmijcie się swoim życie i poświęciła ten czas najbliższym. Szukacie sensacji, to takie płytkie. Odlozcie telefony, laptopy itp i zacznijcie żyć…strasznie puste musi być to wasze życie skoro posiadacie to na snucie teoria rodem Alana Poe

    • Avatar

      Anonim

      22 marca 2019 godzina 13:11

      Nie wolno nikogo oskarżać. Dziecko jesli przeczyta twój kiedyś twój komentarz będzie miało pełniejszy obraz sytuacji, z jaką musiał mierzyć się jego ojciec w tym trudnym czasie. Piętnujesz coś w swoim komentarzu, a zaraz potem robisz to samo, co piętnujesz.

      Ja równiez mam swoje podejrzenia, ale nie pisze o nich w sieci, nie chcę tym nikogo krzywdzić, bo nie mam dostępu do akt sprawy i nie znam dowodów, na jakich mogę oprzec swoje „wydaje mi się”. To, co piszesz jest zwykłą niegodziwością.

    • Avatar

      matka

      22 marca 2019 godzina 16:54

      @Megilu…………….zastanow sie. Jezeli to nie Czesław to nikt inny tylko ty robisz najwiecej krzywdy temu dziecku,

  23. Avatar

    Daba Daba....

    22 marca 2019 godzina 17:01

    Kochający (???) Kurd nie przyjechał na pogrzeb(!) Kilkudniowy sponsor akcji poszukiwawczej 🙂 Mariola (siostra śp. Grażyny) zaciekle broni Kurda. W jakie kulki ona gra???????????????? Co za tym stoi, kto za tym stoi???? Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie? I znowu sobie zadaję pytanie:
    Czy to jest przyjaźń? Czy to jest kochanie?

  24. Avatar

    Anonim

    22 marca 2019 godzina 17:35

    bardzo ale to bardzo szkoda mi P. Czesława tyrał cale zycie-jak piszecie-zapewnił rodzinie byt (w wieku 30 paru lat dom ,dwa samochody }a panie ze sztucznymi rzesami,cyckami i zakolczykowane nazywają go ciapą Tak nie chodził wystrzyzony w trójkąty ,na siłownię bo miał najwazniejszy cel-rodzinę Zawiódł sie niestety

    • Avatar

      Aldona

      22 marca 2019 godzina 20:05

      Tez tak uważam !!!
      Być może domyślał się romansu … być może coś tam wiedział .
      Ale to racja – chłopak był zaproacowany , dbał o przyszłość , mieli planu na przyszłość – wszystko dla dobra dziecka ..
      być może czekał ze ten romans zaraz się skończy ..
      toz to on na wszytko zarabiał przez ostatnie lata – jaka podzieka ? Kurd i kolesie wyśmiewający się mu w twarz … jak on się czuł mieszkając w sąsiedztwie . Wiedział ze nie może ruszyć tego szemranego towarzystwa . Wiedział ze on idzie do pracy a tam w jego łóżku ktos inny baraszkuje .
      Z kim bylo dziecko jak mamuśka na wczasy do Włoch pojechała ? Z kim bylo dziecko przez cały okres świąteczny ?
      Znając rozkład dnia – można tylko się domyślić – to Czesław rano odprowadzał małego do przedszkola . Grazyna pracowała na popołudnia (3h na dzień !!!) wiec to pewnie tez Czesław odbierał małego z przedszkola ….
      tyle te dziecko miało z matki !
      Samo tłumaczenie się rodzinie dlaczego jej nie ma z nimi na święta ….
      ja mu poprostu współczuje !!!

      • Avatar

        bjjkljkj

        23 marca 2019 godzina 10:10

        jasne, bylas tam i znasz rozklad dnia Czeslawa i Grazyny, wiesz na ktora syn chodzil do przdszkola/w Anglii do szkoly raczej, kto go odbieral i co w miedzyczasie robila Grazyna…Albo masz jakies nadprzyrodzone zdolnosci albo po prostu jestes chamem oczerniajacym zmarlego czlowieka ktory nic juz nie moze powiedziec na swoja obrone.
        Nie sadzilam ze ludzie sa tak okrutni dopoki nie przeczytalam tych komentarzy, tlumacze to sobie jedynie tym ze tonacy brzytwy sie chwyta.

