Wydarzenia

Brzesko. Zmiany w magistracie – siedem nowych wydziałów. Zobacz, kto nimi kieruje?

Fot. Patryk Salamon

Ma szyć szybciej, sprawniej i z ukłonem w kierunku petenta. Brzeski magistrat przeszedł reorganizację. Powstało siedem nowych wydziałów, którymi kierują dyrektorzy. Są też zespoły.


– Połączenie dotychczasowych referatów i utworzenie w ich miejsce dużych wydziałów na pewno usprawni pracę urzędu, skróci się obieg dokumentów i sprawi, że będzie on bardziej przyjazny dla mieszkańców – zapewnia Tomasz Latocha, burmistrz Brzeska.

Od lutego w Urzędzie Miejskim w Brzesku funkcjonują następujące wydziały:

Wydział Infrastruktury (IK) – dyr. Bogdan Dobranowski, z-ca Paweł Prus;
Wydział Ochrony Środowiska (OS) – dyr. Danuta Zięba, z-ca Małgorzata Młynarczyk;
Wydział Geodezji i Zarządzania Mieniem (GM) – dyr. Renata Pacura, z-ca Małgorzata Serafin;
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu (EKS) – dyr. Józef Cierniak;
Wydział Organizacyjno-Administracyjny (AD) – p.o. dyr. Stanisław Sułek, z-ca Marzena Grzyb;
Wydział Finansowo-Księgowy (FK) – dyr. Celina Łanocha, z-cy Barbara Odroń-Ferenc i Marzena Zacher;
Wydział Strategii i Rozwoju (SR) – dyr. Barbara Kuczek, z-ca Rafał Najdała;
Urząd Stanu Cywilnego (USC) – kier. Aleksandra Fijałkowska, z-ca Jarosław Pasierb;
Zespół ds. kadr (KD) – kier. Iwona Owca;
Zespół ds. obsługi informatycznej (IT) – kier. Bogdan Kopeć;
Zespół ds. zamówień publicznych (ZP);
Zespół ds. samorządowych (ZS);
Zespół ds. obsługi prawnej (PR);
Audytor wewnętrzny (AW);
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych (PN);
Samodzielne stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP);
Sekretariat burmistrza (SK).

Kliknij i dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Góra