        • Avatar

          Gość

          23 marca 2019 godzina 12:25

          Widzisz, nieboszczka już nic nie musi mówić w swojej obronie. Fakty mówią za nią.
          Są nie do obrony.

        • Avatar

          Anonim

          23 marca 2019 godzina 12:56

          Ludzie są okrutni?
          A pamiętasz samotnego Czesława na pogrzebie w Borzęcinie? Pamiętasz jak został potraktowany PRZED, W TRAKCIE I PO ?
          Pamiętasz to? !!!

          Masz też może świadomość jak bardzo okrutna była dla niego jego własna żona przez co najmniej ostatnie 2 lata?
          Jak bardzo okrutna siostra żony i kochanek żony przez całe tygodnie po zaginięciu?

          Ty śmiesz coś mówić o OKRUCIEŃSTWIE ??!!!

        • Avatar

          Anonim

          23 marca 2019 godzina 15:48

          po co tyle jadu ?

      • Avatar

        On

        23 marca 2019 godzina 17:16

        a ja sobie zadaje pytania czemu Aldi tak oczernia osobe zmarla i przychodza mi na mysl dwie odpowiedzi
        1 ma nierowno pod sufitem
        2 czesiek jej sie podoba …..

        • Avatar

          do On

          23 marca 2019 godzina 17:44

          W punkt- chyba jedno i drugie!!!

      • Avatar

        Xxx 25

        02 kwietnia 2019 godzina 14:22

        Pani grazyna pracowala 3 h ale wieczorami . Przedszkole w angli 4 letnich dzieci to tylko 4 h . Zakladsm ze to ona biegala po dziecko i reszte dnia przebywala z nim a dopiero wieczorem szla do pracy

    • Avatar

      Anonim

      22 marca 2019 godzina 21:34

      Popieram. Ja, zupełnie obca wszystkim kobieta, która od początku przygląda się tej sprawie i ludziom w nią uwikłanym.
      Czesław wzbudza bardzo ludzki odruch współczucia, a im więcej sytuacji i zachowań różnych ludzi wokół niego, tym mocniejszy.
      Oby okazał się niewinny. I oby miał szansę na normalne życie.

      • Avatar

        Anonim

        23 marca 2019 godzina 09:07

        dokladnie tak , bo teraz musi byc ojcem i matka dla synka

    • Avatar

      Anonim

      22 marca 2019 godzina 22:36

      Widać, że pisze zdewociała 50-tka

      • Avatar

        Anonim

        23 marca 2019 godzina 09:37

        50-tka juz wie ze jakies wartosci , zasady w zyciu trzeba wyznawac by to zycie mialo sens

    • Avatar

      kiti

      23 marca 2019 godzina 08:55

      brawo!!!myślę tak samo!

    • Avatar

      Anonim

      23 marca 2019 godzina 10:33

      Większość obserwujących te sprawę, i to znakomita, popiera i wspiera Czesława.
      Grażyna też pewnie miała jakies swoje pozytywne cechy, ale wyemigrowali i pogubiła się. Zabrakło jakiegoś wsparcia, kogoś, czegoś. Zaczęła kłamać, oszukiwać, zdradzać, intrygować, deptać wszystkie zasady i wartości, nie liczyć się z rodziną, dzieckiem, mężem, ojcem, bo jakiś lowelas roztoczył przed nią wizję mydlanego raju, a ona w swej naiwności uwierzyła w to.Nie wszystkie kobiety są inteligentne i nie muszą.
      To się nie mogło stać od razu, to musiało trwać.
      Emigracja do wielkich miast, obcych środowisk nie jest dla wszystkich. Grażyna powinna zostać na wsi, tam była bezpieczniejsza.

      • Avatar

        gość z kraju

        23 marca 2019 godzina 12:27

        Dokładnie tak jak napisałaś!!!Grażyna miała problemy sama z sobą. Siostra Mariola wielokrotnie zapewniała, że ze siostrą ma bardzo dobry kontakt i co zrobiła ? Nic nie zrobiła! Ktoś kto chce wrobić Czesława w to morderstwo jest potworem 🙁

        • Avatar

          Pytanie

          23 marca 2019 godzina 18:14

          Pytanie nie brzmi kto, bo wiadomo kto.
          Pytanie brzmi DLACZEGO?

      • Avatar

        On

        23 marca 2019 godzina 15:37

        Na wsi to ja zamordowano bezpieczna byla w Londynie!!!

        • Avatar

          Anonim

          23 marca 2019 godzina 17:54

          Zamordowano ją na wsi, ale w konsekwencji życia i wyborów, jakie prowadziła w Londynie.

  25. Avatar

    kiti

    23 marca 2019 godzina 08:51

    Od początku uważam,ze pan Czesław jest niewinny,jednak ktoś bardzo chce,żeby było inaczej.UWAGA!Plan pewnych osób,żeby to męża wrobić w morderstwo śp.Grażyny powoli się sypie!!!

    • Avatar

      Boooo

      23 marca 2019 godzina 16:58

      Tak niewinny tylko dlaczego ciagle klamie? Policja wypytywala po wsi wylacznie o niego, wiec tylko kwestia przedstawienia niezbitych dowodow. Krakowska prokuratura to jednostka elitarna, wiec byle do nastepnego tygodnia i miejmy nadzieje ze ten cyrk sie zakonczy.

      • Avatar

        Anonim

        23 marca 2019 godzina 18:12

        Czesław jest mężem zamordowanej kobiet, który widział ją jako ostatni, i z który miał motyw, aby ją zamordować. To pierwszy podejrzany dla policji.
        To o kogo miała wypytywać po wsi, jak nie o niego.
        Motyw to mocna poszlaka. Ale to NIE JEST dowód.

        • Avatar

          Luk

          23 marca 2019 godzina 20:09

          Prawda

        • Avatar

          Anonim

          23 marca 2019 godzina 22:08

          Tak samo miałem 20 lat temu.teraz wyszedł bym za dobre sprawowanie ale NIE warto lepiej przemilczeć i założyć nową rodzinę ale dla p.Cz szacun i jak cos pomogę

    • Avatar

      Anonim

      23 marca 2019 godzina 20:12

      Racja

    • Avatar

      Anonim

      24 marca 2019 godzina 17:50

      Ja nie obwiniam ani nie oczyszczam nikogo. Męża również, choć bardzo wiele wskazuje, że jest niewinny. Niemniej my nie znamy wszystkich faktów.
      Pan Czesław miał bardzo poważny motyw, nie wiemy kto jeszcze miał motyw i sposobność. Ale wydaje mię, że gdyby policja miała poza motywem, jakikolwiek dowód, to Czesław siedziałby już w areszcie śledczym, a nie siedzi.
      Ciężko zabić w afekcie kogoś i nie zostawić absolutnie żadnych śladów, to prawie niemożliwe. Afekt wyklucza aż taką kontrolę.
      A planowac tego nie mógł, bo Grażyna przyleciała dzień wcześniej niż była umówiona. I nie uprzedziła go.
      Do tego wszystkiego te wariografy.., nie no nic nie ma na winę Czesława.

  26. Avatar

    Anonim

    23 marca 2019 godzina 10:02

    chocby nawet pisała zdewociała 50-tka to ty nią kiedys tez bedziesz ,tylko wtedy bedziesz miał/a bagaz doswiadczen madrosci i wartosci zyciowych i bedziesz miał/a mozliwosc oceny sytuacji W młodym wieku uwazasz ze”hulaj dusza piekła nie ma „,nie chodzi o wiare a o moralnosc w stosunkach miedzyludzkich

    • Avatar

      ...50tka ..:)

      23 marca 2019 godzina 12:21

      A ja uważam, że 50tka to świetny wiek i całkiem młodo się czuję oraz kocham życie wciąż tak samo, jak wiele lat wstecz i wciąż jestem tak samo aktywna. Wiek to nie metryka, wiek to wnętrze człowieka. Znam 30letnie osoby o duszach zgnuśniałych starców i odwrotnie.

  27. Avatar

    eeh

    23 marca 2019 godzina 21:22

    Ale co można myśleć o siostrze zmarłej, jesli ta wiedziała, że G. ma zamiar związać się z Kurdem i zabrać dziecko. Przecież oczywistym jest, że taki Kurd będzie dziecko islamizował, a islam jest religią agresji i jest niebezpieczny. Jak taka siostra mogła to popierać, wspierać? Czy w tej rodzinie ktoś w ogóle mysli ?
    Jak można własnemu, małemu dziecku czy siostrzeńcowi szykowac taki straszny los? Oderwać go od kochającego ojca, stabilizacji i wpakować w taki obcy świat? I niebezpieczny do tego. Niebezpieczny tym bardziej, że są dosyć mocno uzasadnione podejrzenia, że Kurd parał się nie tylko fryzjerstwem, ale równiez handlem m.in narkotykami. Czy to jest środowisko dla małego dziecka?

  28. Avatar

    Anonim

    23 marca 2019 godzina 21:24

    50-tki zaden NIEODPOWIEDNI nie omota i nie zdominuje

  29. Avatar

    Anonim

    24 marca 2019 godzina 11:53

    Sprawa chyli sie ku koncowi,ci wszyscy co oczerniali Pana Czesława powinno zapłacić wielką karę i mam nadzieję,ze tak bedzie ,wszystko odwraca się przeciwko tym co oskarżali go!

  30. Avatar

    Anonim

    24 marca 2019 godzina 12:23

    Co za człowiek moze pchac w ramiona jakiegos Kurda swoją siostrę i wiedziała o wszystkich planach Grażyny i Kurda dlaczego teraz milczy ?tak łatwo przecież razem z nim oskarżyła o zabójstwo męża tej kobiety ,przycisnąć tą całą familie ,a sprawa się szybko rozwiąże ,dlaczego zabrała jedynego świadka-ojca do Włoch i tak go pilnowała? dlaczego była pewne,że jej siostra nie żyje i kazała jej szukać wylacznie w Borzęcinie?skąd miała takie przekonanie razem z Celiną ? kto kocha wierzy ,że zaginiona żyje,a nie ma pewność ,że nie ma jej wśród żywych !straszna rozpacz ,do czego może być zdolna najbliższa rodzina,żal tego męża,żal synka

    • Avatar

      Anonim

      24 marca 2019 godzina 17:58

      Ktoś podobnego pokroju jak zmarła tragicznie G. Cudzych przekonań,wartości, norm, charakteru itd. nie da się zmienić z dnia na dzień. Czasem jest to zupełnie niemożliwe. Częsty kontakt z siostrą i zapewne jej porady, nie wyszły na dobre niestety. Gdyby nie ta tragedia, która się wydarzyła, pewno dalej trwałaby ta sielanka, oszustwo i konspiracja między nimi.

      • Avatar

        Anonim

        25 marca 2019 godzina 06:16

        No cóż. Panny …. nie wypadają najlepiej w tym świetle.
        Żal mi ich ojca, bo posiadanie tak wypaczonych dzieci, to dla rodzica prawdziwy dramat.

        • Avatar

          Anonim

          30 marca 2019 godzina 01:37

          Kim jest ta Celina.

    • Avatar

      jnkjhnkhh c

      24 marca 2019 godzina 19:20

      aha to idac twoim tokiem rozumowania, policja tez jest „ubabrana” bo osmielili sie szukac ciala w okolicy gdzie istnialo najwieksze prawdopodobienstwo ze znajda, a nie na w londynskim meczecie. Szamba tez wypompowywani bo im sie nudzilo. Teraz widze, ze glowna podejrzana jest siostra ktora jest z Kurdem w zmowie i na dodatek przetrzymuje ojca we Wloszech zeby nie przesluchala go policja. Radze zasiegnac porady lekarza zanim zacznie pani wysylac takie newsy.

      • Avatar

        Anonim

        24 marca 2019 godzina 21:06

        A w meczecie siedzi Kurd i zawija wyłudzone przez G. z banku funty w sreberka.

    • Avatar

      daga

      24 marca 2019 godzina 19:37

      sama prawda popieram

  31. Avatar

    Obserwator

    24 marca 2019 godzina 15:42

    Oby Czesław odzyskał siły i walczył o wykrycie przestępcy, przestępców! Bo w samobójstwo nikt nie uwierzy. Życzę mieszkańcom dużo sił, odwagi w przerwaniu zmowy milczenia. Pomóżcie Czesławowi w walce o prawdę.

    • Avatar

      Pytanie

      24 marca 2019 godzina 18:01

      Ale o czym ty i inni wciąż mówicie? O jakiej zmowie milczenia? O co chodzi?
      Skąd ludzie mają coś wiedzieć, albo coś ukrywać? Kogo?
      W przypadku zbrodni połanieckiej i zbrodni na Iwonie Cygan istniała zmowa milczenia ze STRACHU przed wszechwładnymi, dobrze sytuowanymi ( na wielu polach) mordercami w skorumpowanym systemie policyjno/śledczo/sądowniczo/ karnym, lub/i w obronie własnych interesów, dochodów. Szczególnie w przypadku Iwony ta korupcja sięgnęła bardzo wysoko.
      A tutaj?
      O co chodzi?

  32. Avatar

    aga

    25 marca 2019 godzina 08:00

    ale się naprodukował płatny komitet obrony Kuliszewskiego jakby miało mu to cos pomoc .Jadą po zmarłej i jej rodzinie jak po łysym koniu ,ciekawe ILE im za to płacą????? ,czy to warte jest tej kasy ze tak szaleją pod kazdym artykułem o zabitej.

    • Avatar

      Anonim

      25 marca 2019 godzina 09:10

      Ani komitet, ani juz tym bardziej płatny. Ludzie piszą, bo są oburzeni postawą samej zmarłej, jej siostry i innych członków tej rodziny. Ludzie piszą, bo po prostu współczują zlinczowanemu mężczyźnie, który coraz bliżej poznawany jawi się jako ofiara cynizmu, egoizmu, manipulacji, wyrafinowanej zdrady i oszustw z najniższych ludzkich pobudek.
      Nikt nie musi nam za to płacić, to ludzki odruch. Ale ty nie zrozumiesz co znaczy słowo „ludzki”. I trudno, są i tacy jak ty ludzie, bo świat nie jest idealny.

      • Avatar

        W

        25 marca 2019 godzina 16:14

        Tak, bo normalni ludzie atakuja kobiete, ktora bestialsko zamordowano a wspolczuja mezowi ktory rozpylil tyle swinstwa i klamstw na jej temat jak ona nie mogla sie juz bronic. Chocby okazal sie niewinny to stracil twarz i szacunek u ludzi na skale calej Europy. Kazdy normalny ma razum i sam sobie potrafi ocenic ta sytuacje bo zdrady zdarzaja sie bardzo czesto. Morderstwa na tym punkcie rzadko natomiast to co on odwalil ze swoim detektywem to jedyna taka sprawa w polsce. Jakie to ciekawe, ze szukali po londynie, ze sie mu wlamala do mieszkania a ona caly czas byla tuz za rogiem. Ale teraz pytanie PO CO TE KLAMSTWA???

        • Avatar

          Miro

          25 marca 2019 godzina 17:12

          Do W…. o co masz pretensje??? o to, że mąż prosił żeby wróciła. Przecież on w żaden sposób nie domyślał się, że ktoś mógł ją zabić 🙁 Oby prawdziwy morderca jak najszybciej został zatrzymany. Ciekaw jestem reakcji Marioli W.

        • Avatar

          Anonim

          25 marca 2019 godzina 21:32

          Mariola miała wypunktować jakies straszne kłamstwa Czesława, a skończyło się na chyba 3ech nieścisłościach.
          Cieniutko to wyszło, a taki miał byc bum…

    • Avatar

      Anonim

      25 marca 2019 godzina 16:53

      Popieram …Też mnie to zastanawia …po co i dlaczego jadą po zmarłej..O co w tym chodzi i czemu ma to służyć…Rzeczywiście wygląda to wszystko jak komitet obrony Cz. Tylko po co …skoro jest niewinny jak twierdzą zgodnym chórem ..Spokojnie prawda sie sama obroni .I po co wy tu ludzie wypisujecie …jakie to wszystko ma znaczenie w obliczu śmierci.. czy siostra wiedziała czy ją kryła,że u ojca jest zimno – to dopiero debilizm do kwadratu..że miała kochanka ..Pytam co z tego …nie ona pierwsza i nie ostatnia …Statystyki mówią że ponad 52 % małżeństw przyznaje się do zdrady .To co wszystkich na pal i do piachu … Jak była taką su ..to mógł ją kopnąć w du..rozwód z jej winy i po sprawie …a teraz zgrywa jakiegoś męczennika..kręci i kłamie że nic nie wiedział o rozwodzie o kochanku ..Oczywiście że wiedział ..Sam na własne życzenie ściągnął na siebie podejrzenia.Sory ale ta jego historia jest zupełnie pozbawiona logiki . Tak proszę państwa to nie są żadne fakty to tylko historia opowiedziana przez męża. Czy ona jest prawdziwa.? Czy można ślepo wierzyć słowom tylko jednego człowieka ? Tylko dlatego że był zdradzany, I jeszcze jedno …siostra , rodzina ,policja szukała jej w Borzęcinie jak myślicie …dlaczego? Ano pewnie dlatego że wiedzą dużo więcej niż nam się wszystkim wydaje …mąż z detektywem karmili was newsami z Londynu .a to sama uciekła z kasą ,a to jest na terapi …no chyba w rzece ..I co …kto miał rację …kto w was pompował te bzdury a wy jak te hieny karmione padliną tańczycie jak zagrają …. choćby biegała nago po Kurdyjskich ulicach nikt nie miał prawa odbierać jej życia …za morderstwo nie ma nawet kary śmierci a wy śmiecie twierdzić że zginęła w konsekwencji życia jakie prowadziła ..Wszystkim co tak myślą i jeszcze o tym wypisują radzę udać się jak najszybciej na terapię ..według waszego rozumowania trzeba wybić z 80% populacji w konsekwencji życia jakie prowadzą …oczywiście ..No bo cuż na kazdego coś niemoralnego się znajdzie…Co do tetapi proponuje behawioralną w Londynie …Cz. jest tak wielkoduszny ,napewno da wam namiary…Pozdrawiam …

      • Avatar

        Anonim

        25 marca 2019 godzina 21:30

        Stek bzdurek.
        Pomijając kłamliwą, płytką i nieciekawą treść, to masa prostych błędów ortograficznych, że o gramatycznych i stylistycznych nie wspomnę.
        Bardzo męczą takie źle, błędnie napisane wypowiedzi. Tak, że daruj sobie aktywność w sieci, albo skoncentruj się pomponik.pl czy czymś takim.

        • Avatar

          Anonim

          26 marca 2019 godzina 17:34

          Widzę, że trafione w punkt .Ty polonista! Nikt tu matury ani pracy dyplomowej nie pisze .Chyba portale pomyliłeś .Nie znam pomopnik.pl ale rozumiem, że sam tam bywasz ,skoro znasz te treści i kogoś tam odsyłasz.Jeśli coś Cię męczy to idż do lekarza ,może jest jeszcze nadzieja dla Ciebie. I jeszcze jedno .Jak chcesz kogoś poprawiać to sam się naucz pisać „także” pisze się razem i bez przecinka Panie od treści ,gramatyki ,ortografii, interpunkcji i stylistyki w jednej osobie . POMPONIK.PL czeka na Ciebie .

          • Avatar

            Anonim

            26 marca 2019 godzina 19:00

            „„także” pisze się razem i bez przecinka Panie od treści ,gramatyki ,ortografii, interpunkcji ”

            hahahaha, ot tumanek jednak .. 🙂 No cóż, bywa. Ale ubaw przedni ………….:)

      • Avatar

        anonim

        25 marca 2019 godzina 23:58

        Taki komentarz od razu widać kto pisał. Słowa i treść podobna do wypowiedzi z programu. Oglądałem program, widziałem spracowane ręce męża i zdjęcie G. z kurdem. Mąż nie zabił G. z programu wynika, że jej rodzina nie odpuszcza majątku po Grażynie. Czesław to prosty człowiek, on nie potrafi manipulować.

        • Avatar

          Anonim

          26 marca 2019 godzina 10:10

          dokładnie tak. Czesław nie potrafi manipulować i nie robi tego.
          Widać, że jest przytłoczony wszystkim, co się wokół niego dzieje i że jest mu z tym ciężko.
          Najlepszym dowodem na chaos, jaki w nim panuje jest to, że nie usiłuje prostować nieścisłości pojawiających się w jego wypowiedziach. Nie przygotowuje się do nich, bo nie ma głowy do tego i wie równiez, że jest niewinny, a więc niczego mu nikt nie udowodni. Nie działa w sposób zimny, przygotowany, wyrafinowany i przemyślany, jakby działał, gdyby przygotował tę zbrodnię.
          Facet ma burzę myśli i usiłuje zapanowac nad życiem, bo w Londynie są rachunki i ktoś je musi płacić.
          Te wszystkie ciemiężone przez własnych mężów kobiety, które wylewają, w ramach rewanżu za swoje nieudane związki, na niego wiadra pomyj są zaślepione własną sytuacją i nie widzą niczego poza tym, co same chcą zobaczyć.

        • Avatar

          Anonim

          26 marca 2019 godzina 18:31

          No brawo!. Masz rację. To rodzina Ģ. jest wszystkiemu winna .Zrobili to dla majątku .Poczytaj najpierw o prawie dziedziczenia .Jedynymi spadkobiercami po G. są mąż i syn . Nic by im to niedało .Co by teraz nie mówili i nie robili tylko Cz.z synem dziedziczą.A co do tego co widziałeś w programie .No powiem Ci , ja nie wiedziałam ,że teraz dowodem na niewinność i prawdomówność są spracowane ręce.Jestem pod wrażeniem. Ludzie do roboty bo nas pozamykają.

          • Avatar

            eeeh

            27 marca 2019 godzina 10:51

            Czy ty się w ogóle czytasz? Jakich ty używasz argumentów? No żałosne to jest.

          • Avatar

            Gość

            27 marca 2019 godzina 13:02

            Ale jeśli zamkną Cześka, czego tak bardzo chce Mariola, to go prawnie pozbawią dziedzictwa po żonie i przejmą nieruchomość Tak?

      • Avatar

        Julka

        30 marca 2019 godzina 15:39

        Zgadzam się z Twoim zdaniem.

      • Avatar

        bee

        18 kwietnia 2019 godzina 08:37

        do „Anonim 25 marca godzina 16:53” …. „hieny karmione padliną tańczycie jak zagrają” takiego użyłeś określenia bardziej chyba pasuje do takich którzy od pierwszych dni chcieli na stosie spalić tego męża bez żadnych dowodów , sądów i wyroków kreując cudowny obraz idealnej żony i strasznego męża no oczywiście najcudowniejszego kochanka która miał tą żonę z okowów zniewolenia wyzwolić, i amoku dostawali na każde info który ten cudowny obraz podważało. Nagrania kłótni rozsyłane do mediów , aktywne pomówienia , obelgi i inwektywy wobec męża i jego rodziny na facebooku pod każdym artykułem a dziś ci sami jak ty zdziwieni że nie wszyscy chcą się do tej nagonki przyłączyć i jeszcze odwracasz kota ogonem.

  33. Avatar

    ślązaczka

    25 marca 2019 godzina 09:37

    AGA O CZYM TY PISZESZ????????????????????? ludzie tu piszą z całej Polski ,maja swoje przemyslenia a Ty p…..lisz o jakis płatnych wpisach ,zastanów sie zanim cos wyprodukujesz,twoje myslenie mnie przeraza

  34. Avatar

    KTOSIK

    25 marca 2019 godzina 14:15

    UWAGA! DZIŚ O GODZ.19.50 REPORTAŻ POSWIĘCONY TEJ SPRAWIE,W TVN UWAGA

  35. Avatar

    Anonim

    25 marca 2019 godzina 15:01

    Atmosfera się zagęszcza.
    Najpierw poznamy stanowisko rodziny Grażyny, później i już niebawem wyniki badań. Coś się zacznie wyłaniać z tej mgły w końcu.

  36. Avatar

    Anonim

    23 kwietnia 2019 godzina 20:15

    Joanna, napisz do mnie na priv. Wiem co się stało podczas imprezy u starego. Chce tylko potwierdzić jeden fakt. Czekam do jutra
    ~Piter Parker

Dodaj komentarz

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

- REKLAMA -
Góra